Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   200 грн.
ЦЕНА:   459 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІЦІЙНИХ БЕНКЕТІВ І ПРИЙОМІВ У ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ 5* (на прикладі підприємства готельного господарства "Fairmont Grand Hotel Kyiv")   (ID работы: 6927)

Направление: Гостиннично-ресторанный бизнес
Предмет: Гостиничное хозяйство
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 51
Год защиты: 2015
ВУЗ: Киевский Национальный Торгово-экономический Университет (КНТЭУ)
Курс: 3
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІЦІЙНИХ БЕНКЕТІВ ТА ПРИЙОМІВ У ГОТЕЛЯХ
1.1. Класифікація бенкетів і прийомів
1.2. Особливості проведення офіційних бенкетів і прийомів
РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІЦІЙНИХ БЕНКЕТІВ І ПРИЙОМІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "FAIRMONT GRAND HOTEL KYIV" М. КИЇВ
2.1. Загальна характеристика готелю "Fairmont Grand Hotel Kyiv" м. Київ
2.2. Особливості проведення і обслуговування офіційних бенкетів і прийомів у готелі "Fairmont Grand Hotel Kyiv" м. Київ
2.3. Вимоги до персоналу, що обслуговує офіційні бенкети і прийоми в готелі "Fairmont Grand Hotel Kyiv" м. Київ
РОЗДІЛ ІІІ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІЦІЙНИХ БЕНКЕТІВ І ПРИЙОМІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "FAIRMONT GRAND HOTEL KYIV" М. КИЇВ
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Введение
ВСТУП

Актуальність теми. Серед підприємств комунального харчування основне останнє місце посідають ресторани, кафе, бари. Вони помітну роль відпочинку населення. Дані підприємства харчування відвідують як у тому, щоб перекусити, але й відзначити ювілей, важлива подія у житті, тієї чи іншої колективу, провести весільне торжество, ділову чи офіційну зустріч, просто відпочити у колі ближніх. У процесі багаторічного розвитку галузі масового харчування склалася складна система обслуговування, має різноманітні форми. Чимало підприємств зосереджують свої зусилля на якоюсь однією формі або одному виді обслуговування, тоді як інші вводять складніші, комбіновані форми. Такий порядок, з одного боку, ускладнює підприємства, але з іншого боку – приваблює дуже багато відвідувачів, і, отже, сприяє зростанню обсягу товарообігу і перерозподілу прибутку.
Організація бенкетів останнім часом дуже популярна. Їх влаштовують на вищому рівні й просто дружньому колі і його родичів. Приводом до таких заходів можуть бути різні події: офіційні чи дипломатичні зустрічі, зустрічі іноземних послів, урядові прийоми, підписання протоколів, театральні прийоми, висновок ділових угод, знаменні дати, сімейні свята. Знання й уміння офіціантів обслуговувати той чи інший бенкетний захід дуже важливі. Необхідно вміти чітко організувати бенкети, підготувати приміщення, у якому проходити бенкет. Найважливішим під час бенкету є обслуговування, що має свої особливості залежно від виду бенкету. Обслуговуючому персоналу треба зазначити дані особливості, щоб забезпечити проходження банкету на рівні.
Тема представленої курсової є актуальною тому, що послуги сучасного готельного обслуговування зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, декорування залу та організація дозвілля.

По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування різноманітні види банкетів: банкет-фуршет, бенкет-коктейль, бенкет-чай, журфікс, прийом-барбекю і т.д.
Метою дослідження є організація обслуговування офіційних банкетів і прийомів у готелі категорії 5*.
Досягнення встановленої мети вимагає виконання наступних завдань дослідження:
1. розглянути класифікацію бенкетів та прийомів;
2. вивчити особливості проведення офіційних бенкетів та прийомів;
3. надати загальну характеристику готелю Fairmont Grand Hotel Kyiv;
4. описати особливості проведення і обслуговування офіційних бенкетів і прийомів у готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv;
5. висвітлити вимоги до персоналу, що обслуговує офіційні бенкети і прийоми в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv;
6. розробити шляхи удосконалення та підвищення якості процесу обслуговування офіційних бенкетів та прийомів на підприємстві готельного господарства Fairmont Grand Hotel Kyiv.
Об’єктом дослідження в курсовій роботі є готель Fairmont Grand Hotel Kyiv.
