*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Функціональні стратегії підприємства   (ID роботи: 1062)

Напрям: Економіка підприємства
Предмет: Стратегія підприємства
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 48
Рік захисту: 2007
ВУЗ: Київський Національний Університет Технології і Дизайну (КНУТД)
Спеціальність (факультет): Кафедра економіки обліку і аудиту
Курс: 2
Мова: Українськa
План
ЗМІСТ
Вступ
1 Розділ. Загальна характеристика стратегій
1.1 Визначення стратегії, класифікація стратегій та сутність «стратегічного набору»
1.2 Поняття функціональних стратегій та їх місце в стратегічному наборі
2 Розділ. Аналіз функціональної стратегії ЗАТ «Лінкс-2»
2.1 Аналіз діяльності функціонального підрозділу
ЗАТ «Лінкс-2»
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього оточення
ЗАТ «Лінкс-2»
3 Розділ. Розробка функціональної стратегії ЗАТ “Лінкс 2”
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ

Актуальність теми. На теперішньому етапі розвитку суспільства, коли у більшості виробників товарів є доступ до сучасного, високотехнологічного обладнання, а технології випуску продукції стають все більш уніфікованими, саме людський капітал підприємства стає тим вирішальним фактором, що забезпечує необхідний рівень конкурентоспроможності підприємства. А забезпечення необхідних інвестицій у людський капітал є прерогатива не тільки великих, але й реальність та потреба для малих та середніх підприємств, бо саме вони відповідатимуть, на думку більшості західних економістів, за забезпечення провідних позицій економічним гігантам планети.
Добре підібраний трудовий колектив (команда однодумців та партнерів, що в силах досягти реалізації планів керівництва) – одне з головних завдань підприємця. Значення трудових ресурсів істотно зростає в період переходу до ринкових відносин. Висока наукомісткість, інвестиційний характер виробництва, пріоритетність питань якості продукції змінили вимоги до працівника, зросло значення творчого ставлення до праці і високого професіоналізму на робочому місці. Це, в свою чергу, зумовило істотні зміни у принципах, методах та соціально-економічних питаннях управління трудовими ресурсами і персоналом на підприємстві.
За останнє десятиріччя в країнах з розвинутою ринковою економікою створюється новий погляд на робочу силу, як на один з ключових ресурсів економіки, що визначає реальне підвищення ролі людського фактора у виробництві, посилення залежності виробництва і збуту від використання робочої сили, її якості та мотивації. На зростання продуктивності праці впливає існуюча система оплати праці, тому що вона є стимулюючим чинником для росту кваліфікації праці, підвищення рівня виконуваної роботи. Заробітна плата є головною причиною, що приводить працівника на робоче місце і координує бажання працювати.
Актуальність цього питання для України є надзвичайно високою, оскільки до останнього часу саме поняття „управління персоналом” у вітчизняній управлінській практиці було відсутнє. Відділи кадрів, що виконують функції по найму та звільненню працівників не виконують ряд важливих завдань: управління формуванням персоналом; управлінням використанням персоналу для досягнення стратегічних цілей підприємства; управління трудовою мотивацією; формування командного стилю роботи. А саме реалізація цих завдань може дати можливість українським підприємствам вижити в конкурентній боротьбі з західними компаніями.
Метою даної роботи є аналіз теоретичних та практичних умов фунціональної ст ратегії ТОВ «Лінкс-2».
Для досягнення мети курсової роботи необхідно виконати наступні завдання:
- на основі вивчення спеціальної економічної літератури вітчизняних і зарубіжних авторів, чинного законодавства України, розкрити сутність персоналу підприємства;
- охарактеризувати його особливості для підприємства, що займається збутовою діяльністю, виходячи з розглянутої організаційно-економічної специфіки останнього;
- провести аналітичні дослідження (використовуючи сучасний методологічний інструментарій та комп’ютерні технології) діючої на підприємстві, що взятий як об’єкт дослідження, практики формування і ефективності використання трудових ресурсів;
- на основі такої теоретичної і аналітичної роботи обґрунтувати програму дій щодо організації та вдосконалення структури збуту через управління формуванням та використанням персоналу підприємства, а також, проведення економічних розрахунків, що підтверджують можливість та ефективність впровадження запропонованих змін.
Предметом є сукупність теоретико-методичних та прикладних питань ефективного управління персоналу, орієнтованого на підвищення ефективності формуванням і використанням трудових ресурсів на збутовому підприємстві, що взяте в якості об’єкту дослідження.
Об’єктом дослідження є об’єднання „Лінкс-2”, підприємство, що займається виробництвом та збутом печива торгової марки „Північна Красуня”.
Джерела інформації. Дослідження здійснені з використанням таких джерел інформації:
Монографії, наукові статті, публікації в засобах масової інформації, тематика яких стосується проблем, пов’язаних з управлінням кадровим потенціалом підприємства. Перелік використаних літературних джерел наведений в кінці роботи.
Оскільки збутова діяльність відноситься до торговельно-посередницької діяльності, то базові теоретично-методологічні та практичні положення ми будемо брати по торговому підприємству.
Висновок
Висновки

В результаті написання курсової роботи був проведений аналіз поточної стратегії управління формуванням і використанням персоналу на підприємстві, що займається збутом (прямою дистриб’юцією) печива в роздрібну торгову мережу. При цьому було виявлено, що стратегія управління персоналом змінювалася у відповідності до зміни стратегічних завдань, що стояли перед підприємством в залежності від стадій його життєвого циклу.
Також було виявлено, що зараз підприємство знаходиться перед необхідністю проведення чергової реорганізації, як у плані постановки нових стратегічних завдань, так і у плані зміни стратегії управління персоналом. Необхідність змін викликана, як зовнішніми факторами, так і внутрішніми причинами, що зумовили складнощі з набором та утриманням персоналу відділу збуту. Також було виявлено, хоча показники ефективності роботи торгового персоналу зросли, а обсяги збуту перевищують середньогалузеві, підприємство потребує впровадження нової системи збуту та системи формування ФОП, які відповідали б сучасним вимогам ринку і новим стратегічним цілям.
Розроблена нова стратегія управління персоналом, в основу якої покладена концепція стимулювання командного стилю роботи служби збуту.
У відповідності до нової стратегії розроблена схема збуту та організаційна структура відділу збуту, розрахована необхідна кількість персоналу для відділу прямої дистриб’юції, що складає 16 чоловік, а також обґрунтовані організаційно-економічні підходи до нової системи матеріального стимулювання, зорієнтованої на кон’юнктуру, що існує на сьогоднішньому ринку праці і вимогами майбутніх періодів.
Оскільки збутове підприємство – це не тільки формальна структура, але й колектив, від атмосфери і націленості якого залежить можливість реалізації пропонованих змін, розроблений кодекс цінностей підприємства, як основа організаційної культури сучасного підприємства.
Література
Список використаної літератури

1. Господарський кодекс України. Відомості Верховної Ради (ВВР),2003, N 18, N 19-20, N 21-22.
2. Про оплату праці: Закон України // Підприємництво і ринок України. – 1995. – №3.
3. Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору: Постанова Кабінету Міністрів України // Бюлетень про приватизацію. – 1994. - № 3-4.
4. Про зайнятість населення: Закон України // Закони України. Т1.- К., 1999 – с.252 - 268.
5. Про охорону праці: Закон України // Закони України. Т4. – К., 1996. с. 114 – 133.
6. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – М.: изд-во МГУ, 1995. – 252с.
7. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: Учебник, 3-е издание, - М.: Гардарика, 1998. – 528с.
8. Економіка підприємства.:/за ред.С.В.Покропивного.-К.: Вид-во “Хвиля-прес”,1995.-280с.
9. Житна І.П., Нескреба А.М. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств:навчальний посібник.-К.:Вища школа, 1992.-191с.
10. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления: Учебное пособие. – М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 1998. – 195с.
11. Захарченко В. Стратегия предприятия в переходной экономике // Бизнес Информ. – 1998. – №13-14. – с.23.
12. Захарченко В. Формирование экономической стратегии предприятия // Бизнес Информ. – 1998. – №16. – с.42.
13. Мельникова К., Лидовский Ю., Носков В. Стратегическое планирование деятельности предприятий // Бизнес Информ. – 1998. – №17–18. – с.109.
14. Пастухова В. Стратегічний підхід в управлінні підприємством // Економіка України. – 1999. – №5. – с. 84.
15. Пушкарь А., Тридед А. Разработка и реализация стратегии предприятия // Бизнес Информ. – 1998. – №21-22.
16. Дмитpенко Г. А. Стpатегический менеджмент: целевое упpавление пеpсоналом оpганизации: Учеб. пособие / Межpегион. акад. упpавления пеpсоналом; [Отв. pед. А. В. Оpехов]. — К., 1998. — 186 с.
17. Егоршин А.П. Управление персоналом Учебное пособие. – Н. Новгород: НИМБ, 1999 – 624с.
18. Економіка підприємства: Опорний конспект лекцій / Укладачі: Ушакова Н.М., Лігоненко Л.О., Скотнікова М.М., Чаюн І.О. – К.: ВЦ КНТЕУ, 2002 – 222с.
19. Кибанов А. Я., Баткаева И. А., Ворожейкин И. Е., Громова О. Н., Захаров Д. К. Управление персоналом организации: Учебник для студ. вузов, обуч по спец. "Менеджмент" / Государственный ун-т управления {Москва} / А.Я. Кибанов (ред.). — М. : ИНФРА-М, 2000. — 510 с.
20. Лукашевич Н.П. Теория и практика самоменеджмента. – К.: МАУП, 1999 – 357с.
21. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства: Підручник. – Видавництво друге, переробка та доповнення – К.: КНТЕУ, 2000. – 528 с.
Інші роботи цього напряму