Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   80 грн.
ЦЕНА:   182 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»   (ID работы: 1958)

Направление: Экономика
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 40
Год защиты: 2010
ВУЗ: Полтавский Университет Потребительской Кооперации Украины (ПУПКУ
Специальность (факультет): товарознавчо-комерційний
Курс: 5
Язык: Украинский
Содержание
Зміст
Вступ
1. Сутність та завдання товаропостачання торговельної мережі та основні вимоги до його організації
2. Коротка економічна характеристика діяльності магазину
3. Організація комерційної діяльності з товаропостачання роздрібної торговельної мережі та робота з постачальниками
4. Визначення оптимальних партій та частоти завезення товарів в магазин
5. Шляхи оптимізації товаропостачання роздрібної торговельної мережі
Висновки і пропозиції
Література
Введение
Вступ
Перехід до ринкової економіки обумовив створення нового господарського механізму, орієнтованого на споживача. Розширилася і зміцнилася сфера дії товарно-грошових відносин, підсилюючи роль торгівлі. Процеси формування багатоукладного господарства на основі різних форм власності, становлення і розвитку інфраструктури ринку і його господарського механізму докорінно змінили економічне, інформаційне і правове середовище функціонування торгових підприємств, що одержали самостійність у керуванні і ведення господарства, право розпоряджатися ресурсами і результатами праці.
В даний час комерційний успіх торгового підприємства цілком залежать від того, наскільки ефективна його діяльність, і вона повинна бути орієнтована тільки на прибуткове, рентабельне господарювання, тому що підприємство несе всю повноту економічної відповідальності за свої рішення і дії.
Організація господарських зв'язків з постачальниками товарів займає особливе місце серед інструментів комерційної діяльності торгового підприємства, тому що ця система представляє сукупність форм, методів і важелів взаємодії підприємства зі споживачами продукції, виражена в основній діяльності по формуванню асортименту товарів.[18]
Всі операції по організації торгово-оперативних процесів і керуванню ними з метою досягнення високої економічної ефективності роботи торгового підприємства пов'язані, насамперед, з раціональною організацією господарських зв'язків з постачальниками товарів, що сприяють планомірному розвитку економіки, збалансованості попиту та пропозиції, своєчасному постачанню продукції і товарів народного споживання покупцям. Тому на кожнім торговому підприємстві повинна проводитися робота з вивчення і підтримки господарських зв'язків з постачальниками.
Попит на продовольчі товари має стійкість, покупець звикає до визначених продуктів, тому важливо постійно мати їх в асортименті, а також забезпечити магазину безперебійну торгівлю всіма товарами відповідно до очікуваного купівельного попиту. Тому тема курсової роботи «Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі» є актуальною.
Об'єктом дослідження в курсовій роботі є діяльність магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг». Завданнями курсової роботи є: вивчити сутність та завдання товаропостачання роздрібної торгівельної мережі та основні вимоги до його організації; провести аналіз короткої економічної характеристики діяльності магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг», розглянути та дослідити організацію комерційної діяльності з товаропостачання роздрібної торговельної мережі та роботу з постачальниками, визначити оптимальні партії завезення товарів в магазин «Казка» ЗАТ «Укрпродторг», навести шляхи оптимізації товаропостачання роздрібної торговельної мережі, та зробити відповідні висновки й пропозиції.
Курсова робота складається з 4 таблиць, 8 рисунків, 5 формул, використано 29 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 40сторінок.
Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2007-2009 роки.
Заключение
Висновки і пропозиції

Тема курсової роботи «Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі». Об'єктом дослідження в курсовій роботі є діяльність магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг».
Курсова робота складається з 4 таблиць, 8 рисунків, 5 формул, використано 29 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 40сторінок. Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2007-2009 роки.
Товаропостачання роздрібної торговельної мережі — це комплекс комерційних і технологічних операцій, спрямованих на доведення товарів до роздрібної торговельної мережі в кількості і асортименті, відповідних попиту населення.
