ЦІНА:
60 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ (ID роботи: 4933) |
Напрям: | Право |
Предмет: | Адміністративне право |
Тип роботи: | Кандидатська дисертація |
Кількість сторінок: | 198 |
Рік захисту: | 2004 |
ВУЗ: | Одеська Національна Юридична Академія (ОНЮА) |
Спеціальність (факультет): | 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
Висновки до розділу
Додаткова iнформацiя
k0423-05+автореферат
Інші роботи цього напряму