Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   120 грн.
ЦЕНА:   275 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)   (ID работы: 3415)

Направление: Экономика
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 60
Год защиты: 2011
ВУЗ: Полтавский университет экономики и торговли (ПУЭТ)
Курс: 2
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Сутність, роль та зміст комерційної діяльності в роздрібній торгівлі
2. Коротка економічна характеристика діяльності супермаркету ТОВ «Амстор»
3. Комерційна діяльність з формування товарного асортименту в супермаркеті ТОВ «Амстор»
4. Комерційна робота супермаркету із закупівель та продажу товарів
5. Перспективи та напрями розвитку комерційної діяльності роздрібної торговельної мережі ТОВ «Амстор»
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Введение
Сьогодні торгівля є однією з основних галузей народного господарства України. Вона перша відчула на собі процеси роздержавлення і приватизації, що є невід’ємним елементом ринкової економіки. З переходом до ринкових відносин ускладнюються проблеми реалізації товарів та надання послуг, внаслідок зміни структури ринкового попиту, його кон’юнктурних коливань і все більшого загострення конкуренції на ринку України.
В роки незалежності Україна вступила в новий період свого розвитку, пов’язаний з переходом до ринкових відносин, удосконаленням законодавства України, розширенням можливостей повноцінної господарської дiяльностi підприємств торгiвлi i сфери послуг. Юридична i господарська самостiйнiсть підприємств, їхня економічна свобода i рiвноправнiсть як суб’єктів ринку, надають підприємствам широкий простір комерцiйнiй iнiцiативi, самостiйностi в прийнятті рішень з питань комерційних зв’язків, використання фінансово-кредитного механізму.
Передумовами формування i регулювання цього процесу є перехід вiд централізованого розподілу товарних ресурсів до вільного їхнього продажу. Перед тим, як товар переходить до кінцевого споживача, проходить певний торгово-технологічний процес: постачання товарів, організація та формування асортименту, стимулювання збуту, сервісне обслуговування. Дані операції є взаємопов’язаними і основними у комерційній роботі роздрібного торгового підприємства.
Тому, на мій погляд, дослідження вище перерахованих питань є найбільш важливими для роздрібних торговельних підприємств, а обрана мною тема курсової роботи являється актуальною.
Мета даної курсової роботи полягає у поглибленні знань з питань організації комерційної діяльності в супермаркеті. Об’єктом дослідження виступає супермаркет ТОВ «Амстор».
Для досягнення мети курсової роботи поставлені наступні завдання, а саме: вивчити сутність, роль та зміст комерційної діяльності в роздрібній торгівлі, проаналізувати коротку організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства, розглянути комерційну діяльність з формування товарного асортименту в супермаркеті, вивчити організацію комерційної роботи з закупівель та продажу товарів в роздрібних торгівельних підприємствах, визначити перспективи та напрямки розвитку комерційної діяльності роздрібної торговельної мережі ТОВ “Амстор”, зробити відповідні висновки та надати пропозиції тощо.
Теоретичною, методологічною та практичною основою роботи послужили періодичні публікації провідних вітчизняних та зарубіжних економістів, практиків комерційної справи, законодавчі та нормативні матеріали комерційних підприємств, контракти, специфікації, закони та декрети Уряду України, статистично-звітна документація супермаркету ТОВ «Амстор» за 2008-2010роки.
В курсовій роботі розміщено 6 таблиць, 10 рисунків, використано 30 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 60 сторінок.
Заключение
Курсова робота складається із вступу, п’яти розділів, висновків та розроблених рекомендацій, списку використаних літературних джерел. В ній розміщено 6 таблиць, 10 рисунків, використано 30 літературних джерел. Загальний обсяг текстової частини дипломної роботи складає 60 сторінок комп’ютерного тексту.
Метою курсової роботи є: вивчення організації комерційної діяльності в супермаркеті. Об’єктом дослідження є магазин ТОВ «Амстор» м. Кременчук Полтавської області.
Теоретичною і методологічною основою дослідження в курсовій роботі є закони України, а також інші нормативні документи, які регламентують виробничу і торговельну діяльність, публікації зарубіжних та вітчизняних авторів з цих питань. Інформаційною базою дослідження є статистичні дані, матеріали підприємства, які здійснюють торговельну діяльність, матеріали періодичної преси, Internеt. В ході дослідження проаналізовані вітчизняні та зарубіжні джерела.
Комерційна діяльність покликана забезпечити обмін товарів, послуг у грошовій формі. В основі комерційної діяльності лежить організація комерційних процесів, операцій і управління ними
Суб'єктами комерційної діяльності відповідно до чинного законодавства України можуть бути фізичні та юридичні особи
Група компаній ТОВ «Амстор» входит до складу лондонської компанії Midland Resources Holding Ltd
Торгова мережа ТОВ «Амстор» - одна з перспективних компаній, що швидко розвивається на вітчизняному ринку роздрібної торгівлі
Мережа супермаркетів ТОВ «Амстор» - це магазини з демократичною ціновою політикою.
Головною метою компанії ТОВ «Амстор» є максимальне задоволення потреб покупців. Це включає широкий асортимент та високу якість товарів, доступні ціни, оперативне і ввічливе обслуговування, а також все те, що робить відвідування магазину комфортним і приємним.
В курсовій роботі розглянуто та проаналізовано коротку економічну характеристику діяльності супермаркету ТОВ «Амстор», що знаходиться за адресою: місто Кременчук, вул. Халаменюка, 7.
На кінець 2010 року чисельність працівників супермаркету ТОВ «Амстор» становила 175 чоловік.
Аналіз виконання плану роздрібного товарообороту супермаркету ТОВ «Амстор» показав, що план за всі роки, що аналізуються виконувався в повномі обсязі, навіть спостерігається його перевиконання. Так, у 2008 році перевиконання плану складало – 2,75% (1100,0 тис.грн.), у 2009 році відповідно 2,93% (1275,0 тис.грн.), у 2010 році перевиконання плану склало 3,07% (1380,0 тис.грн.).
Товарооборот супермаркету ТОВ «Амстор» впродовж 2008-2010 років, незважаючи на кризові явища в державі, поступово зростає. Так у 2010 році в порівнянні з 2008 роком товарооборот зріс на 12,84% (5280 тис.грн.). Це викликано збільшенням закупівельної ціни та вартості продукції в цілому.
Аналіз товарних запасів показує, що протягом 2008-2010 р. в днях спостерігалось їх зменшення, а в сумі – збільшення. Так, у 2010р. товарні запаси супермаркету ТОВ «Амстор» м.Кременчук становили 33 дні або 4193,26 тис.грн. В супермаркеті ТОВ «Амстор» зменшується потреба у створенні значного товарного запасу завдяки сталому попиту споживачів на товари його асортименту.
Аналіз витрат супермаркету ТОВ «Амстор» показує їх зростання. Так, у 2010 році витрати оберту склали 9245,8 тис.грн., що на 0,65% (60,4 тис.грн.) більше, ніж у 2009 році, та на 1,79% (162,7тис.грн.) більше ніж у 2008 році.
Показники прибутку супермаркету ТОВ «Амстор» за 2008-2010 роки зросли на 60,92% і склали в 2010 році 1653,5 тис.грн. Це обумовлено збільшенням попиту споживачів на відносно дешеві продукти харчування.
Рентабельність супермаркету ТОВ «Амстор» в 2010 році складає 3,57%, що на 42,8% більше ніж в 2008 році.
Формування асортименту товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» є одним з основних етапів комерційної роботи торгового персоналу і являє собою процес постійного підбору товарів за видами, різновидами, ціною, якістю, виробниками та іншими характерними ознаками.
Стратегія формування асортименту товарів залежить від маркетингових рішень, які приймаються керівництвом супермаркету ТОВ «Амстор» на стадії планування його діяльності.
Організацію комерційної роботи з постачальниками товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» очолює старший менеджер.
Обсяги закупівлі продовольчих товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» протягом 2009-2010 років зросли. Так у 2010 році відповідно до 2009 року закупівля товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» зросла на 4,13% (1406,93 тис.грн.). Найбільшу питому вагу в обсягах закупівлі продовольчих товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» займають м'ясо та м’ясопродукти (в 2010 році складають 29,81%), хліб та хлібобулочні вироби (в 2010 році – 6,22%); ковбасні вироби (в 2010 році 5,58%); лікеро-горілчані вироби та табачні вироби тощо.
Джерелами постачання товарів в супермаркеті ТОВ «Амстор» є: промислові та сільськогосподарські підприємства (місцеві та за межами району), приватні підприємства; оптово-посередницькі структури; оптові і оптово-роздрібні склади.
В 2009 - 2010 роках в супермаркеті ТОВ «Амстор» всі компанії з якими були підписані договірні документи виконали свої зобов’язання в повному обсязі. Штрафних санкцій стосовно не виконання договорів постачання в 2009-2010 роках не застосовано.
В супермаркеті ТОВ «Амстор» проводиться жорсткий контроль за дотриманням правил торговельного обслуговування населення шляхом проведення випадкових перевірок за допомогою системи «Тайний покупець», обліку та аналізу претензій та скарг покупців
Організація торгівлі в супермаркетах ТОВ «Амстор» проводиться згідно Правил роздрібної торгівлі.
Підвищенню економічної ефективності роботи супермаркетів ТОВ «Амстор» сприятимуть: раціональна організація товаропостачання, використання в процесі товароруху тари-обладнання, комп’ютерної техніки і технології, централізація фасовки і упаковки товарів, удосконалення та механізація технологічних процесів в магазині, збільшення кількості товарів, викладених на торговельно-технологічному обладнанні, чіткий розподіл обов’язків, оптимізація режиму роботи магазину, поліпшення реклами та інформації.
В супермаркеті ТОВ «Амстор» застосовують активні форми продажу товарів, зокрема сезонний продаж товарів за зниженими цінами. Супермаркети ТОВ «Амстор» пропонують знижку на товарну продукцію перед святами (Новий рік). Весною в ТОВ «Амстор» спостерігалися сезонні знижки на молочну (на 15%) та на м'ясні консерви (на 10%) продукцію.
Перспективними напрямками розвитку та організації роздрібної торгової мережі ТОВ «Амстор» також є: продовження розширення роздрібної торгівельної мережі як у місті Кременчук Полтавської області, так і в інших районах області та самому місті Полтава; встановлення в супермаркетах терміналів для розрахунків та банкоматів тощо.
Пропозиції:
1. Постійно займатися вивченням попиту споживачів. Супермаркет ТОВ «Амстор» м.Кременчук на основі дослідження ринку товарів повинен визначати розмір попиту на товари і дати прогноз майбутнього попиту. В практичній роботі він відображається в замовленнях супермаркету ТОВ «Амстор». Функції вивчення попиту повинні виконувати в різній мірі всі оперативні торгові працівники: продавці, товарознавці, керівники супермаркету ТОВ «Амстор». Продавці супермаркету повинні фіксувати всю інформацію з незадоволеного попиту споживачів. Товарознавці повинні концентрувати в себе всю наявну інформацію, що надходить від продавців, яка характеризує попит на товари, розробляти загальну інформацію, проводити її аналіз для того, щоб вчасно визначати тенденції в зміні попиту, визначати чинники їх виникнення та приймати міри до їх вилучення. Продавці супермаркету ТОВ «Амстор» в процесі роботи з обслуговування споживачів виявляють, які види, товарів в більшій мірі користуються попитом у населення і рекомендують виробникам планувати подальше збільшення їх виробництва.
2. Просувати на ринки роздрібної торговельної мережі продукцію власної торгової марки;
3. Працювати над постійним розширенням та оновленням асортименту товарів - має велике значення, так як дає змогу збільшувати об’єми реалізації товарів, більш повно задовольняти потреби споживачів;
4. Включати в основний асортимент супермаркету широкий перелік супутніх товарів
5. Посилити роботу з контролю якості товарів, не допустити продаж населенню продукції, що не відповідає стандартам;
6. Налагоджувати зв’язки з промисловістю - має велике значення для забезпечення якісної, безперебійної торгівлі.
