ЦЕНА:
100 грн.
|
||
ЦЕНА:
230 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Управління процесом виховання в сучасних умовах (ID работы: 2711) |
Направление: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент образования |
Тип работы: | Магистерская работа |
Число страниц: | 93 |
Год защиты: | 2010 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Управління процесом виховання як наукова проблема
1.1. Аналіз наукових джерел з проблеми управління
процесом виховання в сучасних умовах
1.2. Сутність і зміст управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ ІІ. Основні принципи та функції управління
процесом виховання в сучасних умовах
2.1. Основні принципи управління процесом виховання
в сучасних умовах
2.2. Функції та завдання управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. Експериментальна перевірка основних положень
управління процесом виховання в Попаснянській ЗОШ № 21
3.1. Загальна характеристика управління процесом виховання
в ЗОШ № 21
3.2. Реалізація основних положень управління процесом виховання
в Попаснянській ЗОШ № 21
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
РОЗДІЛ І. Управління процесом виховання як наукова проблема
1.1. Аналіз наукових джерел з проблеми управління
процесом виховання в сучасних умовах
1.2. Сутність і зміст управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ ІІ. Основні принципи та функції управління
процесом виховання в сучасних умовах
2.1. Основні принципи управління процесом виховання
в сучасних умовах
2.2. Функції та завдання управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. Експериментальна перевірка основних положень
управління процесом виховання в Попаснянській ЗОШ № 21
3.1. Загальна характеристика управління процесом виховання
в ЗОШ № 21
3.2. Реалізація основних положень управління процесом виховання
в Попаснянській ЗОШ № 21
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
Введение
На сучасному етапі становлення Української держави за умови складного політичного і соціально-економічного її стану особливо відчутний негативний вплив на сучасну школу таких суспільних явищ, як посилення аморальності, злочинності, зубожіння та інше, що призводить до знецінення освіти, падіння авторитету учителя, росту агресивності, жорстокості, нігілізму підлітків. Аналіз цих деструктивних процесів у сучасному суспільстві дозволяє зробити висновок, що є небезпека виростити бездуховне покоління, не "обтяжене" інтелігентністю, порядністю, яке зневажливо ставиться до культурних та загальнолюдських цінностей, не прагне до здорового способу життя.
Розв’язання цієї проблеми, як підтверджує вітчизняний і світовий досвід, можливе за умови оптимізації управіління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти, що має забезпечити утвердження пріоритету загальнолюдських цінностей у суспільстві. Гуманізація освіти передбачає, насамперед, сприяння розвитку творчих можливостей людини, її інтелектуальної
Розв’язання цієї проблеми, як підтверджує вітчизняний і світовий досвід, можливе за умови оптимізації управіління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти, що має забезпечити утвердження пріоритету загальнолюдських цінностей у суспільстві. Гуманізація освіти передбачає, насамперед, сприяння розвитку творчих можливостей людини, її інтелектуальної
Заключение
Виховання – це головне родове поняття педагогіки як емпіричної і теоретичної науки, від якої походять видові категорії: педагогічна діяльність, цілісний педагогічний процес, освіта і навчання, саморозвиток особистості.
В Українському педагогічному словнику С.Гончаренка пропонується таке визначення виховання:
“Виховання – процес цілеспрямованого систематичного формування особистості, зумовлений законом суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів”.
Головними цілями та завданнями виховного процесу в сучасній школі повинні бути:
- орієнтація на духовно збагачену особистість, як альтернатива функціонуючим односторонньо інтелектуалістичним моделям шкіл. Звідси основне завдання вихователя - допомогти дитині створити гармонію між
В Українському педагогічному словнику С.Гончаренка пропонується таке визначення виховання:
“Виховання – процес цілеспрямованого систематичного формування особистості, зумовлений законом суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів”.
Головними цілями та завданнями виховного процесу в сучасній школі повинні бути:
- орієнтація на духовно збагачену особистість, як альтернатива функціонуючим односторонньо інтелектуалістичним моделям шкіл. Звідси основне завдання вихователя - допомогти дитині створити гармонію між
Литература
1. Державна національна програма «Освіта» // Україна 21-го ст.//К: Райдуга-1994рік.
2. Закон України «Про освіту»// Голос України - 1991-26 червня-122
3. Концепція національного виховання // Освіта ,1996-7 серпня.
4. Концепція безперервної системи виховання// Рідна школа-1994 №5 с.42-46.
5. Концепція середньої загальноосвітньої школи України// Інформаційний збірник-12.09.91.
6. Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад //Освіта, 1993-26 жовтня.
7. Антонець М. В.О.Сухомлинський про оцінювання навчальних досягнень учнів //Рідна школа. – 2001. – Жовтень. – С.11-13.
8. Бабанский Ю. К„ Победоносцев Г. П. Комплексный подход к воспитанию школьников. — М., 1980.
9. Бех І.Д.психологічні і снови організації морального виховвання школярів // Радянська школа, 1990 №7 с.47-55.
10. Бехтерев В.М. Вопросы воспитания в возрасте первого детства. Спб.1909, ст.5-7.
11. Боришевський М.Й. Моральні переконання та їх формування у дітей -
2. Закон України «Про освіту»// Голос України - 1991-26 червня-122
3. Концепція національного виховання // Освіта ,1996-7 серпня.
4. Концепція безперервної системи виховання// Рідна школа-1994 №5 с.42-46.
5. Концепція середньої загальноосвітньої школи України// Інформаційний збірник-12.09.91.
6. Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад //Освіта, 1993-26 жовтня.
7. Антонець М. В.О.Сухомлинський про оцінювання навчальних досягнень учнів //Рідна школа. – 2001. – Жовтень. – С.11-13.
8. Бабанский Ю. К„ Победоносцев Г. П. Комплексный подход к воспитанию школьников. — М., 1980.
9. Бех І.Д.психологічні і снови організації морального виховвання школярів // Радянська школа, 1990 №7 с.47-55.
10. Бехтерев В.М. Вопросы воспитания в возрасте первого детства. Спб.1909, ст.5-7.
11. Боришевський М.Й. Моральні переконання та їх формування у дітей -
Другие работы этого направления