Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Формування та використання прибутку акціонерних товариств   (ID работы: 5561)

Направление: Коммерция
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 62
Год защиты: 2015
ВУЗ: Национальный университет биоресурсов и природопользования (НУБиП)
Курс: 4
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Теоретичні аспекти формування та використання прибутку акціонерних товариств
1.1. Прибуток акціонерного товариства, його розподіл та використання
1.2. Механізм розподілу величини прибутку підприємства
1.3. Сучасні методи аналізу прибутку підприємства
2. Формування та використання прибутку підприємства
2.1. Характеристика господарської діяльності ВАТ «Зелений Гай»
2.2. Фінансово-економічний стан ВАТ «Зелений Гай»
2.3. Аналіз формування та використання прибутку ВАТ «Зелений Гай»
3. Шляхи удосконалення формування та використання прибутку підприємства
3.1. Підвищення прибутковості та перспективи розвитку ВАТ «Зелений Гай»
3.2. Вдосконалення системи управління розподілом та використанням прибутку підприємства
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Введение
Агропромисловий комплекс України відіграє визначальну роль у досягненні продовольчої безпеки суспільства, яка є однією з основних умов стійкості і незалежності держави. Сьогоднішній його стан характеризується глибокими якісними змінами. Нові умови господарювання, зміна відносин власності, структурні зміни в економіці в період переходу до ринкових відносин, які супроводжувалися значним спадом виробництва, вимагають пошук резервів для покращення ситуації. Використання внутрішніх факторів збільшення виробництва сільськогосподарської продукції, що є важливою умовою створення економічних резервів для сталого економічного розвитку агропромислового комплексу в майбутньому, можливе за умови широкого та ефективного використання методів управління сільськогосподарським підприємством.
Головне завдання підприємства в умовах ринкової економіки є задоволення потреб народного господарства і громадян у його продукції, роботах і послугах з високими споживчими властивостями і якістю при мінімальних витратах, збільшення внеску в прискорення соціально-економічного розвитку країни. Для здійснення свого головного завдання підприємство забезпечує збільшення прибутку.
Актуальність теми полягає в тому, що прибуток – це головний показник діяльності будь-якого підприємства, тому дуже важливим є визначення факторів, що впливають на підвищення цього показника.
Можливість отримання прибутку спонукає людей шукати більш ефективні способи поєднання ресурсів, винаходити нові продукти, на які може виникнути попит, застосовувати організаційні і технічні нововведення, які обіцяють підвищити ефективність виробництва. Працюючи прибутково, кожне підприємство робить свій внесок в економічний розвиток суспільства, сприяє створенню і примноженню суспільного багатства і росту добробуту народу.
Прибуток являє собою кінцевий фінансовий результат, що характеризує виробничо-господарську діяльність всього підприємства, тобто становить основу економічного розвитку підприємства. Зростання прибутку створює фінансову основу для самофінансування діяльності підприємства, здійснюючи розширене відтворення.
Проблеми використання прибутку підприємства, його прибуткової діяльності в різних аспектах досліджували науковці України і зарубіжжя. Теоретичною базою для даної курсової роботи є наукові роботи наступних вчених: Блонської В.І., Аверіна К.П., Афанасьєва М.В., Іванова В.О., Кулішова В.В., Мельничук В. К., Орлова О.О., Рудницької О.М., Хмелевського О.В. Хміль С.В.,Баранцевої С. О., та ін.
Метою даної роботи є вивчення формування та використання прибутку акціонерних товариств.
Виходячи з мети у курсовій роботі були поставлені наступні завдання:
1. описати прибуток акціонерного товариства, його розподіл та використання;
2. розглянути механізм розподілу величини прибутку підприємства;
3. описати сучасні методи аналізу прибутку підприємства;
4. дати характеристику господарської діяльності ВАТ «Зелений Гай»;
5. розглянути фінансово-економічний стан ВАТ «Зелений Гай»;
6. провести аналіз формування та використання прибутку ВАТ «Зелений Гай»;
7. описати шляхи підвищення прибутковості та перспективи розвитку ВАТ «Зелений Гай»;
8. розглянути вдосконалення системи управління розподілом та використанням прибутку підприємства.
Об’єктом курсової роботи є прибуток.
Предметом курсової роботи є вивчення прибутку ВАТ «Зелений Гай».
Дана курсова робота складається з вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків, списку використаної літератури та додатків.
Заключение
Прибуток — це та частина виручки, що залишається після відшкодування всіх витрат на виробничу й комерційну діяльність підприємства.
