*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Виставкова політика держави, щодо підняття вартості бренду   (ID роботи: 4800)

Напрям: Інші
Предмет: Паблік рилейшнз
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 82
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування бренду країни
1.1 Економічна сутність категорії бренду країни
1.2 Поняття ринкової вартості бренду країни
1.3 Роль всесвітніх виставок у формуванні бренду країни
Розділ 2. Ефективність застосування всесвітніх виставок для формування ринкової вартості бренду країни
2.1 Новітня історія становлення та розвитку всесвітніх виставок
2.2 Участь України у всесвітніх виставках
2.3 Економічний ефект участі України у виставці ЕКСПО 2005
Розділ ІІІ. Довгострокова стратегія підвищення ринкової вартості бренду України
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму