Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   120 грн.
ЦЕНА:   275 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)   (ID работы: 3419)

Направление: Экономика
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 50
Год защиты: 2012
ВУЗ: Полтавский университет экономики и торговли (ПУЭТ)
Специальность (факультет): товароведно-коммерческий
Курс: 5
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Складові елементи ринку оптових послуг. Класифікація послуг оптового ринку
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ресурсного потенціалу оптового підприємства
3. Система торговельних послуг оптового підприємства
4. Формування комерційних зв’язків з постачальниками товарів та організація комерційної діяльності з оптових закупівель
5. Практика товаропостачання роздрібної торговельної мережі
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Введение
Оптова торгівля є важливою ланкою, що забезпечує необхідну інтенсивність і прискорення процесу товароруху в умовах ринкових відносин. Вона організовує рух товарів каналами розподілу, сприяє синхронізації виробництва і споживання товарів.
Як невід'ємна ланкою єдиної системи товароруху оптова торгівля потребує вдосконалення. Саме тому одним із найважливіших довгострокових завдань державної політики у сфері оптової торгівлі є її структурна перебудова, що передбачає поширення таких форм її організації, які мають бути максимально зорієнтовані на мале підприємництво.
За останнє десятиріччя відбулося різке скорочення обсягів оптових операцій. Істотно знизилася роль оптових підприємств у постачанні роздрібних підприємств товарами. У зв'язку з цим другим важливим завданням державної політики розвитку оптової торгівлі є припинення спаду і стабілізація обсягів оптових операцій.
Матеріально-технічна база оптової торгівлі створювалася протягом багатьох десятиріч. Потребує відновлення складське господарство. Це повинно відбуватися не лише шляхом будівництва нових сучасних складів, оснащених прогресивним технологічним устаткуванням, а й за рахунок реконструкції і технічного переоснащення діючих складів, раціоналізації наявної матеріально-технічної бази.
Також завданням державної політики у сфері оптової торгівлі є розвиток конкурентного середовища і на ринку оптової торговельної діяльності, а також стимулювання роботи оптової ланки з упровадження активних форм просування товарів українських виробників.
Оптова торгівля — це велика мережа підприємств різних форм власності та відомчої належності. Довгостроковою метою у політиці розвитку оптової торгівлі в Україні є забезпечення ринкової розмаїтості оптових структур, що надасть можливість наповнити споживчий ринок товарами, створить умови для безперешкодного їхнього просування каналами розподілу, активізації українських товаровиробників.
У ринкових умовах суттєво розширилися права оптових підприємств. Вони самостійно визначають свою спеціалізацію, сферу і зону діяльності, рівень автономності функціонування і функціональну орієнтацію.
Оптова торгівля повинна бути більш гнучкою і здатною оптимально реагувати на будь-які зміни економічних умов. Це може бути забезпечено на основі послідовного розвитку типової і видової розмаїтості оптових структур на споживчому ринку.
Оптові бази поступово навчаються працювати в умовах ринку, коли немає прикріплення покупця до постачальників, коли партнерів з бізнесу необхідно шукати самостійно. Усталеність асортименту в роздрібній торговій мережі не контролюється в даний час. Раніш контролем займалася оптова база, але тепер більшість торгових підприємств віддають перевагу прямим господарським зв'язкам з підприємствами промисловості, минаючи оптову ланку. Промисловим підприємствам в умовах скорочення виробничих потужностей стало вигідно продавати товар малими партіями. Оптові бази виявилися у важкому стані за всіма показниками своєї діяльності.
У результаті нерівномірного розміщення на території України промисловості, що випускає товари народного споживання, виникає об'єктивна необхідність переміщення товарів із пунктів виробництва в райони споживання. Відмовившись від послуг віддалених виробників роздрібна торговельна мережа скорочує асортимент товарів, що негативно впливає на якість обслуговування споживачів. Не доцільно укладати торгові угоди і доставляти товари у свої магазини самовивозом від виробників, витрачуючи значні кошти. Крім того, промисловим підприємствам також не вигідно відправляти невеличкі партії товарів (менше відвантажувального мінімуму) на далекі відстані, тому що доставка їх навіть залізничним транспортом обходиться не дешево.
Оптова торгівля, залучаючи в товарообіг розпорошені товарні ресурси, сприяє поліпшенню формування товарного асортименту і більш повному задоволенню потреб населення. Необхідність оптової торгівлі, у тій або іншій формі, обумовлена спеціалізацією промислових підприємств з випуску товарів народного споживання у вузькому виробничому асортименті. Оптові торгові підприємства здійснюють перетворення виробничого асортименту товарів у торговий, створюють умови для більш широкого вибору товарів покупцями.
Оптова торгівля виконує посередницьку роль між виробниками і роздрібною торгівлею.
Метою даної курсової роботи є вивчення видів і форми послуг на оптовому ринку. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «Спецкоммунторгсервіс».
Відповідно до мети було окреслено наступне коло задач:
 визначити складові елементи ринку оптових послуг та розглянути класифікація послуг оптового ринку.
 проаналізувати коротку економічну характеристику господарської діяльності та стан ресурсного потенціалу оптового підприємства
 вивчити систему торговельних послуг оптового підприємства,
 розглянути формування комерційних зв’язків з постачальниками товарів та організацію комерційної діяльності з оптових закупівель
 визначити практику товаропостачання роздрібної торговельної мережі
В курсовій роботі викладається статистичний матеріал стану оптової торгівлі України та оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» за період із 2008 по 2011 роки, що дозволяє об'єктивно оцінити всі позитивні і негативні показники оптової торгівлі на сучасному етапі, виявити труднощі перехідного періоду і їх вплив на ефективність торгової діяльності бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс», зазначити можливі шляхи виходу зі сформованої в даний момент кризової ситуації, що ставить під сумнів важливість і необхідність функціонування оптових підприємств.
Курсова робота складається з 8 таблиць, 8 рисунків, 1 формули, використано 22 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 50 сторінок.
Заключение
Метою даної курсової роботи є вивчення видів і форми послуг на оптовому ринку. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «Спецкоммунторгсервіс».
Відповідно до мети було окреслено наступне коло задач:
 визначити складові елементи ринку оптових послуг та розглянути класифікація послуг оптового ринку.
 проаналізувати коротку економічну характеристику господарської діяльності та стан ресурсного потенціалу оптового підприємства
 вивчити систему торговельних послуг оптового підприємства,
 розглянути організацію комерційної діяльності підприємства з оптових закупівель товарів та формування комерційних зв’язків з постачальниками товарів
 проаналізувати організацію комерційної діяльності з товаропостачання
В курсовій роботі викладається статистичний матеріал стану оптової торгівлі України та оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» за період із 2008 по 2011 роки, що дозволяє об'єктивно оцінити всі позитивні і негативні показники оптової торгівлі на сучасному етапі, виявити труднощі перехідного періоду і їх вплив на ефективність торгової діяльності бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс», зазначити можливі шляхи виходу зі сформованої в даний момент кризової ситуації, що ставить під сумнів важливість і необхідність функціонування оптових підприємств.
Курсова робота складається з 8 таблиць, 8 рисунків, 1 формули, використано 22 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 50 сторінок.
Ринок оптових послуг включає в себе цю частину товарних послуг, що створюються з метою задоволення масштабних або комплексних комерційних, виробничих, наукових або суспільних потреб колективних споживачів і реалізуються у вигляді самостійного товару.
Оптова база ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» являє собою одну з ланок комерційного бізнесу, яка характеризується перш за все тим, що визначну роль у його діяльності відіграють товарно-грошові та товарообмінні операції. Оптова база ТОВ «Спецкоммунторгсервіс», це підприємство, яке торгує будівельними матеріалами, база здійснює операції роздрібної та оптової торгівлі на внутрішньому ринку, а також маэ свій завод з виробництва будівельних матеріалів.
На оптовій базі ТОВ „Спецкоммунторгсервіс” працюють 28 чоловік.
Проаналізувавши виконання плану товарообороту на оптовій базі ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» за 2008-2011 роки, можна сказати, що протягом зазначеного періоду торговельне підприємство мало незначне перевиконання плану, при чому з кожним роком товарооборот зростає. Максимального зростання показників товарообороту було досягнуто у 2009 році в порівнянні з 2008 роком – майже на 10 %, у 2010 році товарообіг залишився майже на рівні попереднього, а у 2011 році зростання становило 6,1 % в порівнянні з 2010 роком. Збільшення товарообороту викликано виваженою ціновою політикою підприємства та вдало сформованим асортиментом, що сприяє задоволенню попиту покупців та укріпленню позицій підприємства на ринку будівельних матеріалів.
Обсяги товарних запасів за на кінець року за аналізований період стає більшим, зростає і рівень товарних запасів з 20 днів у 2008 році до 26 днів у 2011році.
Торговельне підприємство за аналізуємий період щорічно, крім 2010 року, досягало планових показників валового доходу. Найбільше перевиконання плану спостерігалось у 2011 році – 1,8 %. Найбільший темп зростання валового доходу до попереднього року спостерігався у 2009 році – 9,8 %. У 2011 році валовий дохід збільшився проти 2010 року на 6,2 %. Оптова база ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» намагається застосовувати невисокі торговельні націнки, щоб високими цінами не відлякувати покупців, а навпаки, через виважену цінову політику збільшувати коло споживачів, які зможуть придбати якісні товари за доступними цінами. Завдяки цьому підприємство отримує стабільний дохід.
Оптова база ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» за аналізований період, 2008-2011роки, недоотримала прибутку через зростання витрат обігу, особливо витрат на оплату праці. Так, у 2010 році виконання плану прибутку становило найменше значення за останні чотири роки – 88,5 %, у 2011 році план недовиконаний на 3,4 %. Спостерігалось зменшення прибутку в порівнянні з попередніми роками. Найнижчий прибуток був отриманій у 2011 році – 62,8 тис. грн., або 88,7 % рівня попереднього року.
Знизилась і рентабельність оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» з 2,6% у 2008 році до 1,87% у 2011 році.
Для здійснення господарської діяльності оптова база має відповідну матеріально-технічну базу.
Для збереження товарів, які реалізує оптова база, передбачені спеціалізовані складські приміщення, загальна площа яких складає 3250 м2, а їх загальна ємність дорівнює 12487,5 м3.
Оптова база ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» має два основних джерела закупки товарів - прямих та непрямих постачальників. Основні з них ПФ “Юнес” м.Днепропетровськ, ТОВ “Будскло”, ПАТ “Кіровоградський завод “Дзеркальник””, ПАТ “Славутський комбінат “Будфарфор”, ТОВ “Царичанська цегла”, ПАТ “Керамік”, ПАТ “Дніпропетровський завод будівельних матеріалів”, ДП “Завод силікатних виробів”, Лубенський комбінат будівельних матеріалів”, ДП “Пегматит” м. Кобеляки, ПАТ “Полтавський алмазний завод”, ВКП “Чернівецький завод теплоізоляційних матеріалів”, ПАТ “Капустянський граніт”, ПАТ “Козельщинський завод керамзитового гравію” ДП ПАТ ПДБК “Залізобетон”, ПАТ “Жежелівський кар'єр” та інші.
Таким чином, за результатами економічного аналізу оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» можна зробити висновок, що торговельне підприємство забезпечує майже стабільний рівень товарообороту, валового доходу. Але зростання витрат обігу в основному за рахунок збільшення витрат на оплату праці через збільшення чисельності робітників та зростання заробітної плати призвело до зниження прибутку та рентабельності торговельного підприємства. Тому підприємству необхідно вжити дієвих заходів для того, щоб при збереженні робочих місць забезпечити належний рівень ефективності роботи оптової бази.
Стан матеріально-технічної бази ТОВ „Спецкоммунторгсервіс” відповідає виду і обсягам діяльності торговельного підприємства.
Пропозиції:
1. Для покращення ефективної діяльності оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс», необхідно проводити глибокий аналіз залежності від постійно мінливого ринкового середовища. Це дозволить зробити підприємство стійко прибутковим і конкурентноздатним, забезпечити його розвиток, передбачати майбутнє.
Проводячи систематичний і глибокий аналіз комерційної діяльності оптової бази ТОВ «Спецкоммунторгсервіс» можна:
• швидко, якісно і професійно оцінювати результативність комерційної роботи як підприємства в цілому, так і його структурних підрозділах;
• точно і вчасно знаходити і враховувати фактори, що впливають на оде-ржуваний прибуток по конкретних видах реалізованих товарів і наданих послуг;
• визначати витрати на торговельну діяльність (витрати обертання) і те-нденції їхньої зміни, що необхідно для визначення продажної ціни і роз-рахунку рентабельності;
• знаходити оптимальні шляхи рішення комерційних проблем торгове-льного підприємства й одержання достатнього прибутку в найближчій і віддаленій перспективі.
2. Необхідно прибігати до засобів стимулювання збуту Засоби стимулювання збуту розрізняються в залежності від їхніх специфічних задач. Наприклад, поширення безкоштовних зразків, заохочує випробування товару споживачем, у той час як уведення консультаційного обслуговування обумовлено прагненням до зміцнення довгострокових відносин з роздрібним продавцем.
3. Постійно проводити рекламні заходи. Реклама несе в собі інформацію, що представлена в стиснутої, художньо вираженій формі, емоційно пофарбована і доводить до свідомості й уваги потенційних покупців найбільш важливі факти і зведення про товари і послуги і забезпечує зв'язок між виробництвом і споживанням. На сучасному етапі реклама переступила вузькі рамки інформаційної функції, що забезпечує потік інформації, що направляється, і бере на себе комунікативну функцію. З її допомогою підтримується «зворотний зв'язок» з ринком і споживачем. Це дозволяє контролювати просування товарів на ринку, створювати і закріплювати в покупця стійку систему переваг до рекламованих об'єктів, вносить корективи в збутову діяльність. Використовуючи можливості спрямованого впливу на споживача, реклама сприяє не тільки формуванню попиту, але і керуванню ним.
Реклама сприяє постійному удосконалюванню продукції, що випускається. Її варто використовувати як інструмент конкуренції.
Литература
1) Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., “Коммерческая деятельность” Учебник – М.: Информационно – Внедренческий центр “Маркетинг», 1996 с.71-89
2) Панкратов Ф.Г. и др. Практикум по коммерческой деятельности: учебное пособие – М.: ИВУ «Маркетинг», 1999 с. 32-65
3) Осипова Л.В., Синяева И.М., “Основы коммерческой деятельности” – М. ЮНИТИ, 1997 – с. 66-80, 211-250
4) Осипова Л.В., Синяева И.М., Практикум: учебное пособие для вузов – М.: ЮНИТИ, 1997 – с. 37-52
5) Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности – М. Юристь, 1998 – с.27-200
6) Дашков Л.П., Брызгалин А.В. “Коммерческий договор: от заключения до исполнения” – М. ИВУ “Маркетинг”, 1997 – 324 с
7) . Дашков Л.П., Памбухчиянц В.Г. “Коммерция и технология торговли” – М.: ИВЦ “Маркетинг”, 1999 – с.39-60
8) Комерційне право. Під редакцією Шакуна В.І., Мельника П.В., Поповича В.М. К.: - Правові джерела, 1997 с.200-247
9) Методические рекомендации по расчету эффективности коммерческих сделок – К.: КТЭИ, 1993
10) Апопій В.В. "Комерційна діяльність: сучасний зміст, форми". "Вісті" від 21.07.94 - с.4
11) Апопій В.В. "Правова база комерційної діяльності". "Вісті" від 15.09.94 - с.4.
12) Современная экономика. Многоуровневое учебное пособие под ред. док. экон. наук., проф. Мамедова О.Ю. Ростов-на-Дону, изд-во “Феникс”, 1996.
13) Основы предпринимательского дела. Под ред. д.э.н., профессора Ю.М. Осинова. – М.: МП “Тритон” при МГУ, 1992.
14) Шулятьева Н.А. Малый бізнес в умовах ринку. Ж. "Гроші і кредит", 1992, N 1
15) Афанасьєв В. Малый бізнес: проблеми становлення. " Російський економічний часопис", 1993
16) Мягков П., Фесенко Е. Малое підприємництво: державна підтримка обов'язкова.
17) Шахмалов Ф. Малое підприємництво в системі ринкових реформ: проблеми росту або виживання. Ж. "Питання економіки", 1993
18) Разумнова И. Мелкие підприємства в промисловості США. Ж. «Проблеми теорії і практики керування», 1990
19) Оноприенко В.И. «Малі підприємства: Досвід, проблеми» М.: Профиздат, 1991
20) Певзнер А.Г. «Нове про малі підприємства» М.: АТ "Факт", випуск 2, 1990
21) Серегин А.С. «Ефективність малого бізнесу». М.: Економіка, 1990
22) Джон В. Аген, Д.Амстронг. Основы свободного предпринимательства -К., 1992.
Другие работы этого направления
Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»
Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»
Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2