Характеризуючи перевищення надходжень над витратами, прибуток виражає мету підприємницької діяльності і береться за головний показник її результативності (ефективності).
Прибуток є основним джерелом фінансування розвитку підприємства, удосконалення його матеріально-технічної бази, забезпечення всіх форм інвестування. Уся діяльність підприємства спрямується на те, щоб забезпечити зростання прибутку або принаймні стабілізацію його на певному рівні.
Залежно від формування та розподілу виокремлюють кілька видів прибутку. Насамперед розрізняють загальний прибуток і прибуток після оподаткування. Загальний прибуток — це весь прибуток підприємства, одержаний від усіх видів діяльності, до його оподаткування та розподілу. Такий прибуток інакше називають балансовим. Прибуток після оподаткування, тобто прибуток, що реально поступає в розпорядження підприємства, має поширену у вітчизняній літературі та практиці назву — чистий прибуток.
Прибуток підприємства формується за рахунок таких джерел:
а) продаж (реалізація) продукції (послуг);
б) продаж іншого майна;
в) позареалізаційні операції. Прибуток від продажу продукції (виконання робіт, надання послуг) є основним складником загального прибутку. Це прибуток від операційної діяльності, яка відображає місію і профіль підприємства.
У фінансовій політиці підприємства важливе місце займає розподіл і використання одержуваного прибутку як основного джерела фінансування інвестиційних потреб і задоволення економічних інтересів власників (інвесторів).
Із загального прибутку сплачується податок згідно з умовами, передбаченими законодавством про оподаткування прибутку підприємств. Прибуток, що залишився після оподаткування (чистий прибуток), поступає в повне розпорядження підприємства та використовується згідно з його статутом і рішеннями власників.
Об’єктом нашого дослідження було Відкрите акціонерне товариство «Зелений Гай» яке є економічно сильним і стабільним господарством, що дозволяє використовувати широкий спектр методів управління трудовим колективом.
ВАТ „Зелений Гай” розташований на лівому березі ріки Південний Буг в північно-західній частині Миколаївської області і в 2 км. від районного центру - м. Вознесенська і в 95 км. від обласного центру – м. Миколаїв.
Акціонерне товариство «Зелений Гай» є юридичною особою та створено відповідно до законів України «Про господарські товариства», «Про власність», «Про підприємництво», та інших законодавчих актів, з метою розвитку ринкових відносин в країні, забезпечення потреби району та області в продукції, роботах та послугах, передбачених дійсним Статутом з метою забезпечення зростання добробуту членів трудового колективу.
На підставі вищенаведеного аналізу досліджу вального підприємства можна відмітити що на підприємстві фінансова стійкість підприємства порушена, але є можливість її відновити. Для поповнення власного капіталу треба, перш за все, оцінити вартість його залучення з різних джерел. До того, як звертатись до зовнішніх джерел формування власного капіталу, повинні бути реалізовані можливості його формування за рахунок внутрішніх джерел. А основні внутрішні джерела – прибуток і амортизаційні відрахування.
Вже на підприємстві спостерігається тенденція збільшення власного обігового капіталу підприємства та зменшення короткострокових зобов’язань.
Разом з цим, необхідно розробити заходи підвищення виручки, а також прибутку на необхідну величину, що дозволить підвищити рентабельність капіталу.
Перед господарством стоїть ще безліч невирішених завдань у сфері організації виробництва й управління. Саме рішення цих завдань дозволить досягти бажаного рівня ефективності виробництва, а відповідно й максимального рівня стабільності.
Основними чинниками, що впливають на підвищення прибутковості ВАТ „Зелений Гай” є реалізація продукції, торговельно-збутові націнки та торгові націнки. Тому, чим реальніші та адекватніші ці показники тим більш прибутковим буде підприємство. Також не менш важливою є маркетингова програма, адже правильна рекламна компанія – це одна з запорук збільшення прибутку підприємства. Але на даному етапі головним, все ж таки, залишається зменшення собівартості продукції.
Щодо ВАТ „Зелений Гай”, то для вдосконалення управління розподілом та використанням прибутку підприємства, слід чітко дотримуватись семи вищенаведених етапів, визначати пріоритетні напрямки використання прибутку, оптимізувати розміри коштів, які спрямовуються до фондів спеціального призначення, складати детальний план використання та розподілу прибутку з конкретним кошторисом, контролювати поставлені завдання у плані використання та розподілу прибутку, аналізувати розмір отриманого прибутку у базовому періоді та виявляти резерви для його максимізації, також планування формування та розподілу прибутку підприємства на наступні періоди.
Литература
1. Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16 квітня 1991 р № 959 –ХII .
2. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 р. № 87, зареєстровано в Міністерстві юстиції України21 червня 1999 р. № 391/3684.
3. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 2 «Баланс», затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31 березня 1999 р. № 87,зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 червня 1999 р. №391/3689.
4. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 3 «Звіт про фінансові результати», затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 № 87
5. Аверін К.П., Зінченко О.А. Теоретико-методологічні підходи до визначення прибутку підприємства як економічної категорії// Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №3 – С.109-111
6. Актуальні питання оподаткування прибутку / О. B. Мелень, С. В. Лукаш// Вісник НТУ „ХПІ”. Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Х.: НТУ „ХПІ”. - 2013. - № 67 (1040). – С. 107–111.
7. Баранцева С.О. Планування прибутку підприємства// Фінанси України. – 2009. - №6. – С. 12-16.
8. Блонська В.І. Вдосконалення системи розподілу та використання прибутку підприємства // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. - №7. – С. 91-96.
9. Блонська В.І. Механізм вдосконалення ефективності формування прибутку підприємства // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. - №7. – С. 129-133.
10. Блонська В.І. Показники і критерії оцінки якості прибутку підприємства // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. - №3. – С. 102-108.
11. Висоцька А. В., Гончаров Ю. В., Управління прибутком на підприємстві та шляхи його покращення / А. В. Висоцька, Ю. В. Гончаров // Економіка, фінанси, менеджмент: Технології та дизайн. – 2013. – № 1 (6). – С. 1-7.
12. Гладка Л. І., Управління прибутком в сучасних умовах / Л. І. Гладка, М. О. Домащенко, М. В. Ковальова // Економіка і регіон: Наук. Вісник Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка. – 2012. – № 1(32). – С. 195-198
13. Донець Л.І. Управління формуванням прибутку підприємства в умовах ринкових відносин: монографія/ Л.І. Донець, С.М. Баранцева. – Донецьк.: ДНУЕТ, 2009. – 255 с.
14. Демидович В.В. Стратегія управління податковими платежами на підприємствах в умовах кризи / В.В. Демидович, К.В. Баляба // Податкове навантаження: потреби регіону і можливості стягнення податків в умовах кризи: монографія. - Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010. - С. 142-147
15. Іщенко Є.П. Прибуток як критерій ефективності функціонування підприємства // Економіст. – 2008. - №8. – С.12-14.
16. Кредісов А.І. Панченко С.Г. Менеджмент для керівників. - К.: Т-во \"Знання\". КОО, 2011.-556с.
17. Кузьмін А.І. Погляд на вимірники прибутку підприємства в економіці знань // Інноваційна економіка. – 2011. - № 3. - С. 187-190.
18. Куцик В.І. Розподіл цільової величини прибутку підприємства: теорія і практика // Урядовий кур’єр. – 2010. – № 17. – С. 12-19.
19. Мельничук В. Тенденції економіки з початку кризи // Урядовий кур’єр. – 2009. – № 60. – С. 6.
20. Орлов О.О. Планування прибутку підприємства в умовах ринкової економіки: монографія/ О.О. Орлов, Є.Г. Рясних, Н.І. Гавловська. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 155 с.
21. Павлишенко М.М. Значення прибутку підприємства в ринковій економіці // Сталий розвиток економіки. – 2010. - №10. – С. 136-141.
22. Поддєрьогін А.М., Бабіч В.В., Удосконалення обліку формування й використання прибутку / А.М. Поддєрьогін, В.В. Бабіч // Фінансовий облік і аудит : Фінанси України. – 2012. – № 2. – С. 103-110.
23. Попрозман О.І., Фактори формування прибутку підприємства та їхня роль / Попрозман //Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності: Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. – № 6. – С. 133-137.
24. Рудницька О.М. Шляхи вдосконалення напрямів використання прибутку підприємства // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. - №5
25. Формування стратегії інноваційного розвитку промислового підприємства /О.І. Колотюк, О.М. Шукун, І.С. Локтіонова// Вісник НТУ „ХПІ”. Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Х.: НТУ „ХПІ”. - 2013. - № 67 (1040) - С. 103- 106.
26. Хміль С.В. Прибуток – особливості його формування та використання в ефективному управління підприємством // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. - №5. – С.179-185.
27. Статистичні данні [Електронний ресурс] – режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
Другие работы этого направления