Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   200 грн.
ЦЕНА:   460 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Звіт по практиці ФОП Макерська   (ID работы: 8658)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Отчет
Число страниц: 30
Год защиты: 2020
Язык: Украинский
Задание
1. Характеристика підприємства (організації, установи)
2. Дослідження макромаркетингового середовища підприємства
3. Дослідження мікромаркетингового середовища підприємства
4. Аналіз маркетингової товарної політики та оцінка конкурентоспроможності товару підприємства
5. Аналіз маркетингової цінової політики підприємства
6. Аналіз маркетингової політики розподілу підприємства
7. Аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства
8. Охорона праці та рішення екологічних проблем на підприємстві
9. Висновки
Другие работы этого направления
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Контрольна Маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Визначення місця товару на ринку
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Маркетинг контрольна
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингова політика розподілу
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Якість товару на підприємстві
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.