Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   120 грн.
ЦЕНА:   275 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»   (ID работы: 3417)

Направление: Экономика
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 48
Год защиты: 2011
ВУЗ: Полтавский университет экономики и торговли (ПУЭТ)
Специальность (факультет): товароведно-коммерческий
Курс: 5
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
1. РОЛЬ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ МАГАЗИНІВ.
2. КОРОТКА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОПТОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «СТАНДАРТ» З ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ.
4. ТЕХНОЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ НА БАЗІ.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОГО ПРОДАЖУ ТА ДОСТАВКИ ТОВАРІВ У МАГАЗИНИ.
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.
ЛІТЕРАТУРА.
Введение
Промислова і сільськогосподарська продукція у своєму русі зі сфери виробництва в сферу споживання, як правило, проходить ряд проміжних ланок. Посередницькі операції по купівлі-продажу товарів на цих проміжних ланках можуть здійснюватися спеціалізованими підприємствами оптової торгівлі.
Оптова торгівля являє собою самостійну ланку сфери товарного обертання, що здійснює операції по купівлі-продажу товарів з метою доведення їх до суб'єктів ринку.
До оптового відноситься торгівля, при якій купівля-продаж товарів здійснюється партіями з метою їхнього подальшого перепродажу чи професійного використання. Вона включає усі ланки руху товарів від виготовлювачів до роздрібної торгової мережі чи підприємств -споживачів.
Оптова торгівля породжена суспільним поділом праці. Відділення її в минулому від виробництва і роздрібної торгівлі сприяло прогресу спеціалізації виробництва, росту продуктивних сил і в цілому економії суспільної праці.
До моменту переходу до ринкових відносин оптова торгівля являла собою досить чітке організаційне утворення, що робило вплив як на розвиток виробництва, так і на ефективну діяльність роздрібної торгівлі.
Наявність оптової торгівлі в умовах функціонування ринкових відносин є об'єктивною реальністю і необхідністю.
Необхідність оптової торгівлі диктується факторами, основними з них є:
• виробничі фактори. До них можна віднести спеціалізацію і розміщення виробництва, вузькість вироблюваного асортименту. Промисловим підприємствам легше і простіше продавати свою продукцію великими партіями одному чи декільком оптовим покупцям, чим мати справу з безліччю дрібних роздрібних підприємств. Звільнення промисловості від функцій збуту зробленої продукції сприяє прискоренню темпів науково-технічного прогресу в галузі, розширенню асортименту і поліпшенню якості продукції, зниженню витрат виробництва;
• транспортні фактори. Організувати міжрегіональні, внутрірегіональні і внутріобласні постачання товарів, оптова торгівля направляє товаропотоки по найкоротших шляхах, уникаючи нераціональних, зустрічних, далеких перевезень, і забезпечує найбільш ефективне використання транспортних засобів, пакування, тари і складського господарства, сприяє зниженню витрат у сфері товарного звертання;
• торгові фактори. Роздрібна торгівля не може приймати товари великими партіями й у підсортованому виді, що викликає необхідність існування спеціалізованих підприємств оптової торгівлі, що організують товаропостачання роздрібної торгової мережі в потрібному асортименті, потрібної якості й обсягу й у строго визначений термін.
В умовах ринкової економіки змінюються і функції оптової торгівлі, що все більш ускладнюються в порівнянні з функціями опту в період адміністративно-командної системи.
Розвиток ринкових відносин привів до різкого скорочення обсягу оптових операцій, сприяло появі нових функцій оптових підприємств, пов'язаних в основному з наданням послуг як виробництву, так і роздрібній торгівлі:
• консультації по використанню товарів;
• гарантійне обслуговування;
• інформаційне обслуговування;
• комерційне кредитування;
• фінансування виробника (аванс за частину партії товару) і роздрібних підприємств (відстрочка платежу);
• страхове обслуговування;
• надання митних послуг;
• транспортно-експедиційне обслуговування.
Особливу роль оптові підприємства грають в акумулюванні і передачі замовникам інформації про стан ринку. Знаходячись у центрі перетинання товарних потоків, оптові бази мають повну можливість забезпечити збір, нагромадження, обробку і передачу комерційної інформації і покупцям, і постачальникам товарів.
Ця інформація включає:
• визначення місткості ринку;
• вивчення можливостей виходу на зовнішні ринки;
• вивчення і визначення потреби в товарах покупців;
• вивчення конкурентноздатності товарів різних постачальників;
• кон'юнктурні огляди про стан попиту на товари, підсумки виставок, виставок-продажів;
• вивчення мотивації покупок, поводження покупців на ринку, споживчих властивостей товарів;
• пропозиції по розширенню асортименту, зняттю з виробництва і підвищенню якості вироблюваної продукції.
