Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   160 грн.
ЦЕНА:   368 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Контрольна робота з дисципліни "Організація обліку" Варіант 4   (ID работы: 8540)

Направление: Учет и аудит
Предмет: Организация учета
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 35
Год защиты: 2019
Язык: Украинский
Содержание
1. Вплив облікових процесів на формування та функції бухгалтерії
2. Особливості організації обліку витрат діяльності
3. За яких умов може бути укладений договір про повну матеріальну відповідальність?
4. Сформулюйте витяг з наказу про облікову політику підприємства з відображенням особливостей обліку інших необоротних активів підприємства
5. За якими принципами визначається структура облікового апарату?
6. Дайте відповіді на тестові запитання по темам 4,8,13
Тема 4: «Організація роботи облікового апарату
та бухгалтерського контролю»
Обрати правильну відповідь (відповіді).
1. Коло обов'язків головного бухгалтера визначається:
а) посадовою інструкцією;
б) Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні";
в) відділом кадрів.
2. Структура бухгалтерії не залежить від:
а) кількості філій;
б) обсягу облікових робіт;
в) попиту на продукцію підприємства.
3. Для підприємств, звітність яких оприлюднюється, не застосовується наступна форма організації бухгалтерського обліку:
а) введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
б) користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець;
в) ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
г) самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства.
4. До організаційних операцій, виконуваних в бухгалтерії, відноситься:
а) затвердження та контроль виконання планів бухгалтерії;
б) економічний аналіз кошторисів витрат;
в) попередній контроль витрачання матеріальних цінностей та грошових коштів.
5. До компетенції працівників розрахункової групи відноситься:
а) контроль за використанням фонду оплати праці та утриманнями з неї;
б) облік розрахунків з постачальниками;
в) облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, юридичними та фізичними особами.
6. Структура бухгалтерії може бути:
а) функціональною та змішаною;
б) централізованою та децентралізованою;
в) лінійною та секторною.
7. Планування діяльності окремих облікових працівників здійснюється на підставі:
а) наказу про облікову політику;
б) індивідуальних графіків;
в) структурного графіку.
8. Спільним у створенні філій та представництв є те, що вони:
а) є юридичними особами;
б) діють на підставі положень;
в) володіють відокремленим майном.
9. Розподіл функцій управлінського персоналу і осіб, відповідальних за їх виконання, закріплюються у:
а) наказі про облікову політику підприємства;
б) статуті підприємства;
в) положеннях про структурні підрозділи підприємства.
10. При зміні бухгалтера підприємства складається:
а) інвентаризаційний опис;
б) акт приймання-передачі справ;
в) опис справ.
11. Особливістю внутрішньогосподарського контролю є:
а) здійснення контролю компетентними незалежними спеціалістами в галузі обліку, оподаткування і права;
б) здійснення функцій контролю особами, які представляють інтереси даного підприємства і є членами цього колективу;
в) проведення контрольних перевірок державними органами контролю.
12. Метою бухгалтерського контролю є:
а) перевірка достовірності, законності, доцільності, своєчасності відображення в обліку господарських операцій і вивчення результатів господарської діяльності підприємства;
б) перевірка достовірності, законності, повноти відображення господарських операцій і надання рекомендацій щодо виправлення виявлених помилок в обліку;
в) перевірка діяльності підприємства, дотримання законодавства, достовірності обліку і звітності, виявлення недостач, привласнення і розкрадання активів підприємства і притягнення до відповідальності винних осіб.
13. Організаційне забезпечення контрольної діяльності пов'язане з:
а) створенням економічної зацікавленості осіб в проведенні контролю;
б) організацією системи первинного і зведеного обліку та аналізу;
в) упорядкуванням взаємовідносин між працівниками, службами з приводу контролю.
14. Юридичне забезпечення контролю пов'язане з:
а) підбором відповідних технічних засобів для виміру, підрахунку, зважування та обміру;
б) упорядкуванням організації виробництва для забезпечення реалізації ефективних форм і методів контролю;
в) вибором форм, методів і процедур контролю, які забезпечують повноцінну доказовість результатів контролю.
15. Попередній контроль проводиться:
а) безпосередньо в ході здійснення господарської діяльності;
б) до початку операції або процесу;
в) після завершення процесу або окремої господарської операції.
