Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Виникнення і розвиток основних понятій в галузі паблік рілейшнз   (ID работы: 2792)

Направление: Гуманитарные предметы
Предмет: Социология
Тип работы: Научная статья
Число страниц: 20
Год защиты: 2010
ВУЗ: Киевский Национальный Университет Культуры и Искусств (КНУКИМ)
Язык: Украинский
Содержание
Анотація
В статті розглянуто виникнення поняття «паблік рілейшнз», описані основні види паблік рілейшнз, також розглянуто відмінність між поняттями «паблік рілейшнз» та «реклама».
Ключові слова: директ-мейл, імідж, маркетинг, міфотворення, паблік рілейшнз, пабліситі, PR-технології, презентація, промоушн, реклама, спіндоктор, спонсорство.

Анотация
В статье рассмотрено возникновение «паблик рилейшнз», описаны основне виды паблик рилейшнз, также рассмотрено отличие между понятиями «паблик рилейшнз» и «реклама».
Ключевые слова: директ-мейл, имидж, маркетинг, мифотворчество, паблик рилейшнз, паблисити, PR-технологии, презентация, промоушн, реклама, спиндоктор, спонсорство.

Summary
In article is considered origin "public relations", is described main types public relations, is also considered difference between notion "public relations" and "advertisment".
The keywords: direct-mail, image, marketing, myth creative activity, public relations, publicity, PR-technologies, presentation, promotion, advertisment, spindoctor, sponsorship.

АКТУАЛЬНІСТЬ: У вітчизняній науці та практиці часто ототожнюють категорії паблік рилейшнз та зв'язки з громадськістю. Але ж доскональне вивчення вживання термінів “пабілк рилейшнз”(PR) та “зв'язки з громадськістю” в науковій літературі, в офіційних документах щодо інформаційної політики держави в практиці комунікативної діяльності органів влади дозволяє зробити висновок, що є певна різниця в змісті цих категорій. Окрім уточнення категоріального апарату поняття «паблік рилейшин», досить актуальним є питання визначення «паблік рилейшинз» в соціо-культурному контексті, і відповідно відображення впливу PR-технологій на розвиток соціальної та культурної сфери суспільства.
Проблема визначення поняття ПР (зв’язки з громадськістю) досить складна тому, що: по-перше, існує багато підходів та тлумачень цього феномену; по-друге, ПР розглядається досить часто як інформаційний вплив на громадськість для досягнення певної мети. Тобто зазвичай ПР ототожнюється з рекламою товарної продукції.
Необхідність прийняття обґрунтованих управлінських рішень щодо зв’язків з громадськістю закладами соціо-культурної сфери викликана тим, що цей комунікаційний елемент є одним із засобів популяризації товарів/послуг, завоювання комунікаційних іміджевих переваг, досягнення високої інформативності громадськості, а також безпосередньо впливає на громадську думку та визначає ступінь прихильності громадськості до діяльності закладів культури.

ОГЛЯД ПОПЕРЕДНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ:
Питання виникнення та функціонування поняття «паблік рилейшинз» розглядались в роботах провідних іноземних та вітчизняних вчених з маркетингу, менеджменту, комунікацій: Альошиної І.В. «Паблик Рилейшнз для менеджеров и маркетеров», Блека С. «Паблик рилейшнз. Что это такое?», Бочарова М.П. «История паблик рилейшнз: нравы, бизнес, наука», Королько В.Г. «Основы паблик рилейшнз», Лебедева Т.Ю. «Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура», Почепцов Г.Г. «Паблик рилейшнз для профессионалов», Слісаренко І. Ю. «Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління», Трунова А.А «Технологии «паблик рилейшнз» в трансформирующейся цивилизации модерна», Чумикова А. «Связи с общественностью: теория и практика», Шишкіна М.А. «Паблик рилейшнз в системе социального управления» та інших.
Проте, залишаються не достатньо розробленими проблеми інформаційного забезпечення та стратегічної спрямованості зв’язків з громадськістю в умовах діяльності соціо-культурної сфери суспільства.

