ЦЕНА:
120 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
275 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.. (ID работы: 3413) |
Направление: | Экономика |
Предмет: | Коммерческая деятельность |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 49 |
Год защиты: | 2012 |
ВУЗ: | Полтавский университет экономики и торговли (ПУЭТ) |
Специальность (факультет): | товароведный |
Курс: | 5 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Зростання ролі послуг в економіці - основна передумова формування ринка послуг та активізації комерційної діяльності. Природа й основні характерис-тики послуги.
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ре-сурсного потенціалу підприємства
3. Комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними за-пасами на підприємстві
4. Оцінка показників ефективності діяльності підприємства
5. Підвищення ефективності діяльності як критерій зміцнення конкурентосп-роможності підприємства. Напрями підвищення ефективності та конкуренто-спроможності підприємств
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
1. Зростання ролі послуг в економіці - основна передумова формування ринка послуг та активізації комерційної діяльності. Природа й основні характерис-тики послуги.
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ре-сурсного потенціалу підприємства
3. Комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними за-пасами на підприємстві
4. Оцінка показників ефективності діяльності підприємства
5. Підвищення ефективності діяльності як критерій зміцнення конкурентосп-роможності підприємства. Напрями підвищення ефективності та конкуренто-спроможності підприємств
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Введение
Одним з основних феноменів дійсності є гігантський ріст сфери послуг. Сьогодні на неї припадає 73% робочих місць з числа тих, що залишаються після відрахування всіх зайнятих у сільському господарстві. Зростаючий добробут, збільшення вільного часу й ускладнення товарів, що вимагають технічного об-слуговування, потребують розвитку ринку послуг.
Галузі сфери послуг надзвичайно різноманітні. До сфери обслуговування відноситься і державний сектор з його судами, біржами праці, лікарнями, пози-чковими касами, військовими службами, міліцією, пожежною охороною, по-штою, органами регулювання і школами, і приватний некомерційний сектор з його музеями, благодійними організаціями, церквою, коледжами, фондами і лі-карнями. До сфери послуг відноситься і добра частина комерційного сектора з його авіакомпаніями, банками, бюро комп'ютерного обслуговування, готелями, страховими компаніями, юридичними фірмами, консультативними фірмами з питань керування, приватно практикуючими лікарями, кінофірмами, фірмами по ремонту сантехнічного устаткування і фірмами - торговцями нерухомістю.
Поряд із традиційними галузями сфери обслуговування постійно виника-ють нові служби.
З'явилися фірми, що за визначену плату допоможуть збалансувати бюджет, розбудять ранком, відвезуть на службу чи підшукають новий будинок, нову ро-боту, нову дружину, провісника майбутнього, вихователя для вашого кота, скрипаля-цигана та інше.
Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В., Герасимчук В.Г., Га-джинский А.М., Новиков О.А., Уваров С.А. розглядали питання теорiя та прак-тика логiстичного управлiння.
Послуги мають ряд специфічних особливостей порівняно з товарами.
По-перше, на відміну від товарів, послуги виробляються та споживаються в основному одночасно, не підлягають зберіганню. Це породжує проблему регу-лювання попиту та пропозиції послуг, відокремлює торгівлю послугами від то-ргівлі товарами, в якій багато операцій базується на торгівельному посередниц-тві та можливості зберігання товарів.
В багатьох випадках для продажу послуг на інших ринках, в різних регіо-нах необхідне створення там філіалів компаній, так як більшість послуг базу-ється на прямих контрактах між виробником та споживачем.
По-друге, послуги часто протиставляються продукції, хоча і в промислово-сті зростає роль обслуговування, яке може містити ремонт обладнання, обслу-говування після продажу та інші послуги, пов’язані з продажем товарів. Можна сказати, що в багатьох випадках в послузі присутній елемент продукції, так са-мо, як в продажу продукції присутній елемент послуги.
Щільне переплетіння продажу товарів та надання послуг ускладнює виді-лення та облік послуг.
По-третє, сфера послуг зазвичай більш захищається державою від інозем-ної конкуренції, ніж сфера матеріального виробництва.
Більше того, в багатьох країнах транспорт і зв’язок, фінансові та страхові послуги, наука, освіта, охорона здоров’я, комунальні послуги традиційно зна-ходяться в повній або в частковій власності держави або ж суворо контролю-ються та регламентуються державою. Імпорт послуг, на думку уряду багатьох країн, може являти загрозу національній безпеці та суверенітету, тому він рег-ламентується більш жорстко в порівнянні з торгівлею товарами.
Послуга - будь-який захід чи вигода, яку одна сторона може запропонувати інший і які в основному невловимі і не приводять до заволодіння чим-небудь. Виробництво послуг може бути, а може і не бути пов'язане з товаром у його ма-теріальному виді. Тому обрана тема курсової роботи є актуальною.
Метою курсової роботи є – вивчення комерційно-логістичних операцій на ринку послуг. Об'єктом дослідження курсової роботи є діяльність магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.
Завданнями курсової роботи є:
 вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики;
 провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.;
 розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві;
 провести оцінку ефективності діяльності підприємства;
 навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств;
 зробити відповідні висновки та пропозиції
Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Галузі сфери послуг надзвичайно різноманітні. До сфери обслуговування відноситься і державний сектор з його судами, біржами праці, лікарнями, пози-чковими касами, військовими службами, міліцією, пожежною охороною, по-штою, органами регулювання і школами, і приватний некомерційний сектор з його музеями, благодійними організаціями, церквою, коледжами, фондами і лі-карнями. До сфери послуг відноситься і добра частина комерційного сектора з його авіакомпаніями, банками, бюро комп'ютерного обслуговування, готелями, страховими компаніями, юридичними фірмами, консультативними фірмами з питань керування, приватно практикуючими лікарями, кінофірмами, фірмами по ремонту сантехнічного устаткування і фірмами - торговцями нерухомістю.
Поряд із традиційними галузями сфери обслуговування постійно виника-ють нові служби.
З'явилися фірми, що за визначену плату допоможуть збалансувати бюджет, розбудять ранком, відвезуть на службу чи підшукають новий будинок, нову ро-боту, нову дружину, провісника майбутнього, вихователя для вашого кота, скрипаля-цигана та інше.
Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В., Герасимчук В.Г., Га-джинский А.М., Новиков О.А., Уваров С.А. розглядали питання теорiя та прак-тика логiстичного управлiння.
Послуги мають ряд специфічних особливостей порівняно з товарами.
По-перше, на відміну від товарів, послуги виробляються та споживаються в основному одночасно, не підлягають зберіганню. Це породжує проблему регу-лювання попиту та пропозиції послуг, відокремлює торгівлю послугами від то-ргівлі товарами, в якій багато операцій базується на торгівельному посередниц-тві та можливості зберігання товарів.
В багатьох випадках для продажу послуг на інших ринках, в різних регіо-нах необхідне створення там філіалів компаній, так як більшість послуг базу-ється на прямих контрактах між виробником та споживачем.
По-друге, послуги часто протиставляються продукції, хоча і в промислово-сті зростає роль обслуговування, яке може містити ремонт обладнання, обслу-говування після продажу та інші послуги, пов’язані з продажем товарів. Можна сказати, що в багатьох випадках в послузі присутній елемент продукції, так са-мо, як в продажу продукції присутній елемент послуги.
Щільне переплетіння продажу товарів та надання послуг ускладнює виді-лення та облік послуг.
По-третє, сфера послуг зазвичай більш захищається державою від інозем-ної конкуренції, ніж сфера матеріального виробництва.
Більше того, в багатьох країнах транспорт і зв’язок, фінансові та страхові послуги, наука, освіта, охорона здоров’я, комунальні послуги традиційно зна-ходяться в повній або в частковій власності держави або ж суворо контролю-ються та регламентуються державою. Імпорт послуг, на думку уряду багатьох країн, може являти загрозу національній безпеці та суверенітету, тому він рег-ламентується більш жорстко в порівнянні з торгівлею товарами.
Послуга - будь-який захід чи вигода, яку одна сторона може запропонувати інший і які в основному невловимі і не приводять до заволодіння чим-небудь. Виробництво послуг може бути, а може і не бути пов'язане з товаром у його ма-теріальному виді. Тому обрана тема курсової роботи є актуальною.
Метою курсової роботи є – вивчення комерційно-логістичних операцій на ринку послуг. Об'єктом дослідження курсової роботи є діяльність магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.
Завданнями курсової роботи є:
 вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики;
 провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.;
 розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві;
 провести оцінку ефективності діяльності підприємства;
 навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств;
 зробити відповідні висновки та пропозиції
Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Заключение
Метою курсової роботи є – вивчення комерційно-логістичних операцій на ринку послуг. Об'єктом дослідження курсової роботи є діяльність магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.
Завданнями курсової роботи є: вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики; провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.; розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві; провести оцінку ефективності діяльності підприємства; навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств; зробити відповідні висновки та пропозиції. Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Об'єктами комерційної діяльності на споживчому ринку є товари і послуги.
Складовим компонентом комерційної діяльності є комерційна операція, яка являє собою сукупність прийомів і способів, спрямованих на забезпечення функціонування різних стадій системи товарно-грошового обміну.
Комерційні процеси і операції здійснюються лише за взаємодії суб'єктів ринку. На ринку товарів і послуг працює величезна кількість постачальників, посередників, оптових і роздрібних покупців. Вони вступають у взаємовідноси-ни і тим самим закладають основу комерційної діяльності, головна мета якої - здійснення ефективного товарно-грошового обміну у формі купівлі-продажу.
Поняття матеріального потоку є ключовим у комерційних логістичних операціях на ринку товарів та послуг.
Матеріальні потоки утворюються в результаті транспортування, складу-вання і виконання інших матеріальних операцій із сировиною, напівфабриката-ми і готовими виробами - починаючи з первинного джерела сировини аж до кі-нцевого споживача.
Інформаційний потік - це сукупність циркулюючих у комерційній логістичній системі, між комерційною логістичною системою і зовнішнім середовищем повідомлень, необхідних для керування і контролю комерційних логістичних операцій. Інформаційний потік відповідає матеріальному і може існувати у вигляді паперових і електронних документів.
Завдяки цілеспрямованому застосуванню організованих, планових і контро-льних заходів можливо, з одного боку, перешкодити створенню зайвих запасів, а з іншого усунути такий недолік, як відсутність готовності до постачань.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. знаходиться в м. Новомос-ковськ. Він розташований в одноповерховій споруді з елементами прибудова-них приміщень для розширення торгівельного залу. Торговий зал магазину за-ймає площу 185 м2. Загальна площа магазину «Провінція» складає 285 кв.м.
Розглянувши основні економічні показники діяльності магазину «Провін-ція» ПП Венгровский Н.В. можна зробити такі висновки: в 2011 році у порів-нянні з 2010 роком збільшився роздрібний товарооборот на 15,4 тис. грн., по-стійно збільшується валовий доход (160,88 тис. грн. в 2011р). На підприємстві дотримуються мінімальної заробітної плати. Негативним чинником роботи ма-газину «Провінція» є зростання витрат обігу та зниження прибутку. Так у порі-внянні з 2009 роком прибуток знизився на 23,7% і складає 11,11 тис. грн. Рен-табельність підприємства знизилась и складає 2,06%.
В умовах гострого фінансового дефіциту виділяються дуже мізерні кошти на оброблення, підсортування і пакування товарів, а також їх рекламу, що упо-вільнює оборотність коштів, негативно впливає на культуру та якість торгове-льного обслуговування в магазині «Провінція» ПП Венгровский Н.В. Комер-ційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами пе-редбачає відмову від функціонально орієнтованої концепції в цій області
Відповідно до цілей цієї перебудови в магазині «Провінція» ПП Венгровс-кий Н.В. були створені на сучасних торговельних підприємствах відділи мате-ріальних потоків, що не залежать від сектору складського господарства та ко-мерційного постачання, взаємовідносин з виробничими відділами підприємств.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. реалізуючи конкурентоспро-можній товар, використовує ряд стратегій: домогтися відмінності товару під-приємства в очах покупців від товарів конкурентів завдяки його пакуванню; вибрати із намічених товарів один або декілька, який би був найбільш при-вабливий для всіх покупців і здійснити рекламну акцію на нього;відшукати нові додаткові послуги (нарізка сиру та ковбас); своєчасно забрати економічно неефективний товар із збутової програми підприємства; знайти вихід на нові ринки як зі старими так і з новими товарами; здійснювати модифікацію товарів в відносності з новими смаками і потребами споживачів; регулярно розвивати і покращувати систему обслуговування споживачів і систему стимулювання збу-ту в цілому.
