ЦЕНА:
100 грн.
|
||
ЦЕНА:
229 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи. (ID работы: 7759) |
Направление: | Методики преподавания предметов |
Предмет: | Методика преподавания математики |
Тип работы: | Статья |
Число страниц: | 8 |
Год защиты: | 2017 |
ВУЗ: | Национальный Педагогический Университет им. Драгоманова (НПУ им. Драгоманова) |
Язык: | Украинский |
Задание
АНОТАЦІЯ
У нашому дослідженні проаналізовано методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні. Обгрунтовано психологічно-методолгічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
На основі обробки результатів дослідження методичних розробок при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні зроблено висновок, що знання та уміння майбутніх вчителів із формування в учнів математичних уявлень і понять роблять вагомий внесок у загальну методико-математичну підготовку учнів старших класів.
Ключові слова: профільне навчання, геометрична компетентність, перпендикулярність прямих і площин, система диференційованих вправ, методико-математична підготовка.
У нашому дослідженні проаналізовано методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні. Обгрунтовано психологічно-методолгічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.
На основі обробки результатів дослідження методичних розробок при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні зроблено висновок, що знання та уміння майбутніх вчителів із формування в учнів математичних уявлень і понять роблять вагомий внесок у загальну методико-математичну підготовку учнів старших класів.
Ключові слова: профільне навчання, геометрична компетентність, перпендикулярність прямих і площин, система диференційованих вправ, методико-математична підготовка.
Другие работы этого направления