16. Наступний контроль застосовується для:
а) підтвердження доцільності чи законності господарських операцій;
б) визначення доцільності та обґрунтованості використання матеріальних, трудових та інших ресурсів;
в) перевірки правильності відображення господарських операцій на
рахунках бухгалтерського обліку.
17. Проміжний контроль здійснюється:
а) до початку операції для підтвердження її доцільності;
б) в процесі реалізації господарської операції;
в) безпосередньо після завершення господарських операцій.
18. До прийомів документального контролю відносять:
а) арифметичну перевірку, опитування осіб;
б) зустрічну перевірку, техніко-економічні розрахунки;
в) контрольний замір виконаних робіт, логічне дослідження операцій.
19. До прийомів фактичного контролю відносять:
а) контрольний запуск сировини і матеріалів у виробництво, спостереження;
б) лабораторний аналіз, перевірку бухгалтерських проводок;
в) контроль дотримання нормативів, порівняння.
20. Під внутрішньою ревізією розуміють перевірку:
а) наявності і стану об'єкту контролю, яка здійснюється шляхом спостереження, вимірювання, реєстрації та порівняння одержаних даних;
б) стану обліку та звітності, їх достовірності, проведення аналізу діяльності та визначення шляхів підвищення її економічної ефективності;
в) дотримання законодавства, достовірності обліку і звітності, спосіб виявлення розтрат, недостач, привласнення активів підприємства.































Тема 8: «Організація обліку грошових коштів,
розрахункових операцій та зобов'язань»

1. Порядок ведення касових операцій в національній валюті в Україні поширюється на:
а) всіх юридичних і фізичних осіб;
б) тільки на фізичних осіб; на юридичних осіб, крім банків і підприємств зв'язку, та на фізичних осіб.
2. Обліковим регістром, призначеним для обліку касових операцій касиром підприємства, є:
а) журнал реєстрації касових ордерів;
б) звіт касира;
в) касова книга.
3. Індивідуальний графік роботи касира затверджується:
а) керівником;
б) головним бухгалтером;
в) касиром.
4. Ліміт залишку готівки в касі не встановлюється для:
а) військових частин, установ і організацій Збройних сил України;
б) індивідуальних підприємців;
в) колективних сільськогосподарських підприємств.
Вірної відповіді немає
Не встановлюється ліміт каси (згідно п. 14 та п. 51 Положення № 148) банкам, фізичним особам - підприємцям, релігійним організаціям (що не здійснюють виробничої aбо іншої підприємницької діяльності).
5. Підприємство має право відкривати в банку:
а) лише один рахунок;
б) не більше трьох рахунків;
в) необмежену кількість рахунків.
6. Контроль за правильним веденням касової книги здійснює:
а) касир;
б) бухгалтер;
в) керівник підприємства;
г) фінансовий менеджер.
7. При віднесенні заборгованості до поточної або довгострокової до уваги береться:
а) очікуваний строк до погашення, який залишився з дати балансу;
б) загальний очікуваний строк оплати згідно з договором;
в) сума нарахованого резерву.
8. Резерв сумнівних боргів нараховується:
а) на довгострокову заборгованість;
б) на поточну дебіторську заборгованість за продукцію, роботи, послуги;
в) на не операційну (нетоварну) дебіторську заборгованість.
9. Підставою для відрядження працівника є:
а) посвідчення про відрядження;
б) наказ керівника про відрядження;
в) авансовий звіт.
10. Претензія обов'язково повинна містити:
а) номер реєстрації платника ПДВ;
б) марку гербового збору;
в) суму претензії і її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці.
11. Сума списаної дебіторської заборгованості:
а) обов'язково повинна обліковуватись на субрахунку 071 "Списана дебіторська заборгованість" не більше п'яти років;
б) не повинна обліковуватись на позабалансових рахунках;
в) обов'язково повинна обліковуватись на субрахунку 071 "Списана дебіторська заборгованість" не менше трьох років.
12. При придбанні поточні фінансові інвестиції відображаються в обліку:
а) за номінальною вартістю;
б) за фактичною собівартістю;
в) за амортизованою собівартістю.
13. При вибутті фінансові інвестиції відображаються в обліку за:
а) амортизованою собівартістю;
б) первісною вартістю;
в) середньою вартістю, ЛІФО або ФІФО.