Дослідивши магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. можна запропону-вати такі напрямами підвищення ефективності та конкурентоспроможності приватного, як: залучення в товарообіг продукції вітчизняних виробників, роз-ширення сфери договірних зв’язків з постачальниками і виробниками товарів, підвищення ефективності і дійсності договорів поставки, підвищення рівня ко-мерційної роботи, комп’ютеризацію обліку роздрібного продажу товарів в ма-газині. Також для підвищення ефективності та конкурентоспроможності мага-зину «Провінція» ПП Венгровский Н.В. необхідно: здійснити ремонт та оформ-лення фасаду магазину, придбати і встановити сучасне обладнання, в тому чис-лі: вітрини-прилавки, морозильні шафи, побутові холодильники, проводити се-зонні і передсвяткові ярмарки з продажу продукції, проводити роботу по під-вищенню професійного рівня керівників і фахівців приватного підприємства тощо.
Завданнями курсової роботи є: вивчити поняття і концепції комерційних операцій на ринку послуг, функціональні області та їх характеристики; провести аналіз короткої економічної характеристики господарської діяльності та стану ресурсного потенціалу магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В.; розглянути комерційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами на підприємстві; провести оцінку ефективності діяльності підприємства; навести засоби підвищення ефективності діяльності, як критерію зміцнення конкурентоспроможності підприємства та напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств; зробити відповідні висновки та пропозиції. Статистичний матеріал в курсовій роботі наведено за 2009-2011 роки.
В курсовій роботі розміщено 9 таблиць, 6 рисунків, використано 30 літера-турних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 49 сторінок.
Об'єктами комерційної діяльності на споживчому ринку є товари і послуги.
Складовим компонентом комерційної діяльності є комерційна операція, яка являє собою сукупність прийомів і способів, спрямованих на забезпечення функціонування різних стадій системи товарно-грошового обміну.
Комерційні процеси і операції здійснюються лише за взаємодії суб'єктів ринку. На ринку товарів і послуг працює величезна кількість постачальників, посередників, оптових і роздрібних покупців. Вони вступають у взаємовідноси-ни і тим самим закладають основу комерційної діяльності, головна мета якої - здійснення ефективного товарно-грошового обміну у формі купівлі-продажу.
Поняття матеріального потоку є ключовим у комерційних логістичних операціях на ринку товарів та послуг.
Матеріальні потоки утворюються в результаті транспортування, складу-вання і виконання інших матеріальних операцій із сировиною, напівфабриката-ми і готовими виробами - починаючи з первинного джерела сировини аж до кі-нцевого споживача.
Інформаційний потік - це сукупність циркулюючих у комерційній логістичній системі, між комерційною логістичною системою і зовнішнім середовищем повідомлень, необхідних для керування і контролю комерційних логістичних операцій. Інформаційний потік відповідає матеріальному і може існувати у вигляді паперових і електронних документів.
Завдяки цілеспрямованому застосуванню організованих, планових і контро-льних заходів можливо, з одного боку, перешкодити створенню зайвих запасів, а з іншого усунути такий недолік, як відсутність готовності до постачань.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. знаходиться в м. Новомос-ковськ. Він розташований в одноповерховій споруді з елементами прибудова-них приміщень для розширення торгівельного залу. Торговий зал магазину за-ймає площу 185 м2. Загальна площа магазину «Провінція» складає 285 кв.м.
Розглянувши основні економічні показники діяльності магазину «Провін-ція» ПП Венгровский Н.В. можна зробити такі висновки: в 2011 році у порів-нянні з 2010 роком збільшився роздрібний товарооборот на 15,4 тис. грн., по-стійно збільшується валовий доход (160,88 тис. грн. в 2011р). На підприємстві дотримуються мінімальної заробітної плати. Негативним чинником роботи ма-газину «Провінція» є зростання витрат обігу та зниження прибутку. Так у порі-внянні з 2009 роком прибуток знизився на 23,7% і складає 11,11 тис. грн. Рен-табельність підприємства знизилась и складає 2,06%.
