Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Проект торговельної групи приміщень їдальні при виробничому підприємстві на 50 місць, що реалізує комплексні раціони   (ID работы: 1074)

Направление: Экономика
Предмет: Основы бизнеса
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 42
Год защиты: 2009
Язык: Украинский
Содержание
ЗМІСТ
1.Вступ
2. Техніко-економічне обгрунтування
3.Розрахунково-пояснювальна частина
3.1 Характеристика проектованого підприємства
3.2 Визначення виробничої програми підприємства
3.3 Розрахунок графіку реалізації страв
3.4 Визначення складу торговельної групи приміщень та їх характеристика
3.5 Розрахунок торговельної групи приміщень
3.6 Розрахунок площі обіднього залу, підбір обладнання та посуди
3.7 Вибір форми обслуговування та підбір роздавальної лінії
3.8 Розрахунок чисельності обслуговуючого персоналу обіднього залу
3.9 Розрахунок мийної столового посуду, підбір обладнання
3.10 Визначення площі сервізної
4. Висновок
5. Список літератури
6. Графічна частина
Введение
1.Вступ
Проектування підприємств громадського харчування здійснюють відповідно до функцій, що забезпечують виробничо-торгову діяльність майбутнього підприємства.
Поняття функції означає відповідну діяльність, визначене коло робіт, виконуваних будь-яким матеріальним об'єктом чи людиною.
У цілому для підприємств громадського харчування характерне сполучення наступних трьох основних функцій: виробництво блюд, їхня реалізація й організація споживання, що викликає необхідність проектування виробничої і торгової групи приміщень.
Звичайне здійснення будь-якої головної функції супроводжується виконанням декількох інших функцій, що мають допоміжний характер. Так, загальний технологічний процес виробництва блюд на підприємствах громадського харчування складається з окремих процесів - прийому продуктів, їхнього збереження, кулінарної обробки сировини і виготовлення напівфабрикатів, а також теплової обробки блюд. Крім того, у загальний процес включають ще ряд допоміжних операцій, необхідних для виробництва готових блюд. Сюди відносяться мийка посуду й ємностей, обробка тари, видалення харчових відходів, а також інженерні пристрої - приточна і витяжна вентиляція, опалення, енергопостачання і т.п..
Таким чином, характер виконуваних функцій впливає на формування груп приміщень у загальній виробничо-торговій структурі підприємства, на яку, у свою чергу, впливають наступні фактори: асортимент кулінарної продукції, напівфабрикатів, ступінь їхньої готовності, обсяг виробництва і реалізації, місткість залів, наявність відділень для дієтичного харчування й ін., що і визначають характер технологічного процесу - основи проектування будь-якого виробничого підприємства, у тому числі підприємства громадського харчування.
Відповідно до технологічного процесу виробництва продукції і її реалізацій проектують окремі функціональні групи приміщень, що здійснюють однотипні чи доступні для об'єднання робочі операції (наприклад, група приміщень для прийому і збереження продуктів; виробничих приміщень; приміщень для споживачів; службових і побутових приміщень; технічних приміщень).
У зв'язку з наявністю безлічі функцій, пов'язаних із процесом готування блюд, їхньою реалізацією й організацією споживання, підприємства громадського харчування мають функціональне зонування приміщень, що припускає виділення окремих груп приміщень і їхній взаємозв'язок, що повинна забезпечити:
· потоковість технологічного процесу - від надходження продуктів до готування і відпустку кулінарної продукції;
· мінімальну довжину технологічних, транспортних і людських потоків з метою створення найбільш сприятливих умов для споживачів і працюючих;
· дотримання правил охорони праці і санітарно-гігієнічних норм і правил.
У залежності від виконуваних функцій підприємства громадського харчування класифікують на заготовочні, доготувальні, підприємства, що працюють з повним виробничим циклом (на сировині), підприємства-роздавальні. Підприємства-роздавальні можна умовно віднести до доготувальних.
Сучасні умови праці вимагають у людини багато фізичних та розумових зусиль. Тому для підтримки працездатності працівники метрополітену повинні правильно харчуватися, особливо у обідні часи. Для цього створюються їдальні при виробничому підприємстві, де працівники можуть швидко та якісно харчуватися.
Об’єктом дослідження є практика проектування закладів громадського харчування типу: «Їдальня при виробничому підприємстві».
Предмет дослідження – процес проектування торгової групи приміщень ідальні при виробничому підприємстві на 50 місць, що реалізаує комплексні раціони.
Метою курсової роботи є процес розробка та проектування торгових приміщень проектує мого закладу.
Заключение
4. Висновок
У цілому для підприємств громадського харчування характерне сполучення наступних трьох основних функцій: виробництво блюд, їхня реалізація й організація споживання, що викликає необхідність проектування виробничої і торгової групи приміщень.
