Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   120 грн.
ЦЕНА:   275 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..   (ID работы: 3413)

Направление: Экономика
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 49
Год защиты: 2012
ВУЗ: Полтавский университет экономики и торговли (ПУЭТ)
Специальность (факультет): товароведный
Курс: 5
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Зростання ролі послуг в економіці - основна передумова формування ринка послуг та активізації комерційної діяльності. Природа й основні характерис-тики послуги.
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ре-сурсного потенціалу підприємства
3. Комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними за-пасами на підприємстві
4. Оцінка показників ефективності діяльності підприємства
5. Підвищення ефективності діяльності як критерій зміцнення конкурентосп-роможності підприємства. Напрями підвищення ефективності та конкуренто-спроможності підприємств
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Введение
Одним з основних феноменів дійсності є гігантський ріст сфери послуг. Сьогодні на неї припадає 73% робочих місць з числа тих, що залишаються після відрахування всіх зайнятих у сільському господарстві. Зростаючий добробут, збільшення вільного часу й ускладнення товарів, що вимагають технічного об-слуговування, потребують розвитку ринку послуг.
Галузі сфери послуг надзвичайно різноманітні. До сфери обслуговування відноситься і державний сектор з його судами, біржами праці, лікарнями, пози-чковими касами, військовими службами, міліцією, пожежною охороною, по-штою, органами регулювання і школами, і приватний некомерційний сектор з його музеями, благодійними організаціями, церквою, коледжами, фондами і лі-карнями. До сфери послуг відноситься і добра частина комерційного сектора з його авіакомпаніями, банками, бюро комп'ютерного обслуговування, готелями, страховими компаніями, юридичними фірмами, консультативними фірмами з питань керування, приватно практикуючими лікарями, кінофірмами, фірмами по ремонту сантехнічного устаткування і фірмами - торговцями нерухомістю.
Поряд із традиційними галузями сфери обслуговування постійно виника-ють нові служби.
З'явилися фірми, що за визначену плату допоможуть збалансувати бюджет, розбудять ранком, відвезуть на службу чи підшукають новий будинок, нову ро-боту, нову дружину, провісника майбутнього, вихователя для вашого кота, скрипаля-цигана та інше.
Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В., Герасимчук В.Г., Га-джинский А.М., Новиков О.А., Уваров С.А. розглядали питання теорiя та прак-тика логiстичного управлiння.
Послуги мають ряд специфічних особливостей порівняно з товарами.
По-перше, на відміну від товарів, послуги виробляються та споживаються в основному одночасно, не підлягають зберіганню. Це породжує проблему регу-лювання попиту та пропозиції послуг, відокремлює торгівлю послугами від то-ргівлі товарами, в якій багато операцій базується на торгівельному посередниц-тві та можливості зберігання товарів.
В багатьох випадках для продажу послуг на інших ринках, в різних регіо-нах необхідне створення там філіалів компаній, так як більшість послуг базу-ється на прямих контрактах між виробником та споживачем.
По-друге, послуги часто протиставляються продукції, хоча і в промислово-сті зростає роль обслуговування, яке може містити ремонт обладнання, обслу-говування після продажу та інші послуги, пов’язані з продажем товарів. Можна сказати, що в багатьох випадках в послузі присутній елемент продукції, так са-мо, як в продажу продукції присутній елемент послуги.
Щільне переплетіння продажу товарів та надання послуг ускладнює виді-лення та облік послуг.
По-третє, сфера послуг зазвичай більш захищається державою від інозем-ної конкуренції, ніж сфера матеріального виробництва.
Більше того, в багатьох країнах транспорт і зв’язок, фінансові та страхові послуги, наука, освіта, охорона здоров’я, комунальні послуги традиційно зна-ходяться в повній або в частковій власності держави або ж суворо контролю-ються та регламентуються державою. Імпорт послуг, на думку уряду багатьох країн, може являти загрозу національній безпеці та суверенітету, тому він рег-ламентується більш жорстко в порівнянні з торгівлею товарами.
Послуга - будь-який захід чи вигода, яку одна сторона може запропонувати інший і які в основному невловимі і не приводять до заволодіння чим-небудь. Виробництво послуг може бути, а може і не бути пов'язане з товаром у його ма-теріальному виді. Тому обрана тема курсової роботи є актуальною.
