ЦЕНА:
80 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
184 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Дослідження маркетингової діяльності підприємства (ID работы: 7790) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 23 |
Год защиты: | 2017 |
ВУЗ: | Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ) |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ДП “Молочний завод”
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ДП “Молочний завод”
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Введение
На сьогоднішній день перед великою кількістю підприємств постала проблема ефективного збуту товару, тим самим кожне підприємство намагається обійти свого конкурента у сфері збуту з найменшими витратами на його просування. Але не всі підприємства враховують, той фактор, що для ефективного збуту спочатку потрібно вивчити той ринок, на якому підприємство збирається розгортати свою кампанію. Тому для стабільного існування на ринку потрібно створити ефективну маркетингову структуру, створити навчальні відділи персоналу, забезпечити підприємство новими технологіями, щоб дозволять виробляти товари у великій кількості та високої якості, створити гарну сировинну базу, створити можливість вільного спілкування виробника і споживача, що дозволить виявляти і усувати проблеми виробництва, і підходу до споживача, та постійно вивчати своїх конкурентів. Комплекс всіх цих проблем вивчає маркетинг.
Саме маркетинг вивчає стратегії дослідження ринку, споживачів на такому рівні, який дозволяє підприємству орієнтувати свою діяльність на споживчі потреби, вимоги, примхи, на попит, зацікавленість та інші критерії, які стоять на шляху перед збутом товару.
Актуальність теми даної роботи полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства. З розвитком науково-технічного прогресу постійно з’являються нові технології виготовлення товарів, тим самим змінюються і збільшуються потреби споживачів, на задоволення яких, підприємства орієнтують свою діяльність.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ДП “Молочний завод”.
Об'єктом дослідження є ДП “Молочний завод”, підприємство, що є відомим товаровиробником молочної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ДП “Молочний завод”.
Саме маркетинг вивчає стратегії дослідження ринку, споживачів на такому рівні, який дозволяє підприємству орієнтувати свою діяльність на споживчі потреби, вимоги, примхи, на попит, зацікавленість та інші критерії, які стоять на шляху перед збутом товару.
Актуальність теми даної роботи полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства. З розвитком науково-технічного прогресу постійно з’являються нові технології виготовлення товарів, тим самим змінюються і збільшуються потреби споживачів, на задоволення яких, підприємства орієнтують свою діяльність.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ДП “Молочний завод”.
Об'єктом дослідження є ДП “Молочний завод”, підприємство, що є відомим товаровиробником молочної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ДП “Молочний завод”.
Заключение
За результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності підприємства можна зробити наступні висновки:
Визначено, що ДП “Молочний завод” є дочірньою структурою корпорації “Рейнфорд”, має потужну виробничу базу та самостійно займається виробничою діяльністю, пов’язаною з виробництвом молочної продукції.
Встановлено, що споживчий ринок молочних продуктів це окремі особи та домашні господарства, які купують товари ДП “Молочний завод” та користуються послугами для особистого або сімейного споживання чи використання.
Місія ДП “Молочний завод” полягає в виробництві високоякісних молочних продуктів та насиченні регіонального ринку молокопродуктів товарами за доступними цінами, які задовольнятимуть найвибагливіші смаки покупців.
За результатами побудованої матриці можна запропонувати для окремих СГП ДП “Молочний завод” наступні маркетингові дії: для “зірок”(СГП 4) – забезпечення ринкового лідерства; для “собак” (СГП 1,2) – елімінування або скорочення ринкової активності; для “дійних корів” (3,5,6) – забезпечення максимального прибутку.
Відповідно до результатів аналізу, ширина товарного асортименту ДП “Молочний завод” представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «молочні продукти» 10 товарних позицій, «сири» 5 позицій, «морозиво» 5 позицій.
За даними дослідження видно, що на підприємстві ДП “Молочний завод” використовуються два рівні каналів розподілу. Усе сухе молоко постачається напряму на експорт єдиному оптовому замовнику. Для усієї іншої продукції використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – дистриб’ютори – споживач.
Визначено, що ДП “Молочний завод” є дочірньою структурою корпорації “Рейнфорд”, має потужну виробничу базу та самостійно займається виробничою діяльністю, пов’язаною з виробництвом молочної продукції.
Встановлено, що споживчий ринок молочних продуктів це окремі особи та домашні господарства, які купують товари ДП “Молочний завод” та користуються послугами для особистого або сімейного споживання чи використання.
Місія ДП “Молочний завод” полягає в виробництві високоякісних молочних продуктів та насиченні регіонального ринку молокопродуктів товарами за доступними цінами, які задовольнятимуть найвибагливіші смаки покупців.
За результатами побудованої матриці можна запропонувати для окремих СГП ДП “Молочний завод” наступні маркетингові дії: для “зірок”(СГП 4) – забезпечення ринкового лідерства; для “собак” (СГП 1,2) – елімінування або скорочення ринкової активності; для “дійних корів” (3,5,6) – забезпечення максимального прибутку.
Відповідно до результатів аналізу, ширина товарного асортименту ДП “Молочний завод” представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «молочні продукти» 10 товарних позицій, «сири» 5 позицій, «морозиво» 5 позицій.
За даними дослідження видно, що на підприємстві ДП “Молочний завод” використовуються два рівні каналів розподілу. Усе сухе молоко постачається напряму на експорт єдиному оптовому замовнику. Для усієї іншої продукції використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – дистриб’ютори – споживач.
Литература
1. Бєлявцев, М. І. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; Мін-во освіти і науки України, Донецький національний університет. - К.: ЦНЛ, 2015. - 328 с.
2. Бородкіна Н. О. Маркетинг: Навч. посібник. / Н. О. Бородкіна - К.: Кондор. 2013. - 362 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
4. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
5. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
7. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Мороз Л. А. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник / Мороз Л. А., Чухрай Н.І-2-е видання. - Львів, «Інтелект-Захід», 2012.-276 с.
10. Офіційний сайт компанії «Рейнфорд» - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://www.rainford.pp.ua
11. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
12. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
13. Щербань В. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Щербань В. М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2013. - 202 с.
2. Бородкіна Н. О. Маркетинг: Навч. посібник. / Н. О. Бородкіна - К.: Кондор. 2013. - 362 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
4. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
5. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
7. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Мороз Л. А. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник / Мороз Л. А., Чухрай Н.І-2-е видання. - Львів, «Інтелект-Захід», 2012.-276 с.
10. Офіційний сайт компанії «Рейнфорд» - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://www.rainford.pp.ua
11. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
12. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
13. Щербань В. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Щербань В. М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2013. - 202 с.
Другие работы этого направления