Володіючи такою інформацією, оптові підприємства можуть стати центрами ділової активності, залучаючи до співробітництва як промислові, так і роздрібні торгові підприємства, тобто більш активно виконувати посередницьку функцію.
Перед постачальниками і покупцями товарів виникає питання: виконувати ці функції по просуванню самостійно чи доручити їхнє виконання посереднику — оптовій базі. Більш вигідний, як правило, другий варіант, тому що посередник має великий досвід в організації оптових угод, він може швидше знайти і покупця, і постачальника і т.д.
Розширення і поглиблення функцій оптової торгівлі дозволить не тільки створити умови для більш активного впровадження ринкових реформ, але і буде сприяти зміцненню стабільності споживчого ринку.
Оптова торгівля охоплює широкі ринкові простори та являється провідником в реалізації великих партій та об’ємів товарів Оптові торгові підприємства установлюють господарські зв’язки як з виробником, так і з споживачем. Ціль оптової торгової діяльності – задоволення потреб на товари у зручний час та у необхідній кількості.
Від того як буде розвиватися оптова торгівля, в значній мірі залежить цільове виробництво товарів, їх обновлення та якість.
Світовий досвід показує, що функціонування системи міжгалузевих регіональних та міжрегіональних зв’язків неможливе без участі оптової торгівлі, яка виступає в якості активного комерційного посередника.
У сучасних умовах завданнями оптової торгівлі є:
- аналіз стану цільових ринків та оцінка потреб покупців;
- закріплення матеріально-технічної бази та розвиток технічної політики;
- підтримка товарних потоків та каналів, розподіл з урахуванням споживчого попиту та пропозицій товарів;
- формування товарних запасів та маневри ними з орієнтацією на ринкову ситуацію;
- маркетингове забезпечення та обслуговування;
- виявлення компетенції та оперативності у комерційно-підприємницькій діяльності.
Правильно організована робота в оптовій торгівлі сприяє задоволенню потреб споживачів, росту товарообігу та прибутку. Для цього потрібно виконати комплекс взаємопов’язаних функцій:
- аналіз стану ринку опту та його вимог;
- оцінка конкурентної ситуації у сфері оптової торгівлі;
- представлення статистичної інформації з усіх аспектів збуту продукції;
- встановлення надійних та довгострокових партнерських відносин з товаровиробником;
- утворення резервних джерел фінансового забезпечення процесу товаропостачання;
- широке використання комерційних методів у взаємозв’язку оптового підприємства з товаровиробниками та посередниками.
Розширення і поглиблення функцій оптової торгівлі дозволить не тільки створити умови для більш активного впровадження ринкових реформ, але і буде сприяти зміцненню стабільності споживчого ринку.
Як бачимо все вищесказане і обумовлює актуальність теми курсової роботи.
Метою даної курсової роботи є організація оптових закупок та продажу товарів оптового підприємства. Об’єктом дослідження курсової роботи є: оптове підприємство ЗАТ «Стандарт»
Завданням даної курсової роботи є: визначити роль оптової торгівлі в організації товаропостачання магазинів; провести аналіз економічної характеристики господарсько-фінансової діяльності оптового підприємства; вивчити організацію комерційної діяльності по закупівлі товарів; дослідити технологічні операції на базі оптового підприємства; вивчити організацію оптових продаж та доставку товару у магазини , зробити відповідні висновки та навести пропозиції.
Джерелами інформації для проведення аналізу оптового підприємства ЗАТ «Стандарт» є: “Звіт про продаж та запаси товарів у торгівельній мережі і мережі громадського харчування” (форма №3-торг) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про наявність торгової мережі і мережі громадського харчування” (форма №7-торг) за 2008,2009, 2010 роки; відомості про виконання плану роздрібного товарообороту за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос)” (форма №11-ОФ) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про товарооборот” (форма №1-торг) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про фінансові результати” (форма №2-м) за 2008,2009, 2010 роки тощо та інші.
Статистичний матеріал аналізується за 2008-2010 роки.
В курсовій роботі розміщено 5 таблиць, 4 рисунків, 8 формул, використано 23 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 48 сторінок.
Заключение
Метою даної курсової роботи є організація оптових закупок та продажу товарів оптового підприємства. Об’єктом дослідження курсової роботи є: оптове підприємство ЗАТ «Стандарт»
Завданням даної курсової роботи є: визначити роль оптової торгівлі в організації товаропостачання магазинів; провести аналіз економічної характеристики господарсько-фінансової діяльності оптового підприємства; вивчити організацію комерційної діяльності по закупівлі товарів; дослідити технологічні операції на базі оптового підприємства; вивчити організацію оптових продаж та доставку товару у магазини , зробити відповідні висновки та навести пропозиції.
Джерелами інформації для проведення аналізу оптового підприємства ЗАТ «Стандарт» є: “Звіт про продаж та запаси товарів у торгівельній мережі і мережі громадського харчування” (форма №3-торг) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про наявність торгової мережі і мережі громадського харчування” (форма №7-торг) за 2008,2009, 2010 роки; відомості про виконання плану роздрібного товарообороту за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос)” (форма №11-ОФ) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про товарооборот” (форма №1-торг) за 2008,2009, 2010 роки; “Звіт про фінансові результати” (форма №2-м) за 2008,2009, 2010 роки тощо та інші.
Статистичний матеріал аналізується за 2008-2010 роки.
В курсовій роботі розміщено 5 таблиць, 4 рисунків, 8 формул, використано 23 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 48 сторінок.
ЗАТ «Стандарт» є оптовим торговим підприємством і являє собою одну з ланок комерційного бізнесу, яка характеризується перш за все тим, що визначну роль у його діяльності відіграють товарно грошові і товарообмінні операції. ЗАТ«Стандарт» це підприємство широкого профілю, яке здійснює операції роздрібної і внутрішньо-оптової торгівлі, бере активну участь у виробництві продукції зорієнтованої на попит населення.
ЗАТ «Стандарт» має: 5 приміщень складів, кімнату товарних зразків, два підсобних приміщення, опалювальне приміщення, комерційний (торговий) відділ, планово-економічний відділ, транспортно-експедиційний відділ, відділ збуту, відділ управління якістю, бухгалтерія, кабінет директора, відділ кадрів, буфет, коридор тощо Станом на 1 січня 2011 року на підприємстві працюють 42 чол., в тому числі 10 товарознавців.
Оптове підприємство ЗАТ «Стандарт» має 7 одиниць транспорту (3 легкових автомобілі та 4 вантажних). В 2011-2012 роках планується закупити ще 4 вантажні автомобілі.
Загальна площа приватного оптового підприємства ЗАТ «Стандарт» за внутрішнім виміром складає 3000 кв.м., площа складських приміщень 2302,5 кв.м.
Товарооборот оптового підприємства ЗАТ «Стандарт» впродовж останніх років зростає (рис 2.1.), план по його виконанню перевиконується . Так в 2008 році план перевиконано на 11,03% (882,7 тис.грн.); у 2009 році товарооборот зріс на 2%, спостерігається перевиконання плану на 0,67% (60,6 тис.грн); у 2010 році товарооборот зріс на 6,85%, перевиконання плану на 1,91% (181,7 тис.грн).
Спостерігається ріст валового доходу та перевиконання його плану. У 2010 році план перевиконано на 2%.
Витрати обігу оптовому підприємству вдалося значно зменшити за рахунок економії коштів на комунальні витрати, паливо, запровадженні комп’ютерних програм, що значно покращує якість роботи та скорочує час на її виконання, також деяких працівників бази переведено на погодинну відрядно-преміальну оплату.
Прибуток оптового підприємства в 2010 році у порівнянні з 2008 роком зріс в 1,73 рази (рис2.2), його план дещо перевищено в кілька раз. Так в 2008 році план прибутку перевищено понад 7 разів, у 2009 році також план прибутку перевищено майже в 7 разів; у 2010 році відповідно – на 47%.
Рентабельність оптового підприємства ЗАТ «Стандарт» зросла з 2% у 2008 році до 3,18% у 2010 році Оптове підприємство ЗАТ «Стандарт» працює з 8 години до 20 години, перерва з 13 години до 13.30, без вихідних днів.
Проаналізувавши економічну діяльність оптового підприємства ЗАТ «Стандарт»за 2008 - 2010 роки ми можемо зробити висновок про постійне зростання товарообороту і прибутку. Завдяки цьому зростанню оптове підприємство є рентабельним.
Оптова база працює на досить стабільному рівні в складних сучасних умовах господарювання закупівельна робота
ЗАТ «Стандарт» включає укладення договорів, контрактів і угод, підготовку та подання постачальникам рознарядок на відвантаження товарів, внесення уточнень та змін до специфікацій, одержання товарів, організацію їх приймання та оплати Закупівлею товарів на оптовій базі ЗАТ «Стандарт» займається комерційний відділ.