7. Постійно проводити рекламні акції та рекламну роботу;
8. Брати участь у виставках та ярмарках - дає змогу розширити ринок виробників та постачальників товарів, ознайомитися з новими технологіями виробництва;
9. Приділяти увагу комерційній та логістичній діяльності супермаркету ТОВ «Амстор» для зростання та стабілізації основних показників господарчої діяльності, підвищувати контроль за закупівлею з урахуванням попиту та не допускати пересування товарних запасів у неходові, проводити контроль за збереженням якості товарів , прискорювати їх реалізації та інше.
10. Проводити наукову організація праці персоналу, що включає в себе режим роботи підприємства, раціональну викладку товарів, кваліфікацію торгового персоналу, культуру торгівлі, надання додаткових послуг тощо.
Треба визнати, що працівники супермаркету ТОВ «Амстор» роблять багато для вдосконалення своєї діяльності, але необхідно докласти ще багато зусиль для належного пристосування до сучасних умов.
Литература
8. Алопій В.В., Бабенко С.Г. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг. – Львів: Видавництво ЛКА, 2001. – 450 с.
9. Бланк И.А. Торговый менеджмент. - К: Украинско - Финский институт менеджмента и бизнеса, 2001. - 408 с.
10. Бланк И.А. Управление торговым предприятием. - К: Украинско- Финский институт менеджмента и бизнеса, 2001 – 501 с.
11. Брагин Л.А. Торговое дело - экономика и организация. - М, ИНФРА - М, 2003 – 576 с.
12. Валевич Р. П., Давыдова Г. А. Экономика торгового предприятия.: учебное пособие. - Минск, 1996. - 294 с.
13. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность. - Мн.: Вышейшая школа, 2006. - 328 с.
14. Гребнев А. И. Экономика торгового предприятия. Учебник - М: Экономика 2003. - 207 с.
15. Дашков Л.П., Памбухчьянц В.К. Коммерция и технология торговли. - М.: ИД Дашков и Ко, 2005. - 697 с.
16. Жукова Т.Н. Коммерческая деятельность. - М.: Вектор, 2006. - 256 с.
17. Каплина С.А. Организация коммерческой деятельности. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. - 447с.
18. Лебедева С. Н. Экономика торгового предприятия: Учебное пособие - Минск: Новое знание. 2001. - 421 с.
19. Осипова Л.В., Синяева М.В. Основы коммерческой деятельности. Учебник. - М.: Юнити-Дана, 2001. - 381 с.
20. Основы предпринимательской деятельности: маркетинг / Под.ред. проф. В.М. Власовой. - М.: Финансы и статистика, 2001. - 328с.
21. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность. - М.: ИД Дашков и Ко, 2005. - 504 с.
22. Поповцева Ф.П. Коммерческая деятельность: Учебник. - М.: Инфра-М, 2005. - 248 с.
23. Рацкий К.А. Экономика предприятия: М: ИВЦ " Маркетинг ", 2003. - 696с.
24. Синяева И.М. Коммерческая деятельность в сфере товарного обращения. - М.: ЮНИТИ, 2005. - 367 с.
25. Фридман А.М. Экономика торговой деятельности потребительского общества: Учебное пособие. - М: Экономика, 1999. - 352 с.
26. Экономика торговли: Учебник для вузов / авторский коллектив, руководитель Б. А. Соловьев. - М.: Экономика, 2002. – 308 с.
27. Экономика торгового предприятия: Учебник для торговых вузов - М: Экономика, 2001. - 365 с..
28. Экономика торгового предприятия: Учебное пособие - Ростов-на-Дону: «Феникс» 2001. - 294 с..
29. Экономика предприятия: Учебник / Под ред. О. И. Волкова. - М.: ИНФРА-М, 1999. - 371 с.
30. Экономика и организация деятельности торгового предприятия: Учебное пособие / Под ред. А. И. Соломатина. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 426 с.
Другие работы этого направления
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»
Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»
«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)