ЦІНА:
30 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Вплив інформаційних технологій на імідж держави (ID роботи: 4686) |
Напрям: | Гуманітарні предмети |
Предмет: | Міжнародна інформація |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 73 |
Рік захисту: | 2006 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ І. Теоретико-методологчіні підходи визначення іміджу
1.1 Наукові підходи до вивчення іміджу: порівняльна характеристика
1.2 Основні характеристики поняття «імідж»
Розділ ІІ. Аналіз та оцінка формування іміджу країни на міжнародних інформаційних каналах та в електронних виданнях
2.1 Форування іміджу країни на міжнародних телевізійних каналах
2.2 Вплив політичного Інтернету на хід передвиборної кампанії
Висновки
Список використаної літератури
Розділ І. Теоретико-методологчіні підходи визначення іміджу
1.1 Наукові підходи до вивчення іміджу: порівняльна характеристика
1.2 Основні характеристики поняття «імідж»
Розділ ІІ. Аналіз та оцінка формування іміджу країни на міжнародних інформаційних каналах та в електронних виданнях
2.1 Форування іміджу країни на міжнародних телевізійних каналах
2.2 Вплив політичного Інтернету на хід передвиборної кампанії
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму