*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Аверс-маркетинг в управлінні конкурентоспроможністю освітніх послуг   (ID роботи: 10131)

Напрям: Економіка підприємства
Предмет: Конкурентоспроможність підприємства
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2023
ВУЗ: Університет державної фіскальної служби України (УДФСУ)
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМИ ОСВІТНІМИ ПОСЛУГАМИ
1.1. Місце і роль маркетингу освітніх послуг в розвитку системи освіти
1.2. Поняття конкурентоспроможності та особливості конкурентоспроможності освітніх послуг
1.3. Сутність маркетингової стратегії просування освітніх послуг, види і принципи формування маркетингових стратегій в сучасних умовах
1.4. Теоретичні основи застосування аверс-маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю освітніх послуг
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АВЕРС-МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
2.1 Сучасний стан та рівень конкурентоспроможності освітніх послуг в Україні
2.2 Аналіз європейського досвіду використання сучасних маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг
2.3 Напрями удосконалення конкурентоспроможності сучасних освітніх послуг в Україні засобами аверс-маркетингу
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