На складах ЗАТ «Стандарт» виконується цілий комплекс різноманітних послідовних операцій по надходженню, збереженню і відпустці товарів. Складський технологічний процес в ЗАТ «Стандарт» чітко спланований.
Пропозиції:
1. Розширити асортимент товарів, що дозволить збільшити обсяг товарообігу, краще задовольняти запити роздрібних торгових підприємств.
2. Покращити рівень механізації праці придбанням сучасних високопродуктивних підйомно-транспортних засобів для складських операцій; у перспективі комп’ютеризувати інформаційну систему керування товарними запасами і реалізації товарів.
3. Створити відділу маркетингу, що дозволить підвищити рівень вивчення обсягу цільових ринків збуту, позиції товарів на ринку і координації маркетингових досліджень з рекламно - інформаційною діяльністю.
4. Знизити витрати обігу та товарооборотністі.
Литература
1. Апопій В.В. Система взаємозв’язків і відносин споживчої кооперації та АПК в умовах ринкової економіки. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.163 – 167.
2. Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М. Теорія та практика торговельного обслуговування: Навчальний посібник// За ред. В.В.Апопія.- К.: Центр навчальної літератури, 2005.-496с.
3. Бабенко С.Г. Споживча кооперація України: теоретичні проблеми сучасного етапу.//Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі".-Львів.-Укоопосвіта.-1998.-с.9-15.
4. Бабичев А.В. Коваленко Л.П. О культуре торговли. -М.: Экономика, 1985.
5. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А. Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
6. Брагина Л.Л.,Т.П.Данько. Розничная торговая сеть //Торговое дело: экономика и организация.,- М., 1997.- с.152-162.
7. Вербер В.Л. Экономический справочник работника торговли.-К.: Техніка, 1982.-с.120.
8. Гармонізована система опису та кодування товарів. – Брюссель, 1983.
9. Гуменников А.П. Комплексное рассмотрение показателей качества торгового обслуживания населения. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.48 –52.
10. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
11. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли.-М.: Знание, 1980.
12. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Коммерция и технология торговли — 2-е изд.— М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2000 .— 448 с.
13. Энциклопедический словарь бизнесмена. – К.: Техника, 1993
14. Короткі підсумки господарської діяльності споживчої кооперації України за 1998 рік.//Вісті. – 1999. - № 5., 28 січня. – с.6.
15. Конева М.И., Задорожная О.В. Торговля: эффективность и качество.-К.: Вища школа, 1981.
16. Лимачева. Л.Н. Развитие и формы построения розничной торговой сети // Научно-технический информационный сборник. Серия: Передовой производственный опыт в государственной торговле и общественном питании, рекомендуемый для внедрения. /Информторг. - 1992. - №1.-с.24-39
17. Лукінов І.І Стратегічні напрямки реструктуризації та входження в сучасну ринкову економіку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.193-197.
18. Матеріали науково-практичної конференції ЦТКО. – Львів, 1998.
19. Марцин В.С. Напрями подальшого розвитку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.54-60.
20. Мельман А. Розничная торговля - пятое колесо в телеге рыночных реформ? // Финансовая Украина. - 1996.-13 февраля.-с.31.
21. Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. Рационализация кооперативной торговли.-М.: Экономика, 1985.
22. Осторожно рынки закрываются. //Бизнес. - № 1. – 1997.
23. Организация системы товароснабжения. //Торговое дело: экономика и организация: Под ред. Л.А. Брагина и Т.П. Данюк.-М., 1997.-с.176-191.
24. Про реалізацію положень Закону України ”Про захист прав споживачів”: Збірник постанов Кабінету Міністрів України. – 1994. - № 7. – 19 березня. с. 4.
25. Про кредитування: Положення Національного Банку України, - Відомості Верховної Ради України, 1995. - № 4. – с.28.
26. Про підприємництво: Закон України. – Голос України. – 1994. - № 4.
27. Рабицький В.М., Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. Технологія підприємств роздрібної торгівлі // Технологія і обладнання підприємств торгівлі./ К., Книга, 1996. - с.140-186.
28. Розничная торговля. Природа и значение. // Искусство торговать.-М., 1995.-с.64-83
29. Рудницька Л.Т.Методика аналізу магазинних методів роздрібного продажу товарів. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.87-89.
30. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 2000. — 659 с.
Другие работы этого направления
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)
«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»