Раціональність товаропостачання передбачає мінімізацію коштів на його організацію, тобто економічність товаропостачання. Оскільки за централізації товарних запасів витрати на зберігання, втрати товарів від неправильного зберігання мають тенденцію до скорочення, необхідно прагнути до того, щоб товарні запаси не розпорошувалися по магазинах. Зокрема, нагромадження сезонних товарів, утворення страхових запасів на випадок перебоїв в надходженні товарів від постачальників повинно бути покладено на оптові склади. Для зниження витрат на перевезення товарів необхідно ефективно використовувати автотранспортні засоби, що може бути досягнуто за умови доставки товарів не у випадковому підборі, а в комплектному асортименті, з використанням кільцевого завезення.
Магазин «Казка» є фірмовим магазином закритого акціонерного товариства «Укрпродторг».
Магазином керує директор, якому підпорядковуються заступник керівника, головний бухгалтер, товарознавець, шість продавців, техробітниця та сторож.
Товарооборот магазину „Казка” в 2008 р. порівняно з 2007 р. збільшився в 2,7 рази. Такому значному зростанню сприяло розширення асортименту товарів, що реалізується в магазині. В 2009 р. товарооборот становив 90,8% порівняно з 2008 р. Причиною цього стала поява магазинів-конкурентів, які відволікли частину споживачів. У тому числі частка продовольчих товарів у 2008-2009 рр. складала 85,7%, що на 1,8% більше ніж у 2007 р. Але частка непродовольчих товарів у 2008-2009 рр. зменшилась порівняно з 2007 р. майже на 2%, хоча у грошовому виразі товарооборот за групою непродовольчих товарів склав у цей період 395,1 тис. грн. та 359 тис. грн. відповідно, що більше, ніж у 2007 році.
Аналіз товарних запасів показує, що протягом 2007-2009 років. в днях спостерігалось їх зменшення і на кінець 2009 р. вони становили 9 днів.
Валовий доход магазину «Казка» впродовж 2007-2009 років поступово зростає. Так, у 2009 році показник валового доходу зріс на 0,7%, а в порівнянні з 2007 роком відбулося зростання у 2,5 рази.
Аналіз витрат обігу магазину «Казка» показує зростання витрат які у 2009 році збільшились на 0,97% (15,2 тис.грн.) порівняно з попереднім 2008 роком, у 2008р. на 922,1тис.грн. порівняно з 2007р.Витрати обігу зросли за рахунок збільшення спожитих товарів, які необхідні для функціонування магазину, пального, збільшення витрат на енергоносії. Зросли також витрати на оплату праці (складають приблизно 14 частину загальних витрат) за рахунок збільшення чисельності працівників та зростання заробітної плати.
Незважаючи на жорстку конкуренцію, низьку купівельну спроможність населення магазин «Казка ЗАТ «Укрпродторг» в 2007-2009 роках отримував прибутки. Так у 2009 році прибуток склав 71,4 тис.грн.
Основним джерелом прибутку є збільшення доходів. Для збільшення доходів використовують багато шляхів: розширення масштабів діяльності, збільшення товарів у товарообігу, які користуються підвищеним попитом, недопускання пересування товарних запасів у неходові, збільшення контролю за формуванням доходів, контроль за збереженням якості товарів та інше.
Незважаючи на нестабільність економіки, зниження платоспроможного попиту населення, зміна структури споживання товарів народного споживання, зубожіння народних мас, кризові явища в економіки країни, інфляція, зниження платіжних можливостей грошової одиниці (грн.), підвищення цін і т.д. магазин «Казка» протягом 2007-2009 років працював рентабельно, з кожним роком рентабельність зростала. В 2009 році показник рентабельності складає 2,84%.
Таким чином, магазин працює досить стабільно, хоча і стикається з певними труднощами під час свого функціонування.