Метою курсової роботи є – вивчення комерційно-логістичних операцій на ринку послуг. Об'єктом дослідження курсової роботи є діяльність магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.
Завданнями курсової роботи є:
 вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики;
 провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.;
 розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві;
 провести оцінку ефективності діяльності підприємства;
 навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств;
 зробити відповідні висновки та пропозиції
Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Заключение
Метою курсової роботи є – вивчення комерційно-логістичних операцій на ринку послуг. Об'єктом дослідження курсової роботи є діяльність магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.
Завданнями курсової роботи є: вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики; провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.; розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві; провести оцінку ефективності діяльності підприємства; навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств; зробити відповідні висновки та пропозиції. Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Об'єктами комерційної діяльності на споживчому ринку є товари і послуги.
Складовим компонентом комерційної діяльності є комерційна операція, яка являє собою сукупність прийомів і способів, спрямованих на забезпечення функціонування різних стадій системи товарно-грошового обміну.
Комерційні процеси і операції здійснюються лише за взаємодії суб'єктів ринку. На ринку товарів і послуг працює величезна кількість постачальників, посередників, оптових і роздрібних покупців. Вони вступають у взаємовідноси-ни і тим самим закладають основу комерційної діяльності, головна мета якої - здійснення ефективного товарно-грошового обміну у формі купівлі-продажу.
Поняття матеріального потоку є ключовим у комерційних логістичних операціях на ринку товарів та послуг.
Матеріальні потоки утворюються в результаті транспортування, складу-вання і виконання інших матеріальних операцій із сировиною, напівфабриката-ми і готовими виробами - починаючи з первинного джерела сировини аж до кі-нцевого споживача.
Інформаційний потік - це сукупність циркулюючих у комерційній логістичній системі, між комерційною логістичною системою і зовнішнім середовищем повідомлень, необхідних для керування і контролю комерційних логістичних операцій. Інформаційний потік відповідає матеріальному і може існувати у вигляді паперових і електронних документів.
Завдяки цілеспрямованому застосуванню організованих, планових і контро-льних заходів можливо, з одного боку, перешкодити створенню зайвих запасів, а з іншого усунути такий недолік, як відсутність готовності до постачань.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. знаходиться в м. Новомос-ковськ. Він розташований в одноповерховій споруді з елементами прибудова-них приміщень для розширення торгівельного залу. Торговий зал магазину за-ймає площу 185 м2. Загальна площа магазину «Провінція» складає 285 кв.м.
Розглянувши основні економічні показники діяльності магазину «Провін-ція» ПП Венгровский Н.В. можна зробити такі висновки: в 2011 році у порів-нянні з 2010 роком збільшився роздрібний товарооборот на 15,4 тис. грн., по-стійно збільшується валовий доход (160,88 тис. грн. в 2011р). На підприємстві дотримуються мінімальної заробітної плати. Негативним чинником роботи ма-газину «Провінція» є зростання витрат обігу та зниження прибутку. Так у порі-внянні з 2009 роком прибуток знизився на 23,7% і складає 11,11 тис. грн. Рен-табельність підприємства знизилась и складає 2,06%.
В умовах гострого фінансового дефіциту виділяються дуже мізерні кошти на оброблення, підсортування і пакування товарів, а також їх рекламу, що упо-вільнює оборотність коштів, негативно впливає на культуру та якість торгове-льного обслуговування в магазині «Провінція» ПП Венгровский Н.В. Комер-ційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами пе-редбачає відмову від функціонально орієнтованої концепції в цій області
Відповідно до цілей цієї перебудови в магазині «Провінція» ПП Венгровс-кий Н.В. були створені на сучасних торговельних підприємствах відділи мате-ріальних потоків, що не залежать від сектору складського господарства та ко-мерційного постачання, взаємовідносин з виробничими відділами підприємств.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. реалізуючи конкурентоспро-можній товар, використовує ряд стратегій: домогтися відмінності товару під-приємства в очах покупців від товарів конкурентів завдяки його пакуванню; вибрати із намічених товарів один або декілька, який би був найбільш при-вабливий для всіх покупців і здійснити рекламну акцію на нього;відшукати нові додаткові послуги (нарізка сиру та ковбас); своєчасно забрати економічно неефективний товар із збутової програми підприємства; знайти вихід на нові ринки як зі старими так і з новими товарами; здійснювати модифікацію товарів в відносності з новими смаками і потребами споживачів; регулярно розвивати і покращувати систему обслуговування споживачів і систему стимулювання збу-ту в цілому.
