ЦІНА:
10 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Особливості банківського маркетингу (ID роботи: 4597) |
Напрям: | Банки |
Предмет: | Маркетинг в банку |
Тип роботи: | Реферат |
Кількість сторінок: | 20 |
Рік захисту: | 2006 |
ВУЗ: | Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1 Аналіз розвитку ринку банківських послуг в Україні
Механізми функціонування ринку банківських послуг
1.1Законодавча база, яка регламентує діяльність на ринку банківських послуг.
1.2 Орган державної влади, який здійснює регулювання, контроль та нагляд на ринку банківських послуг
1.3 Учасники ринку банківських послуг
1.4 Банківські послуги
2. Аналіз результатів діяльності банківського сектору України.
2.1 Характеристика споживачів банківських послуг 12
2.2 Аналіз конкурентної ситуації на ринку банківських послуг м. Києва
3.ТАС Комерц банк, як активний оператор ринку банківських послуг м. Києва
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
1 Аналіз розвитку ринку банківських послуг в Україні
Механізми функціонування ринку банківських послуг
1.1Законодавча база, яка регламентує діяльність на ринку банківських послуг.
1.2 Орган державної влади, який здійснює регулювання, контроль та нагляд на ринку банківських послуг
1.3 Учасники ринку банківських послуг
1.4 Банківські послуги
2. Аналіз результатів діяльності банківського сектору України.
2.1 Характеристика споживачів банківських послуг 12
2.2 Аналіз конкурентної ситуації на ринку банківських послуг м. Києва
3.ТАС Комерц банк, як активний оператор ринку банківських послуг м. Києва
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури