ЦЕНА:
240 грн.
|
||
ЦЕНА:
552 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Прибутковість підприємства,суть та шляхи зростання (ID работы: 6923) |
Направление: | Фінанси |
Предмет: | Финансы предприятий |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 41 |
Год защиты: | 2015 |
ВУЗ: | Институт Экологии, Экономики и Права (ИЭЭП "ІЕЕП") |
Специальность (факультет): | Финанси і кредит |
Курс: | 3 |
Язык: | Русский |
Задание
Прибуток на інвестуємий капітал.
Новий магазин.
Рік Чистий прибуток
2006 54450
2007 60220
2008 131888
Загальний чистий прибуток 246558
Початкові інвестиції 50000
Вартість нового обладнання 56500
Витрати на переїзд включені у вартість нового обладнання. Разом інвестицій (реінвестицій) 106500.
Чистий прибуток з вирахуванням інвестицій:
246558 – 106500 = 14058.
Чистий фактичний прибуток для інвестора до кінця 2006 року повинен був скласти 14058 грн., тобто відсоткова (кредитна) ставка для інвестора складе 31,5 % від початкової суми інвестицій 106500 грн. Інвестору доведеться чекати майже три роки, щоб отримати прибуток, але до кінця цього періоду він складе 31,5% від його інвестицій.
Новий магазин.
Рік Чистий прибуток
2006 54450
2007 60220
2008 131888
Загальний чистий прибуток 246558
Початкові інвестиції 50000
Вартість нового обладнання 56500
Витрати на переїзд включені у вартість нового обладнання. Разом інвестицій (реінвестицій) 106500.
Чистий прибуток з вирахуванням інвестицій:
246558 – 106500 = 14058.
Чистий фактичний прибуток для інвестора до кінця 2006 року повинен був скласти 14058 грн., тобто відсоткова (кредитна) ставка для інвестора складе 31,5 % від початкової суми інвестицій 106500 грн. Інвестору доведеться чекати майже три роки, щоб отримати прибуток, але до кінця цього періоду він складе 31,5% від його інвестицій.
Содержание
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Законодавче визначення сутності, видів та функцій прибутку
1.2 Формування та використання прибутку
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “ЛІДЕР”
2.1 Аналіз методів обчислення прибутку підприємства
2.2 Оцінка прибутковості та ділової активності ЗАТ “Лідер”
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Резерви збільшення прибутку суб’єктів господарювання
3.2 Декомпозиція шляхів підвищення прибутковості підприємств
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Законодавче визначення сутності, видів та функцій прибутку
1.2 Формування та використання прибутку
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “ЛІДЕР”
2.1 Аналіз методів обчислення прибутку підприємства
2.2 Оцінка прибутковості та ділової активності ЗАТ “Лідер”
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Резерви збільшення прибутку суб’єктів господарювання
3.2 Декомпозиція шляхів підвищення прибутковості підприємств
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Введение
ВСТУП
Останнім часом в економіці та фінансовій системі України відбулись кардинальні зміни, що є наслідком досягнення країною економічної незалежності та соціальною спрямованістю ринкової економіки. Ці зміни мають значний вплив і на діяльність та стан підприємств на території України. Отже, актуальність теми курсової роботи полягає в тому, що головною задачею сучасного етапу розвитку економіки є опанування підприємцями та керівниками ефективними методами управління підприємством, зокрема, прибутком в процесі здійснення підприємницької діяльності. Тобто дослідження питань підвищення прибутковості підприємств стає дуже нагальним, що зумовлює доцільність розгляду цього питання.
Об’єктом дослідження є прибуок підприємства та шляхи збільшення його розміру.
Метою роботи є дослідження теоритичних основ організації, розкриття діючої практики підприємств щодо підвищення прибутковості, а також пошук напрямків та шляхів вдосконалення цього процесу на основі систематизації наведених пропозицій щодо даного питання.
Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються такі завдання:
а) дослідження ролі прибутку у господарській діяльності підприємства;
б) розгляд організації роботи з формуванням, управлінням та використанням прибутку;
г) пропозиціїнапрямків щодо вдосконалення системи формування, управління та використання прибутку.
Останнім часом в економіці та фінансовій системі України відбулись кардинальні зміни, що є наслідком досягнення країною економічної незалежності та соціальною спрямованістю ринкової економіки. Ці зміни мають значний вплив і на діяльність та стан підприємств на території України. Отже, актуальність теми курсової роботи полягає в тому, що головною задачею сучасного етапу розвитку економіки є опанування підприємцями та керівниками ефективними методами управління підприємством, зокрема, прибутком в процесі здійснення підприємницької діяльності. Тобто дослідження питань підвищення прибутковості підприємств стає дуже нагальним, що зумовлює доцільність розгляду цього питання.
Об’єктом дослідження є прибуок підприємства та шляхи збільшення його розміру.
Метою роботи є дослідження теоритичних основ організації, розкриття діючої практики підприємств щодо підвищення прибутковості, а також пошук напрямків та шляхів вдосконалення цього процесу на основі систематизації наведених пропозицій щодо даного питання.
Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються такі завдання:
а) дослідження ролі прибутку у господарській діяльності підприємства;
б) розгляд організації роботи з формуванням, управлінням та використанням прибутку;
г) пропозиціїнапрямків щодо вдосконалення системи формування, управління та використання прибутку.
Заключение
ВИСНОВКИ
Таким чином, ми з’ясували, що прибуток є однією з найважливіших категорій в економіці. Прибуток – кінцевий позитивний результат господарської діяльності будь-якого підприємства.
Значення прибутку полягає в тім, що він є:
а) основним джерелом фінансування розвитку підприємства, вдосконалення його матеріально-технічної бази та продукції, забезпечення всіх форм інвестування;
б) об’єктом оподаткування та джерелом сплати податків.
З метою аналізу та забезпечення ефективного кправління формуванням прибутку розрізняють такі види прибутку підприємства:
а) маргінальний прибуток;
б) валовий прибуток;
в) операційний прибуток, або прибуток від операційної діяльності;
г) прибуток від звичайної діяльності до оподаткування;
д) прибуток від звичайної діяльності підприємства;
е) чистий прибуток підприємства.
З метою забезпечення ефективної діяльності всі підприємства застосовують два основних методи обчислення прибутку: прямий, аналітичний та метод розрахунку на 1 гривню.
Для ефективного функціонування суб’єктів господарювання в умовах ринкових відносин найбільше значення має виявлення резервів збільшення об’єму продукції, зниження собівартості, рост прибутку.
Існує маєже необмежена кількість шляхів підвищення росту прибутку. Основними з них є:
а) збільшення обсягу реалізації товарної продукції;
б) ефективний маркетинг;
в) зниження собівартості продукції;
г) вдосконалення нормативів;
д) більш повне використання вторинних ресурсів;
е) підвищення продуктивності праці;
є) оновлення основних фондів;
ж) впровадження у виробництво досягнень науково-технічного прогресу;
з) підвищення якості продукції та ліквідація втрат від браку;
Звідси можемо сказати, що побудова на підприємстві відповідних організаційно-методичних систем забезпечення управління, знання основних механізмів формування прибутку, використання сучасних методів його аналізу і планування може значно скоротити шлях до досягнення основної мети підприємства – до прибутку.
Таким чином, ми з’ясували, що прибуток є однією з найважливіших категорій в економіці. Прибуток – кінцевий позитивний результат господарської діяльності будь-якого підприємства.
Значення прибутку полягає в тім, що він є:
а) основним джерелом фінансування розвитку підприємства, вдосконалення його матеріально-технічної бази та продукції, забезпечення всіх форм інвестування;
б) об’єктом оподаткування та джерелом сплати податків.
З метою аналізу та забезпечення ефективного кправління формуванням прибутку розрізняють такі види прибутку підприємства:
а) маргінальний прибуток;
б) валовий прибуток;
в) операційний прибуток, або прибуток від операційної діяльності;
г) прибуток від звичайної діяльності до оподаткування;
д) прибуток від звичайної діяльності підприємства;
е) чистий прибуток підприємства.