Магазин «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» має добре налагоджені зв'язки з постачальниками. Статус представника багатьох відомих виробників продовольчої продукції в Україні дозволяє торгівельному підприємство найповніше забезпечити своїх клієнтів якісною та дешевою продукцією. Зв'язки дозволяють економити час на товарно-складських операціях, закуповувати продукцію за цінами виробників, а це призводить до збільшення товарообігу магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг»
В магазин завезення товарів здійснюється кожного дня, крім неділі, таким чином можна порекомендувати скорегувати графік завезень товарів в магазин Це зменшить витрати на транспортування та зберігання товарів.
Важливим шляхом оптимізації та підвищення ефективності товаропостачання роздрібної торговельної мережі є створення інформаційно-диспетчерських служб (ІДС) в магазині «Казка» ЗАТ «Укрпродторг». Основними завданнями яких є: оперативний контроль за забезпеченістю магазину «Казка» товарами, особливо повсякденного попиту і достатнього асортименту; організація ритмічного завезення товарів в магазин «Казка» відповідно до договорів, замовлень і графіків;підвищення відповідальності працівників магазин за організацію товаропостачання торговельної мережі.


Пропозиції:
o Для того щоб підвищити товарооборот потрібно проаналізувати відповідність товарного асортименту купівельному попиту населення, можливо навіть змінити деякий асортимент товарів, що не користуються попитом і призводить до затоварення.
o Для збільшення валового доходу магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» в майбутньому і отримання необхідних планових показників, необхідно підвищувати товарооборот підприємства, відшукувати нових, більш вигідних постачальників, збільшувати об'єм продажу власної продукції.
o Для підвищення отриманого прибутку магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» необхідно окрім збільшення товарообороту, підвищувати продуктивність праці шляхом використання нового обладнання та вдосконалення організації праці, зменшувати витрати обігу, розширювати матеріально-технічну базу (відкривати нові філіали та роздрібні підприємства), розробляти заходи з попередження утворення непланових втрат.
o Постійно займатися вивченням попиту споживачів – це головне завдання роздрібної торгівлі на сучасному етапі. Роздрібна торгівля має єдину кінцеву мету – забезпечити населення широким асортиментом продовольчих та непродовольчих товарів високої якості. Магазин «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» на основі дослідження ринку товарів повинен визначати розмір попиту на товари і дати прогноз майбутнього попиту. В практичній роботі він відображається в замовленнях товарів магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг». Функції вивчення попиту повинні виконувати в різній мірі всі оперативні торгові працівники: продавці, товарознавці, керівники магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг». Продавці магазину повинні фіксувати всю інформацію з незадоволеного попиту споживачів. Товарознавець магазину повинен концентрувати в себе всю наявну інформацію, що надходить від продавців, яка характеризує попит на товари, розробляти загальну інформацію, проводити її аналіз для того, щоб вчасно визначати тенденції в зміні попиту, визначати чинники їх виникнення та приймати міри до їх вилучення. Продавці магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг»в процесі роботи з обслуговування споживачів виясняють, які види, товарів в більшій мірі користуються попитом у населення і рекомендують виробникам планувати подальше збільшення їх виробництва. Досвід показує, що невміння вчасно виявити підвищений попит покупців до певного виду товарів штучно створює незадовільний попит і зменшує товарообіг та прибутки магазину в цілому.
o Працювати над систематичним розширенням та оновленням асортименту товарів - має велике значення, так як дає змогу збільшувати об’єми реалізації товарів, більш повно задовольняти потреби споживачів;
o Проводити просування на ринки роздрібної торговельної мережі продукцію власного виробництва;
o Проводити доставку товарів на дом покупця;
o Налагоджувати зв’язки з промисловістю - має велике значення для забезпечення якісної, безперебійної торгівлі. За останні роки значно розширилися зв’язки магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» з підприємствами - виробниками. ЗАТ «Укрпродторг» часто вступає в прямі договірні відносини по постачанню товарів з підприємствами виробниками. Досвід показує, що прямі зв’язки дуже корисні і товари в магазині «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» значно дешевші ніж в інших торгових підприємствах.
o Постійно проводити рекламні акції та рекламну роботу;
o Брати участь у виставках та ярмарках - дає змогу розширити ринок виробників та постачальників товарів, ознайомитися з новими технологіями виробництва;
o Посилити роботу з контролю якості товарів – задача магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг» не допустити продаж населенню продукції, що не відповідає стандартам;
o Проводити наукову організація праці персоналу - є гарантом покращення комерційної діяльності магазину «Казка» ЗАТ «Укрпродторг». Вона включає в себе режим роботи підприємства, раціональну викладку товарів, кваліфікацію торгового персоналу, культуру торгівлі, надання додаткових послуг тощо.