В умовах гострого фінансового дефіциту виділяються дуже мізерні кошти на оброблення, підсортування і пакування товарів, а також їх рекламу, що упо-вільнює оборотність коштів, негативно впливає на культуру та якість торгове-льного обслуговування в магазині «Провінція» ПП Венгровский Н.В. Комер-ційний логістичний підхід до керування товарно-матеріальними запасами пе-редбачає відмову від функціонально орієнтованої концепції в цій області
Відповідно до цілей цієї перебудови в магазині «Провінція» ПП Венгровс-кий Н.В. були створені на сучасних торговельних підприємствах відділи мате-ріальних потоків, що не залежать від сектору складського господарства та ко-мерційного постачання, взаємовідносин з виробничими відділами підприємств.
Магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. реалізуючи конкурентоспро-можній товар, використовує ряд стратегій: домогтися відмінності товару під-приємства в очах покупців від товарів конкурентів завдяки його пакуванню; вибрати із намічених товарів один або декілька, який би був найбільш при-вабливий для всіх покупців і здійснити рекламну акцію на нього;відшукати нові додаткові послуги (нарізка сиру та ковбас); своєчасно забрати економічно неефективний товар із збутової програми підприємства; знайти вихід на нові ринки як зі старими так і з новими товарами; здійснювати модифікацію товарів в відносності з новими смаками і потребами споживачів; регулярно розвивати і покращувати систему обслуговування споживачів і систему стимулювання збу-ту в цілому.
Дослідивши магазин «Провінція» ПП Венгровский Н.В. можна запропону-вати такі напрямами підвищення ефективності та конкурентоспроможності приватного, як: залучення в товарообіг продукції вітчизняних виробників, роз-ширення сфери договірних зв’язків з постачальниками і виробниками товарів, підвищення ефективності і дійсності договорів поставки, підвищення рівня ко-мерційної роботи, комп’ютеризацію обліку роздрібного продажу товарів в ма-газині. Також для підвищення ефективності та конкурентоспроможності мага-зину «Провінція» ПП Венгровский Н.В. необхідно: здійснити ремонт та оформ-лення фасаду магазину, придбати і встановити сучасне обладнання, в тому чис-лі: вітрини-прилавки, морозильні шафи, побутові холодильники, проводити се-зонні і передсвяткові ярмарки з продажу продукції, проводити роботу по під-вищенню професійного рівня керівників і фахівців приватного підприємства тощо.
Литература
1. Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М. Теорія та практика торговельного обслуговування: Навчальний посібник// За ред. В.В.Апопія.- К.: Центр навчальної літератури, 2005.-496с.
2. Бабичев А.В. Коваленко Л.П. О культуре торговли. -М.: Экономика, 1985.
3. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А. Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
4. Гаджинский, А.М. Логистика: Учебник.- 2-е изд.- М.: Информ.-внедренческий центр "Маркетинг", 1999.- 228 с.
5. Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.- 480 с.
6. Сервисное обслуживание // Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.-С.381-427
7. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник.-К., Кондор, 2007.-340с.
8. Крикавський Є.В. Логістика. Для економістів: Підручник.-К., Кондор, 2007.-448с.
9. Производственный менеджмент: Учебник/ Под ред. Ильенкова С.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000 (М.).- 584 с.
10. Брагина Л.Л.,Т.П.Данько. Розничная торговая сеть //Торговое дело: экономика и организация.,- М., 1997.- с.152-162.
11. Вербер В.Л. Экономический справочник работника торговли.-К.: Техніка, 1982.-с.120.
12. Гармонізована система опису та кодування товарів. – Брюссель, 1983.
13. Гуменников А.П. Комплексное рассмотрение показателей качества торгового обслуживания населения. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.48 –52.
14. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
15. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли.-М.: Знание, 1980.
16. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Коммерция и технология торговли — 2-е изд.— М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2000 .— 448 с.
17. Энциклопедический словарь бизнесмена. – К.: Техника, 1993
18. Короткі підсумки господарської діяльності споживчої кооперації України за 1998 рік.//Вісті. – 1999. - № 5., 28 січня. – с.6.
19. Конева М.И., Задорожная О.В. Торговля: эффективность и качество.-К.: Вища школа, 1981.
20. Лимачева. Л.Н. Развитие и формы построения розничной торговой сети // Научно-технический информационный сборник. Серия: Передовой производственный опыт в государственной торговле и общественном питании, рекомендуемый для внедрения. /Информторг. - 1992. - №1.-с.24-39
21. Лукінов І.І Стратегічні напрямки реструктуризації та входження в сучасну ринкову економіку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.193-197.