Відповідно до технологічного процесу виробництва продукції і її реалізацій проектують окремі функціональні групи приміщень, що здійснюють однотипні чи доступні для об'єднання робочі операції (наприклад, група приміщень для прийому і збереження продуктів; виробничих приміщень; приміщень для споживачів; службових і побутових приміщень; технічних приміщень).
У залежності від виконуваних функцій підприємства громадського харчування класифікують на заготовочні, доготувальні, підприємства, що працюють з повним виробничим циклом (на сировині), підприємства-роздавальні. Підприємства-роздавальні можна умовно віднести до доготувальних.
Склад цехів підприємств громадського харчування залежить від типу підприємства, його місткості чи потужності, характеру виробничого процесу (працює на сировині чи на напівфабрикатах) і форми обслуговування.
Виробничі приміщення підприємств, що працюють на сировині, включають: гарячий і холодний цехи, м'ясний, рибний й овочеве, приміщення борошняного цеху (кондитерський цех); мийні їдальні і кухонного посуду, приміщення для нарізки, приміщення завідувача виробництвом.
При проектуванні підприємств громадського харчування важливу роль відіграє вибір розмірів робочих місць, облік антропометричних даних і вимог фізіології праці. Правильно організоване робоче місце підвищує ефективність праці на 20 %.
Факторами, що впливають на вибір і призначення розмірів робочих місць, є: ріст працюючих, необхідна відстань бачення (віддалення ока від оброблюваного предмета) і кут зору.
Інші важливі фактори формування і компонування робочих місць на підприємствах громадського харчування: розміщення устаткування відповідно до напрямку технологічного процесу; правильна фіксація розмірів робочих проходів, службовців одночасно і шляхами руху; організація шляхів руху по найкоротших, прямолінійних і не перетинанючих напрямках; забезпечення гарних умов для збирання робочих місць; облік вимог охорони праці при установці машин і приладів.
У групу приміщень для споживачів, у залежності від типу підприємства, входять: зали, аванзали, бари, буфет, магазин кулінарії, вестибуль, включаючи гардероб, умивальні і вбиральні, приміщення для відпочинку споживачів, кабінет лікаря, приміщення для офіціантів, приміщення для збереження музичних інструментів, приміщення для ігор (дитяче кафе) і приміщення для відпустку обідів на дім.
Крім загальних залів передбачають зали дієтичного і спеціального харчування, банкетні зали при ресторанах і т.д. Проектують також зали сезонного функціонування на терасах і верандах.
В курсовому проекті викладені основи проектування торгових приміщень ідальні при виробничому підприємстві на 50 місць.
Приводиться технічна характеристика у вигляді таблиці вказаних основних параметрів, економічні розрахунки.
На прикладі цього курсового проекту можна спроектувати будь-яке підприємство (виробничий цех).
Литература
5. Список літератури
1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція державне регулювання / Навч. посібник. – К.: Знання України, 2002. – 358 с.
2. Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Пер. с англ. – М.: Акпект Пресс, 1995
3. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів: Для підприємств громад. Харчування всіх форм власності /О.В. Шалимінов, Т.П. Дяченко, Л.О. Кравченко та ін. – К.:А.С.К., 2000.
4. Карсекін В.І. Проектування підприємств громадського харчування. – К.: Вища шк.., 1992
5. Кузнєцова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства / Навчальний посібник. К.: 1997
6. Нормы технического оснащения доготовочных предприятий общественного питания часть 2-ая Москва: 1989.
7. Организация работы предприятия общественного питания: Учеб. пособие для вузов / Н.И. шаповалов и др. – М.: Экономика, 1990
8. Організація виробництва та обслуговування у підприємствах громадського харчування: Навч. посібник. – практикум. – Житомир: Вид-во МАК, 2001
9. П’ятницька Н.О., П’ятницькій В.Т., Григоренко О.М. Автоматизована інформаційна система менеджменту громадського харчування: Навч. посіб. – К.: КДТЕУ, 2000
10. Практичний посібник до виконання технологічних частини дипломного проекту для студентів денної та заочної форми навчання факультету харчування/ Юдіна Т.І., Роберман Н.Д., Ветров В.М. – Донецьк: Дон дует, 2004.-114с.
11. СНиП ІІ-Л.8-71. Предприятия общественного питання. Нормы проектирования.
12. Т.Т. Никуленкова, Ю.И. Лаврененко, Г.Н. Ястина, «Проектирование предприятий общественного питания». Москва, «Экономика»-2002г.
13. Ткаченко Н. Формування виробничої собівартості продукції, незавершеного виробництва, рентабельності та визначення ціни продажу / Бухгалтерський облік і аудит. – 2001. - №6
14. Яцин В.П., Григоренко О.М. основи будівельної справи: Опорний конспект лекцій для студентів факультету громадського харчування, готельного господарства та туризму всіх форм навчання. – К.: КНТЕУ, 2001
Другие работы этого направления