*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Управління збутом товарів на підприємстві оптової торгівлі ЗАТ “Альба Україна”   (ID роботи: 4801)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Збутовий маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 93
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І Дослідження факторів, що впливають на формування політики збуту підприємства в сучасних умовах
1.1 Культура управління збутом на підприємствах 5
1.2 Аналіз процесу планування та контроль збуту на підприємстві
1.3 Організація збуту товарів та послуг
1.4 Характеристика процесу наймання та відбору кадрів відділу збуту підприємства
1.5 Аудит збуту товарів та послуг
1.6 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів
РОЗДІЛ ІІ Техніко-економічна характеристика АТЗТ “Альба Україна”
2.1 Організаційно-економічна характеристика функціонування досліджуваного підприємства
2.2 Оцінка існуючої політики збуту товарів та послуг підприємства та її відповідність до ринкових потреб
2.3 Цільова політика збуту товарів та послуг ЗАТ “Альба Україна”
2.4 Аналіз існуючих каналів збуту
2.5 Ефективність управління збутом в ЗАТ “ Альба Україна”
2.6 Аналіз ефективності рекламної діяльності і контроль її результатів
РОЗДІЛ ІІІ Шляхи підвищення ефективності збуту на підприємстві ЗАТ “Альба Україна”
3.1 Створення нової структури збуту і дистрибуції товарів та послуг
3.2 Розробка рекламної кампанії на досліджуваному підприємстві
3.2.1. Цілі рекламної кампанії
3.2.2 Об`єкт та суб’єкти реклами
3.3. Межі ринку проведення рекламної кампанії щодо підвищення ефективності управління збутом товарами та послугами
3.4. Кошторис витрат рекламної кампанії досліджуваного підприємства
3.5 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
CПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму