ЦІНА:
200 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Аверс-маркетинг в управлінні конкурентоспроможністю освітніх послуг (ID роботи: 10131) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Конкурентоспроможність підприємства |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 29 |
Рік захисту: | 2023 |
ВУЗ: | Університет державної фіскальної служби України (УДФСУ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМИ ОСВІТНІМИ ПОСЛУГАМИ
1.1. Місце і роль маркетингу освітніх послуг в розвитку системи освіти
1.2. Поняття конкурентоспроможності та особливості конкурентоспроможності освітніх послуг
1.3. Сутність маркетингової стратегії просування освітніх послуг, види і принципи формування маркетингових стратегій в сучасних умовах
1.4. Теоретичні основи застосування аверс-маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю освітніх послуг
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АВЕРС-МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
2.1 Сучасний стан та рівень конкурентоспроможності освітніх послуг в Україні
2.2 Аналіз європейського досвіду використання сучасних маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг
2.3 Напрями удосконалення конкурентоспроможності сучасних освітніх послуг в Україні засобами аверс-маркетингу
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМИ ОСВІТНІМИ ПОСЛУГАМИ
1.1. Місце і роль маркетингу освітніх послуг в розвитку системи освіти
1.2. Поняття конкурентоспроможності та особливості конкурентоспроможності освітніх послуг
1.3. Сутність маркетингової стратегії просування освітніх послуг, види і принципи формування маркетингових стратегій в сучасних умовах
1.4. Теоретичні основи застосування аверс-маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю освітніх послуг
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АВЕРС-МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
2.1 Сучасний стан та рівень конкурентоспроможності освітніх послуг в Україні
2.2 Аналіз європейського досвіду використання сучасних маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг
2.3 Напрями удосконалення конкурентоспроможності сучасних освітніх послуг в Україні засобами аверс-маркетингу
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