Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   30 грн.
ЦЕНА:   69 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Функціональні і оперативні стратегії   (ID работы: 2669)

Направление: Менеджмент
Предмет: Стратегический менеджмент
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 13
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Функціональна стратегія
2. Організаційна стратегія
Висновок
Список використаної літератури
Введение
Слово «стратегія» походить від грецького strategia (стратос -військо, аго - веду), тобто за походженням це військовий термін. Там він означає військове мистецтво, що вивчає закономірності та характер війни, теоретичні основи планування, підготовки і проведення крупних військових операцій із заздалегідь сформульованими стратегічними завданнями.
Уперше термін «стратегія» запозичив у військових і використав у економіці для визначення одного із видів керівництва будь-яким комерційним підприємством А.Чендлер-молодший у 1962 році. Власне з того часу розпочався етап стратегічного планування на підприємствах в умовах ринкової економіки.
Термін «стратегія» використовується нині в багатьох сферах суспільного життя. Щодо терміну «стратегія підприємства (фірми)», то тут існує чимало визначень. Її розуміють як:
- систему організаційно-економічних заходів для досягнення
Заключение
Економічна система ринкового господарства базується на автономії господарюючих суб’єктів, механізмі ринку і конкуренції.
Цільовою функцією діяльності підприємства на ринку є отримання прибутку. Розмір цільового прибутку залежить від стадії життєвого цикла підприємства і обраної стратегії його діяльності на споживчому ринку.
Стратегія уявляє собою генеральну програму діяльності підприємства, в основі якої лежить визначення основних довгострогових цілей і задач, направлень діяльності, оприділення необхідних ресурсів для досягнення поставлених цілей ті їх використання. Відмінним рисами стратегічного планування є розробка альтернативних варіантів підприємства і оцінка
Литература
1. Березин И. Маркетинг сегодня. – М.: Менеджер, 1996. – 128с.
2. Близнюк С.В. Стратегічний маркетинг торговельної фірми: Методичні і організаційні аспекти управління. – К.: Логос, 1998. –150с.
3. Герасимчук В.Г. Маркетинг – К.: Вища школа, 1994. – 327с.
4. Гінгстон Пітер. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. – Львів: Світло, 1996. – 208с.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология, и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 1998. – 416с.
6. Дайновський Ю.А. Маркетингові прийоми. – К.: А.С.К., 1998. – 112с.
7. Кісельов А. П. Основи бізнесу: Підручник. – К.: Вища школа, 1997. – 191с.
8. Ковалев А. И., Войлеко В. В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 176с.
9. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Ком, 1999. – 896с.
10. Кретов И. И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. – М.: АО
Другие работы этого направления