Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Естетичне виховання молодших школярів засобом казки   (ID работы: 561)

Направление: Гуманитарные предметы
Предмет: Эстетика
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 60
Год защиты: 2007
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи естетичного виховання школярів
1.1. Сутність естетичного виховання
1.2. Мета і завдання естетичного виховання
1.3. Засоби естетичного виховання
1.4. Принципи естетичного виховання
1.5. Головні особливості і завдання естетичного
виховання молодших школярів
РОЗДІЛ ІІ. Вплив казки на розвиток особистості
учня молодшого шкільного віку
2.1. Теоретичні аспекти формування основ світогляду
молодших школярів засобами казки
2.2. Казка як засіб естетичного виховання молодших школярів
2.3. Педагогічна спадщина Павлиської школи
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Введение
Сучасний етап реформування освіти в Україні вимагає радикальних змін у вихованні і навчанні дітей і молоді. Так, у Національній доктрині розвитку освіти визначена головна мета освіти, яка полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, у вихованні покоління людей, здатних оберігати й примножувати цінності національної культури як невід’ємної складової європейської та світової культури.
Реалізація цих завдань відбувається як у традиційних формах організації навчально-виховного процесу (урок, виховна година, екскурсія), так і в процесі різноманітних видів самостійної роботи учнів естетичного спрямування (написання міні-твору за малюнком чи репродукцією, складання усного оповідання).
Нові завдання в галузі виховання у загальноосвітній школі суверенної України докорінним чином змінили і установки в естетичному вихованні. Від завдань бачити, відчувати, розуміти прекрасне вони перетворились на більш складні і пов’язані зі здатністю творити його у навколишній дійсності, праці, мистецтві, у повсякденному житті. Ця здатність є важливою ознакою нашого часу і забезпечується завдяки реалізації принципу естезації усього дитячого життя.
Ці принципи забезпечують реалізацію системи естетичного виховання і сприяють формуванню естетичної культури підростаючого покоління.
Одним із основних завдань школи на сучасному розвитку естетичного виховання є створення його системи. Під системою розуміється живий,
Заключение
У педагогічній літературі «естетичне виховання» у вузькому сенсі розглядається як соціально визначена цілеспрямована підготовка людини до естетичного сприймання мистецтва. У більш широкому сенсі – це соціально й культурно обумовлена частина процесу соціалізації, яка формує в людини емоційно-ціннісне ставлення до дійсності, спрямована на активізацію сутнісних сил людини, що розвивають її здібності до художньої творчості, до повноцінного якісного перетворення соціокультурного простору, суб’єктом якого вона є.
Одним з дійових засобів гармонійного розвитку людини є естетичне виховання, яке відіграє важливу роль у формуванні не тільки естетичного ставлення людини до навколишньої дійсності, але й духовно-моральних якостей.
Сучасна педагогіка розглядає естетичне виховання як один з універсальних аспектів культури особистості, за забезпечує її рівень відповідно до соціального й психофізичного розвитку людини під впливом мистецтва та інших об’єктів і явищ реальності.
Процес естетичного виховання триває впродовж всього життя людини і напрямки цієї роботи багатогранні. Виділимо найбільш суттєві з них.
1. Життя і діяльність дитини в сім’ї. Тут закладаються основи формування естетичних смаків, естетичних почуттів.
2. Виховна діяльність дошкільних закладів.
3. Навчально-виховна діяльність загальноосвітніх навчально-виховних закладів. Завдання естетичного виховання вирішуються шляхом залучення до різних видів діяльності: оволодіння змістом навчальних дисциплін, позакласної
Литература
1. Витковская Н.С., Щерба А.Б. Джола Н.Д. Формирование естетической культуры младших школьников: Из опыта работы. – К.: Рад. Шк., 1985.
2. Виховання естетичної культури школярів: Навч. посіб. / І.А.Зязюн, Н.Е.Миропольська, Л.О.Хлєбнікова та ін. –К.: ІЗМН, 1998.
3. Давиденко І., Собко В. та інші. Сторінками казок світової класики. // Початкова школа. – 2007. – № 2.
4. Джола Д.М., Щербо А.Б. Теорія і методика естетичного виховання школярів: Навч.-метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998.
5. Калініна Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема // Рідна школа. – 2006. – № 3.
6. Капська А.І. Навчання першокласників виразно читати казку. // Початкова школа – 1989. –№ 3.
7. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навч. посібник. – Харків, 1997.
8. Масол Л. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України // Шкільний світ. – 2002. – № 9.
9. Мовчун А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей. // Початкова школа. – 2007. – № 2.
10. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. посібник. – 3-е вид., доп., К., 2001.
11. Мысли про эстетику // Витагенные педагогические технологии / Сост. Г.В.Кабаева, В.С.Кукушин. – Ростов н/Д: Пегас, 1999.
12. Навчання і виховання учнів 1, 2, 3, 4, класу: Метод. Посібник для
Другие работы этого направления