ЦІНА:
40 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Сутність, завдання та форми державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності (ID роботи: 289) |
Напрям: | Економіка |
Предмет: | Державне регулювання економіки |
Тип роботи: | Реферат |
Кількість сторінок: | 14 |
Рік захисту: | 2009 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Суть, мета і принципи державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності
2. Державні і міжнародні органи регулювання зовнішньоекономічної діяльності
3. Платіжний та торговельний баланси зовнішньоекономічної діяльності
4. Типи і методи регулювання зовнішньоекономічної діяльності
Висновки
Література
1. Суть, мета і принципи державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності
2. Державні і міжнародні органи регулювання зовнішньоекономічної діяльності
3. Платіжний та торговельний баланси зовнішньоекономічної діяльності
4. Типи і методи регулювання зовнішньоекономічної діяльності
Висновки
Література
Вступ
Сучасні економічні відносини України з зовнішнім світом знаходяться у стані переходу від старої системи організації зовнішньоекономічних зв'язків, орієнтованої, переважно, на експорт сировини, до нової, пов'язаної з пошуком шляхів ефективного інтегрування у світову спільноту, зі встановленням сталих торговельних зв'язків з іншими країнами, з підвищенням ролі міжурядових організацій у досягненні колективної безпеки і, звичайно, з забезпеченням надійного захисту своїх національних інтересів в умовах швидко змінюваного зовнішнього середовища.
Участь у міжнародному розподілі праці завжди сприяє вирішенню національних економічних проблем унаслідок удосконалення внутрішньогосподарських пропозицій, використання переваг розміщення та розвитку продуктивних сил, підвищення конкурентоспроможності товарів і послуг підприємствами, що виходять із пропозицією на зовнішні ринки. Україна має великий природний, людський та науково-технічний потенціал, що приваблює до неї іноземних інвесторів та потенційних партнерів. Проте відсутність досвіду застосування всіх сучасних засобів регулювання зовнішньоекономічних відносин ще не дозволяє Україні стати рівноправною учасницею світового співтовариства. Тому останнім часом значно підвищився інтерес до
Участь у міжнародному розподілі праці завжди сприяє вирішенню національних економічних проблем унаслідок удосконалення внутрішньогосподарських пропозицій, використання переваг розміщення та розвитку продуктивних сил, підвищення конкурентоспроможності товарів і послуг підприємствами, що виходять із пропозицією на зовнішні ринки. Україна має великий природний, людський та науково-технічний потенціал, що приваблює до неї іноземних інвесторів та потенційних партнерів. Проте відсутність досвіду застосування всіх сучасних засобів регулювання зовнішньоекономічних відносин ще не дозволяє Україні стати рівноправною учасницею світового співтовариства. Тому останнім часом значно підвищився інтерес до
Висновок
Зовнішньоекономічна діяльність — це форма господарської діяльності, пов'язана з технологією виробництва та науково-технічною діяльністю, а також з експортними й імпортними операціями.
Система органів регулювання зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) на рівні держави в країнах світу має деякі спільні риси: у першу чергу вищий законодавчий орган, вищий виконавчий орган та міністерства, що безпосередньо займаються економічними зв'язками з зарубіжними країнами та питаннями реалізації державної зовнішньоекономічної політики та інші органи держави. Державна митна служба країни здійснює митний контроль. Крім того розвитку та регулюванню ЗЕД сприяють різноманітні недержавні і напівдержавні організації: торгово-промислові палати, союзи підприємців, об'єднання експортерів імпортерів, інвестиційні фонди тощо. Основним органом управління ЗЕД на місцевому рівні є Управління зовнішніх відносин та зовнішньоекономічної діяльності обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
Інструменти державного регулювання зовнішньої торгівлі поділяються на тарифні і нетарифні. Відповідно до вимог Всесвітньої торгової організації (ВТО) митний тариф має стати основним інструментом регулювання зовнішньої торгівлі.
З метою регулювання економічних процесів у сфері зовнішньоекономічних зв'язків кожна держава створює власну митну систему. Функції, які виконують митні органи, можна класифікувати таким чином: фіскальна; регулятивна; правова; статистична; контрольна у сфері митних відносин; контрольна у сфері валютних відносин; законодавча.
Система органів регулювання зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) на рівні держави в країнах світу має деякі спільні риси: у першу чергу вищий законодавчий орган, вищий виконавчий орган та міністерства, що безпосередньо займаються економічними зв'язками з зарубіжними країнами та питаннями реалізації державної зовнішньоекономічної політики та інші органи держави. Державна митна служба країни здійснює митний контроль. Крім того розвитку та регулюванню ЗЕД сприяють різноманітні недержавні і напівдержавні організації: торгово-промислові палати, союзи підприємців, об'єднання експортерів імпортерів, інвестиційні фонди тощо. Основним органом управління ЗЕД на місцевому рівні є Управління зовнішніх відносин та зовнішньоекономічної діяльності обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
Інструменти державного регулювання зовнішньої торгівлі поділяються на тарифні і нетарифні. Відповідно до вимог Всесвітньої торгової організації (ВТО) митний тариф має стати основним інструментом регулювання зовнішньої торгівлі.
З метою регулювання економічних процесів у сфері зовнішньоекономічних зв'язків кожна держава створює власну митну систему. Функції, які виконують митні органи, можна класифікувати таким чином: фіскальна; регулятивна; правова; статистична; контрольна у сфері митних відносин; контрольна у сфері валютних відносин; законодавча.
Література
1. Закон України “Про банки і банківську діяльність” від 7 грудня 2000 р. N 2121-III (із змінами та доповненнями Законом України від 20 вересня 2001 р. N 2740-III).
2. Закон України “Про Національний банк України” (Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України за станом на 10 січня 2002 року № 2922—ІІІ).
3. Закон України „Про зовнішньоекономічну діяльність”.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 29, ст. 377 (Із змінами за станом на від 07.02.2002, внесеними згідно з Законом України N 3047-III, ВВР, 2002, N 29, ст.194).
4. Декрет Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" від 19.02.93 N 15-93.
5. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Макроекономіка. Київ: Четверта хвиля, 1997, 244 с.
6. Башнянін Г.І, Лазур П.Ю., Медведєв В.С. Політична економія. Київ: Ніка-Центр Ельга, 2000, 526 с.
7. Бобров В.Я. Основи ринкової економіки і підприємництва. Київ: Вища школа, 2003, 719 с.
8. Буян І.В., Гуменюк П.Д., Березюк Р.М. Економічна політика. Тернопіль: ТАНГ, 1997, 160 с.
9. Василик О.Д., Павлюк К.В. Державні фінанси України. Київ: ЦУЛ, 2003, 608 с.
10. Воротіна Л.І., Воротін В.Є., Мартинюк Л.А., Черняк Т.В. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 307 с.
11. Горілий А.Г. Економіка ринків праці. Тернопіль: Видавництво Карп`юка, 1999, 156 с.
12. Горобчук Т.Т. Мікроекономіка. Київ: ЦУЛ, 2002, 236 с.
13. Дешківський А.В. Економічна теорія: фінансово-кредитна система, грошовий обіг, інфляція. - К.: НОК ВО, 1991.
14. Дідківська Л.І., Головко Л.С. Державне регулювання економіки. Київ: "Знання-Прес", 2000, 209 с.
15. Дмитрієв А.І. Міжнародне публічне право. К:Юрінком Інтер, 2000 р.
16. Кудряшов В.П. Фінанси. Херсон: Олді-плюс, 2002, 352 с.
17. Митно-тарифне регулювання у 2001 році.//Журнал "Митна справа" №1 2001р.
18. Мэнкью Н.Г. Макроэкономика. Пер. с англ. - М.: Изд-во МГУ, 1994.
19. Основи економічної теорії: політ економічний аспект / за заг. ред Климка Г.Н. - К.: Знання-Прес, 2004. - 615с.
20. Сакс Дж., Пивоварський О. Економіка перехідного періоду: Уроки для України. Київ: Основи, 1996, 345 с.
2. Закон України “Про Національний банк України” (Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України за станом на 10 січня 2002 року № 2922—ІІІ).
3. Закон України „Про зовнішньоекономічну діяльність”.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 29, ст. 377 (Із змінами за станом на від 07.02.2002, внесеними згідно з Законом України N 3047-III, ВВР, 2002, N 29, ст.194).
4. Декрет Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" від 19.02.93 N 15-93.
5. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Макроекономіка. Київ: Четверта хвиля, 1997, 244 с.
6. Башнянін Г.І, Лазур П.Ю., Медведєв В.С. Політична економія. Київ: Ніка-Центр Ельга, 2000, 526 с.
7. Бобров В.Я. Основи ринкової економіки і підприємництва. Київ: Вища школа, 2003, 719 с.
8. Буян І.В., Гуменюк П.Д., Березюк Р.М. Економічна політика. Тернопіль: ТАНГ, 1997, 160 с.
9. Василик О.Д., Павлюк К.В. Державні фінанси України. Київ: ЦУЛ, 2003, 608 с.
10. Воротіна Л.І., Воротін В.Є., Мартинюк Л.А., Черняк Т.В. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання. Київ: Видавництво Європейського університету, 2002, 307 с.
11. Горілий А.Г. Економіка ринків праці. Тернопіль: Видавництво Карп`юка, 1999, 156 с.
12. Горобчук Т.Т. Мікроекономіка. Київ: ЦУЛ, 2002, 236 с.
13. Дешківський А.В. Економічна теорія: фінансово-кредитна система, грошовий обіг, інфляція. - К.: НОК ВО, 1991.
14. Дідківська Л.І., Головко Л.С. Державне регулювання економіки. Київ: "Знання-Прес", 2000, 209 с.
15. Дмитрієв А.І. Міжнародне публічне право. К:Юрінком Інтер, 2000 р.
16. Кудряшов В.П. Фінанси. Херсон: Олді-плюс, 2002, 352 с.
17. Митно-тарифне регулювання у 2001 році.//Журнал "Митна справа" №1 2001р.
18. Мэнкью Н.Г. Макроэкономика. Пер. с англ. - М.: Изд-во МГУ, 1994.
19. Основи економічної теорії: політ економічний аспект / за заг. ред Климка Г.Н. - К.: Знання-Прес, 2004. - 615с.
20. Сакс Дж., Пивоварський О. Економіка перехідного періоду: Уроки для України. Київ: Основи, 1996, 345 с.
Інші роботи цього напряму