14. Матеріальна відповідальність за збереження цінних паперів покладається на:
а) касира або особу, яка виконує його обов'язки;
б) головного бухгалтера;
в) керівника.
15. Для перевірки виконання касиром касової дисципліни застосовують:
а) раптову перевірку каси;
б) планову інвентаризацію каси;
в) вибіркову перевірку.
16. До довгострокових зобов'язань не належать:
а) відстрочені податкові зобов'язання;
б) кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги;
в) інші довгострокові фінансові зобов'язання.
17. Суми створених забезпечень визнаються:
а) витратами;
б) доходами;
в) результатом діяльності підприємства.
18. Непередбачені зобов'язання:
а) відображаються на балансових рахунках;
б) відображаються поза балансом;
в) не відображаються на рахунках бухгалтерського обліку.
19. Довгострокова позика, яка підлягає погашенню в терміни до 12-ти місяців, відображається на рахунку:
а) 50 "Довгострокові позики";
б) 60 "Короткострокові позики"; .
в) 61 "Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями".
20. Аналітичний облік розрахунків з постачальниками не може вестись в розрізі:
а) постачальників;
б) країн;
в) кожного документа на сплату;
г) засновників.
21. Первинним документом для нарахування ПДВ є:
а) платіжне доручення;
б) податкова накладна;
в) товарно-транспортна накладна;
г) розрахунок бухгалтерії.
22. Перерахування податків та обов'язкових платежів здійснюється на підставі:
а) податкових накладних;
б) платіжних доручень;
в) розрахунків бухгалтерії;
г) видаткових касових ордерів.
23. Документ, який засвідчує право або зобов'язання придбати чи продати цінні папери, матеріальні або нематеріальні активи, а також кошти на визначених ним умовах в майбутньому називається:
а)заява;
б)дериватив;
в) гарантія;
г) застава.
24. Податок, що утримується з доходів фізичних осіб та зменшує їх залишок, називається:
а) податок на прибуток;
б) прибутковий податок;
в) податок на додану вартість;
г) акцизний збір.
25. Постачальники - це:
а) спеціалізовані юридичні або фізичні особи, які виконують будівельно-монтажні роботи при спорудженні об'єктів на підставі договорів підряду на капітальне будівництво;
б) юридичні або фізичні особи, які здійснюють постачання товарно-матеріальних цінностей, надають послуги, виконують роботи;
в) фізичні та юридичні особи, що потребують інформації про діяльність підприємства для прийняття рішень;
г) юридичні та фізичні особи, які внаслідок минулих подій заборгували підприємству певні суми грошових коштів.






Тема 13: «Організація управлінського та податкового обліку на підприємстві»
1. Організація управлінського обліку регламентується:
а) статутом підприємства;
б) наказом про облікову політику;
в) ЗУ "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" та П(С)БО.
2. До власних принципів управлінського обліку відноситься принцип:
а) комплексності;
б) періодичності;
в) єдиного грошового вимірника.
3. Управлінський та податковий облік відрізняються:
а) принципами ведення;
б) строками подання звітності;
в) регламентацією обліку.
4. Внутрішня звітність підрозділів:
а) має прогнозний характер;
б) складається за затвердженою формою;
в) задовольняє потреби персоналу в інформації за галузями діяльності та сферою компетенції менеджера.
5. Комунікаційна функція управлінського обліку полягає у:
а) складанні внутрішньої звітності;
б) забезпечені руху інформації між різними рівнями управління;
в) наданні взаємних послуг центрами відповідальності.
6. Управлінський облік може вестися:
а) тільки в загальній системі рахунків;
б) в загальній або інтегрованій системі рахунків;
в) поза системно.
7. Організація податкового обліку залежить від:
а) державних нормативних актів;
б) ступеня віддаленості від податкових органів;
в) обізнаності облікового персоналу в податковому законодавстві.
8. Відмінності податкового і фінансового обліку полягають у:
а) регламентації обліку;
б) тому, що ці підсистеми обліку ведуть різні облікові працівники;
в) порядку відображення в обліку витрат і доходів.
9. Розробка форм облікових регістрів відноситься до:
а) організації порядку ведення обліку;
б) організації роботи облікового персоналу;
в) технічного етапу організації обліку.
10. Порядок накопичення даних про валові доходи і витрати:
а) обирається підприємством самостійно;
б) регламентується нормативними актами;
в) визначається податковими органами.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Другие работы этого направления