Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   500 грн.
ЦЕНА:   1150 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.   (ID работы: 7962)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 36
Год защиты: 2017
Язык: Английский
Содержание
Table of Contents:

Abstract
1. Impact of Social Media over Luxury Brands
1.1. Description of the topic
1.2. Theoretical and practical relevance
2. External Environmental Analysis
2.1. PEST Analysis
2.2. Industry Analysis – Competitors
2.3. Market Analysis – Market Segments
3. CHANEL Analysis
3.1. CHANEL Identity Prism
3.2. CHANEL Heritage
3.3. CHANEL DNA
3.5. CHANEL Touch Points
4. HERMES Analysis
4.1. HERMES Identity Prism
4.2. HERMES Heritage
4.3. HERMES DNA
4.4. HERMES Touch Points
4.5. HERMES Flagship Stores
4.6. Print Advertising Campaigns
4.9. Hermès Online Campaign Videos
5. Critical comparison of Chanel and Hermès
6. Conclusion and recommendations
References
APPENDICES
Другие работы этого направления
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Планування рекламної діяльності підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетинг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Контрольна Маркетинг
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Маркетингова політика розподілу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг