Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   80 грн.
ЦЕНА:   184 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Дослідження маркетингової діяльності підприємства   (ID работы: 7789)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 20
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПАТ «Оболонь»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Введение
Маркетинг – це значно більше, ніж просто різновид економічної діяльності, це філософія, яка є основою підприємницького задуму. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну.
Як свідчить вітчизняна практика, застосування комплексу маркетингу на підприємствах України все ще недостатньо цілеспрямоване, фрагментарне і малоефективне внаслідок недостатньої комплектності маркетингових заходів. На недостатньо ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень уявлення сучасної одті маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікованому розумінні даного процесу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти.
Ринок пивної продукції в Україні знаходиться в стадії розвитку, оскільки постйно удосконалюється виробнича база промислових підприємств. Обсяги виготовлення пива в Україні виросли протягом останніх п’яти років, що було обумовлено, зокрема, залученням іноземних інвестицій, модернізацією устаткувань та впровадженням ефективної маркетингової політики. У зв’язку з цим актуальним є дослідження маркетингової діяльності підприємства сфери виробництва пива.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ПАТ «Оболонь».
Об'єктом дослідження є ПАТ «Оболонь», підприємство, що є найбільшим товаровиробником пивобезалкогольної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ПАТ «Оболонь».
Заключение
За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що корпорація «Оболонь» є найбільшим національним виробником пива в Україні зі стовідсотковим українським капіталом. "Оболонь" входить до трійки лідерів пивного ринку, де представлена шістьома пивним брендами в усіх цінових категоріях. За підсумками 2016 року частка корпорації у виробництві пива склала 29,8%.
Встановлено, що споживачі продукції ПАТ «Оболонь» це різні категорії населення, які споживають диференційовану продукцію корпорації. Зокрема, це чоловіки – споживають пивну продукцію підприємства, жінки – споживають переважно безалкогольні напої та слабоалкогольні напої, діти – споживають солодкі безалкогольні напої (наприклад, ТМ «Живчик»).
Аналіз показав, що за видом діяльності найбільше споживають пива працюючі особи (в сукупності 45%); за рівнем доходу – від 4001 до 5000 грн. (30); за обсягами споживання – споживачі, які споживають від 1 до 5 пляшок на місяць – 38%.
Встановлено, що ширина товарного асортименту ПАТ «Оболонь» представлена 7-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво світле» 15 товарних позицій.
Обгрунтовано, що в структурі ціни на продукцію ПАТ «Оболонь» найбільшу питому вагу займають виробничі витрати (в першу чергу матеріальні та енергетичні) – більше 70%. Практично вся продукція, що виготовляється є рентабельною.
Дослідження засвідчили, що на підприємстві ПАТ «Оболонь» використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – дистриб’ютори – споживач.
В роботі визначено, що маркетингова політика комунікацій ПАТ «Оболонь» – це комплекс заходів, які використовує фірма для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари (послуги).
Литература
1. Артімонова І. В. Концепція маркетинг-микс як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльности підприємства / І. В. Артімонова // Акт. пробл. економіки. - 2015. - № 4 (106). - С. 94 - 101.
2. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
3. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
4. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегія, вітчизняна практика: навч. посіб./ Діброва Т.Г – К.: Профессионал. – 2011 . – 320 с.
5. Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч.посіб. / Земляков І.С., Рижий І.Б., Савич В.І. – К.: ЦНЛ. 2014. – 352 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
7. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Офіційний сайт компанії ПАТ «Оболонь» - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://obolon.ua/ukr/
10. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
11. Соловьев, Б.А. Маркетинг: учеб. / Б.А. Соловьев. - М.: ИНФРА-М, 2013. – 383 с.
12. Управление маркетингом: учеб. пособие / Под ред. А.В. Короткова, И.М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - M.: ЮНИТИ-ДАНА. 2012. – 463 с.
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Контрольна Маркетинг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Визначення місця товару на ринку
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетинг контрольна
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетинг контрольна
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетинг контрольна
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна Маркетинг