ЦІНА:
30 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Сутність, мета і завдання проведенння короткострокового прогнозу (ID роботи: 4055) |
Напрям: | Фінанси |
Предмет: | Фінансовий аналіз |
Тип роботи: | Реферат |
Кількість сторінок: | 4 |
Рік захисту: | 2013 |
ВУЗ: | Національний Університет Водного Господарства та Природокористування (НУВГП) |
Курс: | 6 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Сутність, мета та завдання короткострокового прогнозу
Висновок
Список використаної літератури
1. Сутність, мета та завдання короткострокового прогнозу
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Актуальність теми. Ефективна діяльність підприємств та фірм в умовах ринкової економіки в значній мірі залежить від того, наскільки вірогідно вони передбачають прогнози свого розвитку на близьку і далеку перспективи.
Прогнозування діяльності підприємств – це оцінка перспектив їхнього розвитку на основі аналізу конюктури ринку, зміни ринкових умов на майбутній період. Результати прогнозування діяльності підприємств враховуються в програмах підприємств з маркетингу, при визначенні можливих масштабів реалізації продукції, очікуваних змін умов збуту та просуванні товарів.
Прогнозування як результат маркетингових досліджень є вихідним пунктом організації виробництва й реалізації саме тієї продукції, що потрібно споживачеві.
Основна мета прогнозу – визначити тенденції факторів, що впливають на конюктуру ринку.
Метою даного реферату є вивчення сутності, мети та завдання короткострокового прогнозу.
Завданнями даного реферату є:
- вивчення сутності короткострокового прогнозу;
- визначення мети короткострокового прогнозу;
- опис завдання короткострокового прогнозу.
Об’єктом вивчення є короткостроковий прогноз.
Предметом даного реферату є вивчення короткострокового прогнозу.
Прогнозування діяльності підприємств – це оцінка перспектив їхнього розвитку на основі аналізу конюктури ринку, зміни ринкових умов на майбутній період. Результати прогнозування діяльності підприємств враховуються в програмах підприємств з маркетингу, при визначенні можливих масштабів реалізації продукції, очікуваних змін умов збуту та просуванні товарів.
Прогнозування як результат маркетингових досліджень є вихідним пунктом організації виробництва й реалізації саме тієї продукції, що потрібно споживачеві.
Основна мета прогнозу – визначити тенденції факторів, що впливають на конюктуру ринку.
Метою даного реферату є вивчення сутності, мети та завдання короткострокового прогнозу.
Завданнями даного реферату є:
- вивчення сутності короткострокового прогнозу;
- визначення мети короткострокового прогнозу;
- опис завдання короткострокового прогнозу.
Об’єктом вивчення є короткостроковий прогноз.
Предметом даного реферату є вивчення короткострокового прогнозу.
Висновок
Висновок
Прогноз - це ймовірне, аргументоване, науково обґрунтоване (тобто основане на системі фактів, доказів) судження про стан будь-якого об\\\'єкта (процесу, явища) в визначений момент часу в майбутньому і/або альтернативних шляхах і термінах досягнення яких-небудь результатів.
Прогнозування - це процес формування прогнозів на основі аналізу тенденцій і закономірності розвитку об\\\'єкта.
Прогнозування зобов\\\'язане, таким чином, відповісти на два питання: чого ймовірніше всього можна очікувати в майбутньому і яким чином потрібно впливати на умови, щоб досягнути заданої мети (стану).
В загальному виді практична робота по складанню прогнозу полягає в тому, щоб на основі наявної інформації про стан об\\\'єкта в минулому (\\\"передісторії\\\"), тенденціях і закономірностях, що склалися, та з використанням необхідного інструментарію одержати інформацію про стан об\\\'єкта (процесу, явища) в майбутньому.
При прогнозуванні виділяють прогнози короткострокові, середньострокові та довгострокові.
Короткострокові прогнози, як правило, складають на строк до одного року.
Головний акцент при короткостроковому прогнозуванні робиться на кількісний та якісний оцінці змін обсягу виробництва, попиту та пропозиції, рівня конкурентоздатності товару й індексів цін, валютних курсів, співвідношень валют і кредитних умов. Тут враховуються також тимчасові та випадкові фактори.
Прогноз - це ймовірне, аргументоване, науково обґрунтоване (тобто основане на системі фактів, доказів) судження про стан будь-якого об\\\'єкта (процесу, явища) в визначений момент часу в майбутньому і/або альтернативних шляхах і термінах досягнення яких-небудь результатів.
Прогнозування - це процес формування прогнозів на основі аналізу тенденцій і закономірності розвитку об\\\'єкта.
Прогнозування зобов\\\'язане, таким чином, відповісти на два питання: чого ймовірніше всього можна очікувати в майбутньому і яким чином потрібно впливати на умови, щоб досягнути заданої мети (стану).
В загальному виді практична робота по складанню прогнозу полягає в тому, щоб на основі наявної інформації про стан об\\\'єкта в минулому (\\\"передісторії\\\"), тенденціях і закономірностях, що склалися, та з використанням необхідного інструментарію одержати інформацію про стан об\\\'єкта (процесу, явища) в майбутньому.
При прогнозуванні виділяють прогнози короткострокові, середньострокові та довгострокові.
Короткострокові прогнози, як правило, складають на строк до одного року.
Головний акцент при короткостроковому прогнозуванні робиться на кількісний та якісний оцінці змін обсягу виробництва, попиту та пропозиції, рівня конкурентоздатності товару й індексів цін, валютних курсів, співвідношень валют і кредитних умов. Тут враховуються також тимчасові та випадкові фактори.
Література
Список використаної літератури
1. Базілінська О.Я. Фінансовий аналіз: теорія та практика: Навчальний посібник для студентів ВУЗів / О.Я. Базілінська. – К.: ЦУЛ, 2009. – 328 с.
2. Бочаров В. В. Финансовый анализ. Краткий курс. 2-е изд. / В. В. Бочаров. – СПб.: Питер, 2009. - 240 с.
3. Костирко Р. О. Фінансовий аналіз: Навч. посібник / Р. О. Костирко. – X.: Фактор, 2007. – 784 с.
4. Крамаренко Г.О. Фінансовий аналіз . Підручник / Г.О. Крамаренко, О.Є. Чорна. – К., Центр учбової літератури, 2008 – 392 с.
5. Литвин Б. М. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. / Б. М. Литвин, М. В. Стельмах. – К.: «Хай-Тек Прес», 2008. – 336 с.
6. Стецюк П. А. Стратегічне планування формування та використання фінансових ресурсів сільськогосподарських підприємств / П. А. Стецюк // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. – 2010. – №1(7). С. 98-102
1. Базілінська О.Я. Фінансовий аналіз: теорія та практика: Навчальний посібник для студентів ВУЗів / О.Я. Базілінська. – К.: ЦУЛ, 2009. – 328 с.
2. Бочаров В. В. Финансовый анализ. Краткий курс. 2-е изд. / В. В. Бочаров. – СПб.: Питер, 2009. - 240 с.
3. Костирко Р. О. Фінансовий аналіз: Навч. посібник / Р. О. Костирко. – X.: Фактор, 2007. – 784 с.
4. Крамаренко Г.О. Фінансовий аналіз . Підручник / Г.О. Крамаренко, О.Є. Чорна. – К., Центр учбової літератури, 2008 – 392 с.
5. Литвин Б. М. Фінансовий аналіз: Навч. посіб. / Б. М. Литвин, М. В. Стельмах. – К.: «Хай-Тек Прес», 2008. – 336 с.
6. Стецюк П. А. Стратегічне планування формування та використання фінансових ресурсів сільськогосподарських підприємств / П. А. Стецюк // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. – 2010. – №1(7). С. 98-102
Інші роботи цього напряму