Предметом дослідження в курсовій роботі є вивчення організації бенкетів та прийомів у готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv.
У дослідженні використано ряд загальнонаукових та спеціальних методів дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку і розвитку. Серед загальнонаукових методів пізнання необхідно виділити абстрактно-теоретичний, історичний, аналізу й синтезу, порівняння та узагальнення.
Інформаційну базу дослідження склали теоретична та практична інформація, дані, опубліковані у спеціалізованих періодичних виданнях сфери ресторанного обслуговування.
Заключение
Організація банкетів та прийомів вимагає від офіціантів оволодіння спеціальними знаннями і певними навичками, що забезпечують їх чітку, ритмічну робота та високу культуру обслуговування. Залежно від форми організації банкетів та прийомів можуть бути використані різні методи обслуговування: банкет-прийом за столом з повним обслуговуванням офіціантами та банкет-прийом за столом з частковим обслуговуванням офіціантами.
Банкет-прийом може бути дипломатичним, який влаштовується офіційними особами (наприклад, главами дипломатичних представництв) в ознаменування національних свят чи на честь приїзду делегації якої-небудь країни. На такому банкеті під час обслуговування строго дотримуються прийняті в міжнародному спілкуванні правила надання певним особам почестей на підставі їх визнаного службового становища, або, як кажуть, дотримується протокол.
Банкет, що влаштовується різними організаціями або окремими особами, носить на відміну від дипломатичного прийому, насамперед характер урочистого товариського обіду, на якому можуть бути присутніми громадські та політичні діячі.
У ресторані може бути організований і банкет, в якому поєднується кілька видів обслуговування. Такий бенкет називається комбінованим. Комбіновані банкети можуть бути офіційними (коктейль-фуршет-кава) і неофіційними (банкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантами - чайний або кавовий стіл).
Будь-який банкет включає в себе три стадії організація: прийом замовлення, підготовку до проведення банкету та обслуговування.
Київ — столиця і найбільше місто України — входить в число провідних туристичних місць Європи. Місто поєднує в собі старе і нове, від класичних музеїв та архітектури до сучасних торгових центрів і нічних клубів у західному стилі. Охоплюючи весь цей спектр, в центрі історичного району Поділ розташувався Fairmont Grand Hotel Kyiv — київський готель на березі Дніпра.
В готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv застосовують спеціальні форми обслуговування відвідувачів з метою – прискорити обслуговування великої кількості відвідувачів з обмеженим запасом часу. Ця форма використовується для обслуговування учасників конгресів, конференцій, симпозіумів.
Вимоги до обслуговуючому персоналу в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv, можна умовно розділити на кілька груп. Головним є кваліфікація всього обслуговуючого персоналу готелю.
Весь обслуговуючий персонал і керівники повинні пройти професійну підготовку. Ступінь підготовки має відповідати надаються ними послуг.
Регулярно, але не рідше одного разу в п'ять років, проводиться переатестація виробничого, обслуговуючого, адміністративно-управлінського та технічного персоналу для підтвердження або підвищення кваліфікаційного розряду.
Не рідше ніж через три роки повинна проводитися професійна перепідготовка працівників готельного підприємства на курсах підвищення кваліфікації за спеціальною програмою.
Персонал в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv приймається на конкурсній основі за результатами кваліфікаційних випробувань та тестувань.
Щодо організації обслуговування в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv можна відмітити, що обслуговування відбувається на високому рівні і відповідає класу 5*. Fairmont Grand Hotel Kyiv проводить маркетингові дослідження, які, в свою чергу, дозволяють йому орієнтуватися на потреби споживачів; проводити гнучку політику ціноутворення; вибирати найбільш ефективні методи реалізації; використовувати різні заходи стимулювання продаж та підвищувати ефективність реклами. Цей перелік заходів реально спроможний покращити становище підприємства на ринку та підвищити його ефективність.
На мою думку, для удосконалення організації обслуговування в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv, потрібно до переліку послуг, які надаються в готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv додати ще такі, як:
- виготовлення страв із сировини замовника на підприємстві;
- послуга офіціанта з обслуговування на дому;
- доставка кулінарної продукції на робочі місця та додому;
- організація навчання кулінарної майстерності;
- продаж фірмових значків, сувенірів тощо.
Запропоновані нововведення щодо підвищення якості обслуговування і заходи прикликані виправити недоліки у роботі обслуговуючого персоналу.