ВИДІЛЕННЯ НЕВИРІШЕНИХ ЧАСТИН ЗАГАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ. Аналіз попередніх досліджень дає змогу зробити висновок про те, що питання розгляду термінологічного апарату «паблік рилейшинз» як складної системи, що пов’язані з різними науками, як систематичної закінченої праці, досліджено не достатньо ґрунтовно, немає однозначного визначення терміну «паблік рилейщинз». Тому необхідно додатково розглянути проблему визначенняї понять паблік рілейшнз.
Ступінь розробленості проблеми, складний і міждисциплінарний характер феномена паблік рілейшнз вимагають обробки широкого спектра публікацій філософського, культурологічного, соціологічного, політологічного характеру, що допомагають розкрити його сутність, механізми й функції.

МЕТА: Дослідити виникнення та формування категоріального аппарату поняття «паблік рилейшинз» в контексті соціокультурного розвитку суспільства.
Литература
1. Блэк С. Введение в паблик рилейшнз. Ростов-на-Дону: изд-во „Феникс”, 1998.- 320 с.
2. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? - М.: Новости, 1990.-240 с.
3. Бочаров М.П. История паблик рилейшнз: нравы, бизнес, наука / М.П. Бочаров. - М.: Известия, 2000. - 176 с. 661.
4. Варустин Л. Расставим акценты: К определению понятия «предмет науки ПР» // ПР-диалог. 1998. № 2.
5. Векслер А. История public relations: попытка хронологии // Советник, 1998, № 10. – c. 10-14.
6. Груниг Дж.Е., Хант Е. Управляя паблик рилейшнз. - М., Прогресс, 2000. – 260 c.
7. Доти Дороти. Паблисити и паблик рилейшнз: пер. с англ. / Д. Доти. -. - М.: Филинъ, 1996. - 285 с.
8. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. - М., «Рефл-бук», К.: «Ваклер». - 2000. – 528 с.
9. Королько В.Г. Паблік рилейшнз: наукові основи, методика практика. Підручник, 2-е вид.доп. - К.: Видавничий дім „Скарби”, 2001. – 400 с.
10. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н.Каптуревского. СПб: Издательство «Питер», 1999. – 896 с.; ил.
11. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура. – М.: Изд-во МГУ, 1999. – 350 с.
12. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М.: «Рефл-бук», К.: «Ваклер» - 2001. – 624 с.
13. Ромат Е. В. Реклама: Учебник — Киев, 1996. – 180 c.
14. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001. - 104 с. - Бібліогр.: с. 99-101.
15. Шарков Ф.И. Реклама и связи с общественностью: коммуниктивная и интегративная сущность кампаний: учеб. пособие/ Ф.И. Шарков, А.А. Родионов; Акад. труда и социал. отношений, Каф. связей с общественностью. -М.: Акад. Проект: Трикста, 2005. – 298 с.
16. Шишкина, М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления/ Шишкина Марина Анатольевна. - СПб.: СПбГУ, 1999. - 442с. Экземпляры: всего:1 - к.х.(1)
17. Cutlip S. M.Effective Public Relations: 7th Edition / S. M. Cutlip, A. H. Center, G. M. Broom. — N. J. : Englewood Cliffs, 1994. — P. 6.
18. Harlow Rex, F.Building a Public Relation // Public Relations Review : Winter. — 1976. — Vol. 2. — № 4. — P. 36.
19. Habermas J. Theorie des kommunikativen Handelns. Fr/M. 1981. – 542 c.
20. Sullivan A.J. Toward a Philosophy of Public Relations: Images // Information, Influence, and Communication, 1961. – 160 c.
Другие работы этого направления
Підходи до вивчення сім'ї
Класифікація PR-технологій
Соціологія соціальних змін
Cоціальна робота в громаді
Соціальна підтримка молодих сімей в Україні
Організаційні заходи соціальної роботи
Сучасні проблеми охорони психічного здоров'я в Україні та за кордоном
Основні методи збирання соціальної інформації
Соціальна підтримка молодих сімей
Поняття суспільства як соціальної системи
Співвідношення і взаємодія соціології та інших наук
Соціальні та психологічні проблеми сучасних сімей
Соціальне життя – компонент суспільного життя
Методи збирання соціологічної інформації
Соціальна робота з людьми похилого віку
Релігія як соціальне явище
Проблема людини у творчості Н.Макіавеллі
Соціальна структура суспільства
Соціальна структура суспільства
Поняття гіпотези
Соціально-культурне середовище як фактор розвитку особистості