Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   80 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Управління збутом товарів на підприємстві оптової торгівлі ЗАТ “Альба Україна”   (ID работы: 4801)

Направление: Маркетинг
Предмет: Сбытовой маркетинг
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 93
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ І Дослідження факторів, що впливають на формування політики збуту підприємства в сучасних умовах
1.1 Культура управління збутом на підприємствах 5
1.2 Аналіз процесу планування та контроль збуту на підприємстві
1.3 Організація збуту товарів та послуг
1.4 Характеристика процесу наймання та відбору кадрів відділу збуту підприємства
1.5 Аудит збуту товарів та послуг
1.6 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів
РОЗДІЛ ІІ Техніко-економічна характеристика АТЗТ “Альба Україна”
2.1 Організаційно-економічна характеристика функціонування досліджуваного підприємства
2.2 Оцінка існуючої політики збуту товарів та послуг підприємства та її відповідність до ринкових потреб
2.3 Цільова політика збуту товарів та послуг ЗАТ “Альба Україна”
2.4 Аналіз існуючих каналів збуту
2.5 Ефективність управління збутом в ЗАТ “ Альба Україна”
2.6 Аналіз ефективності рекламної діяльності і контроль її результатів
РОЗДІЛ ІІІ Шляхи підвищення ефективності збуту на підприємстві ЗАТ “Альба Україна”
3.1 Створення нової структури збуту і дистрибуції товарів та послуг
3.2 Розробка рекламної кампанії на досліджуваному підприємстві
3.2.1. Цілі рекламної кампанії
3.2.2 Об`єкт та суб’єкти реклами
3.3. Межі ринку проведення рекламної кампанії щодо підвищення ефективності управління збутом товарами та послугами
3.4. Кошторис витрат рекламної кампанії досліджуваного підприємства
3.5 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
CПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Другие работы этого направления