Були запропоновані наступні шляхи удосконалення організації обслуговування споживачів:
- моделювання системи обслуговування;
- проведення маркетингових досліджень і введення системи стандартів обслуговування;
- використання гостинності, як «секретного елементу» обслуговування.
Литература
1. ДСТУ 3862-99 «Ресторанного господарства Терміни та визначення»
2. ДСТУ 4281:2004 «Заклади ресторанного господарства. Класифікація» (затв. Держспоживстандарт України від 01.07.04).
3. ГОСТ 30523-97. Межгосударственный стандарт. Услуги общественного питания. Общие требования. - К.: Госстандарт Украины, 1998.
4. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства. Навч. пос. - К.: Центр учбової літератури; Фірма «Інокс», 2007. - 280 с.
5. Архіпов В.В. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства / В.В. Архіпов, В.А. Русавська. - К.: Центр учбової літератури, 2009. - 342 с.
6. Алексєєв Д. Ресторан за інтересами // Журнал "Ресторанні відомості", №101, 2006. – С. 12-14.
7. Афанасьєва О.П. Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства [текст]: навчально-методичний посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, О.Р. Мороз, Т.М. Парцирна; Харк. держ. ун-т харч. та торг. - Х.: ХДУХТ, 2009. - 163с.
8. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжковий світ, 2005. – 165 с.
9. Барановский В. А. Официант-бармен.: Учебное пособие для учащихся ПТУ.-Ростов -на - Дону.: Издательство «Феникс», 2008-320с.
10. Браун Г., Хернер К. Настільна книга офіціанта: Довідник.: пер. з англ. – РнД.: Фенікс, 2005. – 320 с.
11. Богушева В.И. Бары и рестораны. Искусство обслуживания. / В.И Богушева - Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. - 352 с.
12. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: Навчальний посібник. – РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с.
13. Волкова І.В., Миропольський Я.І., Мумрікова Г.М. Ресторанний бізнес. – М: Флінта, 2008. – 184 с.
14. Волкова И.В., Миропольский Я.И., Мумрикова Г.М. Ресторанный бизнес в России: с чего начать и как преуспеть. - М: Издательство «Флинта», 2005, - 184 с
15. Декор стола.//Гостиница и ресторан - 2006 - №4.
16. Кримська В.А., Балашов В.В. Довідник офіціанта. – М.: Економіка, 2006. – 55 с.
17. Кристофер Енертон-Томас. Ресторанний бізнес. – М.: Росконсульт, 2007. – 240 с.
18. Курчам Н.П., Митюрине Ф.С. Обслуговування в ресторанах - М.: Економіка, 2008 - 183с.
19. Литвиненко Т.Є. Особливості організації дипломатичних прийомів./ Т.Є. Литвиненко. - К: КНТЕУ, 2005. - 96 с.
20. Мостова Л.М., Новікова О.В. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства. Навчальний посібник. - К.: Ліра-К, 2010. - 388 с.
21. Надежін Н.А., Красильников В.А., Красильников Н.А. Сучасний ресторан і культура обслуговування - М.: Економіка, 2006 - 128с.
22. Організація ресторанного господарства. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни за КМСОНП /А.Л. Рогова, В.Д. Карпенко, І.П. Прокопенко [електронний ресурс] - Полтава: ПУСКУ, 2009. - 206 с.
23. П'ятницька Н.О.Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства - Підручник - K.: Центр учбової літератури, 2011. - 584 с.
24. Ростовський В.С. Барна справа./ В.С. Ростовський, С.М. Шамян. - - К.: Центр учбової літератури, 2009. - 398 с.
25. Стельмахович М.А. Ділова культура для офіціантів - барменів - Ростов - на - Дону: Фенікс, 2005 - 384с.
26. Сало Я.М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. - Львів: Афіша - 2007. - 301с.
27. Філіпповський Є.Є., Шмарова Л.В. Економіка та організація готельного господарства - М.: Фінанси і статистика, 2007 – 176 c.
28. Усов В.В. Організація обслуговування в ресторанах. Практичний посібник. – М.: Вища школа, 2005. – 246 c.
29. Шулік Н.В. Специфіка ресторанного бізнесу. – М: Вища школа, 2006. – 250 с.
30. http://www.booking.com/
31. http://www.fairmont-ru.com/kyiv/
Другие работы этого направления