Дослідивши магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. можна запропону-вати такі напрямами підвищення ефективності та конкурентоспроможності приватного, як: залучення в товарообіг продукції вітчизняних виробників, роз-ширення сфери договірних зв’язків з постачальниками і виробниками товарів, підвищення ефективності і дійсності договорів поставки, підвищення рівня ко-мерційної роботи, комп’ютеризацію обліку роздрібного продажу товарів в ма-газині. Також для підвищення ефективності та конкурентоспроможності мага-зину «Провінція» ПП Венгровский Н.В. необхідно: здійснити ремонт та оформ-лення фасаду магазину, придбати і встановити сучасне обладнання, в тому чис-лі: вітрини-прилавки, морозильні шафи, побутові холодильники, проводити се-зонні і передсвяткові ярмарки з продажу продукції, проводити роботу по під-вищенню професійного рівня керівників і фахівців приватного підприємства тощо.
Литература
1. Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М. Теорія та практика торговельного обслуговування: Навчальний посібник// За ред. В.В.Апопія.- К.: Центр навчальної літератури, 2005.-496с.
2. Бабичев А.В. Коваленко Л.П. О культуре торговли. -М.: Экономика, 1985.
3. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А. Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
4. Гаджинский, А.М. Логистика: Учебник.- 2-е изд.- М.: Информ.-внедренческий центр "Маркетинг", 1999.- 228 с.
5. Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.- 480 с.
6. Сервисное обслуживание // Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.-С.381-427
7. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник.-К., Кондор, 2007.-340с.
8. Крикавський Є.В. Логістика. Для економістів: Підручник.-К., Кондор, 2007.-448с.
9. Производственный менеджмент: Учебник/ Под ред. Ильенкова С.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000 (М.).- 584 с.
10. Брагина Л.Л.,Т.П.Данько. Розничная торговая сеть //Торговое дело: экономика и организация.,- М., 1997.- с.152-162.
11. Вербер В.Л. Экономический справочник работника торговли.-К.: Техніка, 1982.-с.120.
12. Гармонізована система опису та кодування товарів. – Брюссель, 1983.
13. Гуменников А.П. Комплексное рассмотрение показателей качества торгового обслуживания населения. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.48 –52.
14. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
15. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли.-М.: Знание, 1980.
16. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Коммерция и технология торговли — 2-е изд.— М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2000 .— 448 с.
17. Энциклопедический словарь бизнесмена. – К.: Техника, 1993
18. Короткі підсумки господарської діяльності споживчої кооперації України за 1998 рік.//Вісті. – 1999. - № 5., 28 січня. – с.6.
19. Конева М.И., Задорожная О.В. Торговля: эффективность и качество.-К.: Вища школа, 1981.
20. Лимачева. Л.Н. Развитие и формы построения розничной торговой сети // Научно-технический информационный сборник. Серия: Передовой производственный опыт в государственной торговле и общественном питании, рекомендуемый для внедрения. /Информторг. - 1992. - №1.-с.24-39
21. Лукінов І.І Стратегічні напрямки реструктуризації та входження в сучасну ринкову економіку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.193-197.
22. Матеріали науково-практичної конференції ЦТКО. – Львів, 1998.
23. Марцин В.С. Напрями подальшого розвитку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.54-60.
24. Мельман А. Розничная торговля - пятое колесо в телеге рыночных реформ? // Финансовая Украина. - 1996.-13 февраля.-с.31.
25. Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. Рационализация кооперативной торговли.-М.: Экономика, 1985.
26. Организация системы товароснабжения. //Торговое дело: экономика и организация: Под ред. Л.А. Брагина и Т.П. Данюк.-М., 1997.-с.176-191.
27. Рабицький В.М., Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. Технологія підприємств роздрібної торгівлі // Технологія і обладнання підприємств торгівлі./ К., Книга, 1996. - с.140-186.
28. Розничная торговля. Природа и значение. // Искусство торговать.-М., 1995.-с.64-83
29. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 2000. — 659 с.
30. Дегтярева, О.И. и др. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие/ О. Дегтярева, Т. Полянова, С. Саркисов.- 2-е изд.- М.: Дело, 2000 (К.).- 320 с.
Другие работы этого направления
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»