З метою забезпечення ефективної діяльності всі підприємства застосовують два основних методи обчислення прибутку: прямий, аналітичний та метод розрахунку на 1 гривню.
Для ефективного функціонування суб’єктів господарювання в умовах ринкових відносин найбільше значення має виявлення резервів збільшення об’єму продукції, зниження собівартості, рост прибутку.
Існує маєже необмежена кількість шляхів підвищення росту прибутку. Основними з них є:
а) збільшення обсягу реалізації товарної продукції;
б) ефективний маркетинг;
в) зниження собівартості продукції;
г) вдосконалення нормативів;
д) більш повне використання вторинних ресурсів;
е) підвищення продуктивності праці;
є) оновлення основних фондів;
ж) впровадження у виробництво досягнень науково-технічного прогресу;
з) підвищення якості продукції та ліквідація втрат від браку;
Звідси можемо сказати, що побудова на підприємстві відповідних організаційно-методичних систем забезпечення управління, знання основних механізмів формування прибутку, використання сучасних методів його аналізу і планування може значно скоротити шлях до досягнення основної мети підприємства – до прибутку.
Литература
1. Афанасьєв М.В., Гончаров А.Б. Економіка підприємства: Навчально-методичний посібник для самост. Вивчення дисципліни / За редакцією проф. М.В. Афанасьєва. Х.: ВД “ІНЖЕК”, 2003. – 410 с. Укр. мов.
2. Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 400 с.: іл. – (Унів. Б-ка).
3. Варналій З.С. Основи підприємництва: Навч. посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: Знання – Прес, 2003. 285 с.: іл.
4. Економіка підприємства, підручник, за заг. ред. С. Ф. Покропивний, - К. КНЕУ, 2001, - 528 с.
5. Економіка підприємств. Підручник/ За ред. К. Ф. Полякова. – К.: Епіцентр, 2001, 301 с.
6. Підприємництво. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 616 с.
7. Підприємство / П. П. Павлюк – К.: Юніор, 2001., - 179 с.
8. Примак Т.О. Економіка підприємства: Навчальний посібник. – К.: Вікар, 2001. – 178 с.
9. Т. А. Агапова, С. Ф. Серегина, Макроэкономика – М.: 2001., 343 с.
10. Тунин Г.А. Предпринимательство и финансы. Учебное пособие для вузов – М.: «Издательство ПРИОР», 2002. – 80 с.
11. Фінанси підприємств: Підручник / Керівник авт. і наук. ред проф. А.М. Поддєрьогін. 2-ге вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 1999. – 384с. 12. Прибуток підприємства. Суть, форми, та шляхи збільшення / "Фінанси України", 12'99 стр.40. Режим доступу- http://works.tarefer.ru/99/101758/index.html
2. Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч. посіб. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 400 с.: іл. – (Унів. Б-ка).
3. Варналій З.С. Основи підприємництва: Навч. посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: Знання – Прес, 2003. 285 с.: іл.
4. Економіка підприємства, підручник, за заг. ред. С. Ф. Покропивний, - К. КНЕУ, 2001, - 528 с.
5. Економіка підприємств. Підручник/ За ред. К. Ф. Полякова. – К.: Епіцентр, 2001, 301 с.
6. Підприємництво. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 616 с.
7. Підприємство / П. П. Павлюк – К.: Юніор, 2001., - 179 с.
8. Примак Т.О. Економіка підприємства: Навчальний посібник. – К.: Вікар, 2001. – 178 с.
9. Т. А. Агапова, С. Ф. Серегина, Макроэкономика – М.: 2001., 343 с.
10. Тунин Г.А. Предпринимательство и финансы. Учебное пособие для вузов – М.: «Издательство ПРИОР», 2002. – 80 с.
11. Фінанси підприємств: Підручник / Керівник авт. і наук. ред проф. А.М. Поддєрьогін. 2-ге вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 1999. – 384с. 12. Прибуток підприємства. Суть, форми, та шляхи збільшення / "Фінанси України", 12'99 стр.40. Режим доступу- http://works.tarefer.ru/99/101758/index.html
Другие работы этого направления