Литература
Література

1. Апопій В. Проблеми структурних перетворень у споживчій кооперації // Вісник ЛКА. – 1997. - № 1. – с. 15-27.
2. Апопій В.В. система взаємозвязків і відносин споживчої кооперації та АПК в умовах ринкової економіки.//Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.163 – 167.
3. Бабенко С. Розвиток споживчої кооперації України в перехідних умовах // Регіональна економіка. – 1999. - № 1. – с. 74-80.
4. Бабенко С. Функції споживчої кооперації і проблеми їх реалізації в умовах трансформації економіки // Вісник ЛКА. – 1997. - Т 1.Ч 1. Львів: Коопосвіта, 1997. – с. 92-95.
5. Бабичев А.В.,Коваленко Л.П.О культуре торговли.-М.:Экономика, 1985.
6. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А.Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
7. Березін. О. В Проблеми формування продовольчого ринку України Монографія. К: Вища школа., 2002р., с. 88-120.
8. Бурмистров В.Г. Организиция торговли непродовольственными товарами. – М.: Экономика, 1982. – 220 с.
9. Бутко М. Споживча кооперація та її роль у процесах ринкових перетворень // Вісник ЛКА. – Львів: Вид-во ЛКА, 2000. - № 7. – с. 203-210.
10. Вахитов К.И. Потребительская кооперация СССР: Учебник для кооперативных техникумов. Изд. 3-е, перер. М.: Экономика, 1991. – 200 с.
11. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность: Учебное пособие. – Минск: Высш. шк., 1998. – 176 с.
12. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
13. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли. – М.: Знание, 1980. – 64 с.
14. Данилов Е.И. Социально-экономическая эффективность торговли. – М.: Знание, 1983. – 64 с.
15. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для вузов. – М.: «Маркетинг», 1999. – 448 с.
16. Ермаков В.Ф. Проблемы потребительской кооперации // Экономист. – 1995. - № 6. – с. 24 - 28.
17. Комерційна діяльність на ринку товарів і послуг (за ред. проф. Апопія В.В., проф. Гончарука Я.А.). – Львів, 2001. – 269 с.
18. Корольков И.И., Белобров В.М., Банько В.Г. Организация торговли продтоварами. – К.: Вища школа, 1987. – 163 с.
19. Львович Ю.А. Поставка товаров кооперативным организациям. – М.: Экономика, 1970. – 143 с.
20. Опельбаум Ш.В. Организация советской кооперативной торговли. – М.: Экономика, 1974. – 223 с.
21. Организация коммерческой деятельности: Справ. пособ. / Под общ. ред. С.Н.Виноградовой. – Мн.: Высшейшая школа, 2000. – 464 с.
22. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности: Учебник. – М.: Банки и биржи, Издат. объед. «ЮНИТИ», 1997. – 323 с.
23. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 2001. – 452 с.
24. Панкратов Ф.Г., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для высш. торг. заведений. – М.: Маркетинг, 1994. – 220 с.
25. Панкратов Ф.Г., Серёгина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1996. – 328 с.
26. Половцева В.П. Коммерческая деятельность. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 266 с.
27. Технологія й обладнання підприємств торгівлі: Підручник / В.М. Ребіцький, Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. – К.: Либідь, 1996. – 304 с.
28. Файн Л.Е. Отечественная кооперация. Исторический опыт. – Иваново: Изд. ИГУ, 1994. – 276 с.
29. Шиманский В.П. Развитие торговли: эффективность, качество. – М.: Знание, 1979. – 63 с.
Другие работы этого направления
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»
Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)