22. Матеріали науково-практичної конференції ЦТКО. – Львів, 1998.
23. Марцин В.С. Напрями подальшого розвитку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.54-60.
24. Мельман А. Розничная торговля - пятое колесо в телеге рыночных реформ? // Финансовая Украина. - 1996.-13 февраля.-с.31.
25. Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. Рационализация кооперативной торговли.-М.: Экономика, 1985.
26. Организация системы товароснабжения. //Торговое дело: экономика и организация: Под ред. Л.А. Брагина и Т.П. Данюк.-М., 1997.-с.176-191.
27. Рабицький В.М., Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. Технологія підприємств роздрібної торгівлі // Технологія і обладнання підприємств торгівлі./ К., Книга, 1996. - с.140-186.
28. Розничная торговля. Природа и значение. // Искусство торговать.-М., 1995.-с.64-83
29. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 2000. — 659 с.
30. Дегтярева, О.И. и др. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие/ О. Дегтярева, Т. Полянова, С. Саркисов.- 2-е изд.- М.: Дело, 2000 (К.).- 320 с.
2. Бабичев А.В. Коваленко Л.П. О культуре торговли. -М.: Экономика, 1985.
3. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А. Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
4. Гаджинский, А.М. Логистика: Учебник.- 2-е изд.- М.: Информ.-внедренческий центр "Маркетинг", 1999.- 228 с.
5. Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.- 480 с.
6. Сервисное обслуживание // Чудаков, А.Д. Логистика: Учебник.- М.: Изд-во РДЛ, 2001.-С.381-427
7. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник.-К., Кондор, 2007.-340с.
8. Крикавський Є.В. Логістика. Для економістів: Підручник.-К., Кондор, 2007.-448с.
9. Производственный менеджмент: Учебник/ Под ред. Ильенкова С.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000 (М.).- 584 с.
10. Брагина Л.Л.,Т.П.Данько. Розничная торговая сеть //Торговое дело: экономика и организация.,- М., 1997.- с.152-162.
11. Вербер В.Л. Экономический справочник работника торговли.-К.: Техніка, 1982.-с.120.
12. Гармонізована система опису та кодування товарів. – Брюссель, 1983.
13. Гуменников А.П. Комплексное рассмотрение показателей качества торгового обслуживания населения. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.48 –52.
14. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
15. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли.-М.: Знание, 1980.
16. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Коммерция и технология торговли — 2-е изд.— М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2000 .— 448 с.
17. Энциклопедический словарь бизнесмена. – К.: Техника, 1993
18. Короткі підсумки господарської діяльності споживчої кооперації України за 1998 рік.//Вісті. – 1999. - № 5., 28 січня. – с.6.
19. Конева М.И., Задорожная О.В. Торговля: эффективность и качество.-К.: Вища школа, 1981.
20. Лимачева. Л.Н. Развитие и формы построения розничной торговой сети // Научно-технический информационный сборник. Серия: Передовой производственный опыт в государственной торговле и общественном питании, рекомендуемый для внедрения. /Информторг. - 1992. - №1.-с.24-39
21. Лукінов І.І Стратегічні напрямки реструктуризації та входження в сучасну ринкову економіку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.193-197.
22. Матеріали науково-практичної конференції ЦТКО. – Львів, 1998.
23. Марцин В.С. Напрями подальшого розвитку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.54-60.
24. Мельман А. Розничная торговля - пятое колесо в телеге рыночных реформ? // Финансовая Украина. - 1996.-13 февраля.-с.31.
25. Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. Рационализация кооперативной торговли.-М.: Экономика, 1985.
26. Организация системы товароснабжения. //Торговое дело: экономика и организация: Под ред. Л.А. Брагина и Т.П. Данюк.-М., 1997.-с.176-191.
27. Рабицький В.М., Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. Технологія підприємств роздрібної торгівлі // Технологія і обладнання підприємств торгівлі./ К., Книга, 1996. - с.140-186.
28. Розничная торговля. Природа и значение. // Искусство торговать.-М., 1995.-с.64-83
29. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 2000. — 659 с.
30. Дегтярева, О.И. и др. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие/ О. Дегтярева, Т. Полянова, С. Саркисов.- 2-е изд.- М.: Дело, 2000 (К.).- 320 с.
Другие работы этого направления