Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   300 грн.
ЦЕНА:   690 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетинг контрольна   (ID работы: 7860)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 49
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
Вступ
1. Дослідження ринку
1.1. Покупці товару
1.2. Основні конкуренти підприємства стосовно товару
1.3. Проведення дослідження
2. Асортиментна політика
2.1. Характеристика товару, що презентується
2.2. Характеристика технології виробництва товару на підприємстві
2.3. Життєвий цикл товару
3. Характеристика цінової політики
3.1. Розрахунок ціни на товар
3.2. Методи ціноутворення
3.3. Система знижок, пов’язаних з покупцями
4. Збутова політика
4.1. Характеристика збутової політики
4.2. Використання посередників
5. Комунікативна політика
5.1. Характеристика інструментів комунікативної політики
5.2. Характеристика реклами товару, що презентується
5.3. Пропаганда, яка проводиться на підприємстві
5.4. Стимулювання збуту, яке здійснюється на підприємстві
Висновки
Список використаних джерел
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Звіт по практиці ФОП Макерська
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Планування рекламної діяльності підприємства
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Визначення місця товару на ринку
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингова політика розподілу
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг