ЦЕНА:
10 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
23 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Особливості банківського маркетингу (ID работы: 4597) |
Направление: | Банки |
Предмет: | Маркетинг в банке |
Тип работы: | Реферат |
Число страниц: | 20 |
Год защиты: | 2006 |
ВУЗ: | Киевский Национальный Экономический Университет им. Вадима Гетьмана (КНЭУ) |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1 Аналіз розвитку ринку банківських послуг в Україні
Механізми функціонування ринку банківських послуг
1.1Законодавча база, яка регламентує діяльність на ринку банківських послуг.
1.2 Орган державної влади, який здійснює регулювання, контроль та нагляд на ринку банківських послуг
1.3 Учасники ринку банківських послуг
1.4 Банківські послуги
2. Аналіз результатів діяльності банківського сектору України.
2.1 Характеристика споживачів банківських послуг 12
2.2 Аналіз конкурентної ситуації на ринку банківських послуг м. Києва
3.ТАС Комерц банк, як активний оператор ринку банківських послуг м. Києва
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
1 Аналіз розвитку ринку банківських послуг в Україні
Механізми функціонування ринку банківських послуг
1.1Законодавча база, яка регламентує діяльність на ринку банківських послуг.
1.2 Орган державної влади, який здійснює регулювання, контроль та нагляд на ринку банківських послуг
1.3 Учасники ринку банківських послуг
1.4 Банківські послуги
2. Аналіз результатів діяльності банківського сектору України.
2.1 Характеристика споживачів банківських послуг 12
2.2 Аналіз конкурентної ситуації на ринку банківських послуг м. Києва
3.ТАС Комерц банк, як активний оператор ринку банківських послуг м. Києва
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури