ЦЕНА:
80 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
184 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Державна служба (ID работы: 987) |
Направление: | Право |
Предмет: | Административное право |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 54 |
Год защиты: | 2009 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Інститут державної служби: поняття і зміст
Державна служба; поняття, правовий статус державних службовців
Організація державної служби
Класифікація державних органів і державних посад
Визначення сфери державної служби і статусу державних службовців
Правова захищеність, політична нейтральність на державній службі
Мотивація, стимулювання, заохочення державних службовців
Професійна підготовка кадрів для державної служби
Відданість, сумлінність, відповідальність державних службовців
Оптимізація структури управління державною службою
Перспективний поетапний розвиток державної служби
Впровадження реформи державної служби
Висновок
Література
Додаток
Інститут державної служби: поняття і зміст
Державна служба; поняття, правовий статус державних службовців
Організація державної служби
Класифікація державних органів і державних посад
Визначення сфери державної служби і статусу державних службовців
Правова захищеність, політична нейтральність на державній службі
Мотивація, стимулювання, заохочення державних службовців
Професійна підготовка кадрів для державної служби
Відданість, сумлінність, відповідальність державних службовців
Оптимізація структури управління державною службою
Перспективний поетапний розвиток державної служби
Впровадження реформи державної служби
Висновок
Література
Додаток
Введение
16 грудня 1993 року був прийнятий закон “Про державну службу”. Цей Закон регулює суспільні відносини, які охоплюють діяльність держави щодо створення правових, організаційних, економічних та соціальних умов реалізації громадянами України права на державну службу. Він визначає загальні засади діяльності, а також статус державних службовців, які працюють в державних органах та їх апараті.
Отже, державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.
Державною службою в Україні визнається професійна діяльність осіб, які обіймають посади в державних органах та їхньому апараті та на яких покладено практичне виконання завдань і функцій держави.
Ця категорія осіб є державними службовцями, має відповідні службові повноваження і одержує заробітну платню за рахунок державних коштів.
Державну службу необхідно розглядати в аспекті виконання службовцями своїх обов'язків у державних організаціях, а саме: в органах державної влади, підприємствах, організаціях та установах.
Державна служба здійснюється на професійній основі. Такий порядок обумовлюється необхідністю забезпечення неперервної, компетентної
Отже, державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.
Державною службою в Україні визнається професійна діяльність осіб, які обіймають посади в державних органах та їхньому апараті та на яких покладено практичне виконання завдань і функцій держави.
Ця категорія осіб є державними службовцями, має відповідні службові повноваження і одержує заробітну платню за рахунок державних коштів.
Державну службу необхідно розглядати в аспекті виконання службовцями своїх обов'язків у державних організаціях, а саме: в органах державної влади, підприємствах, організаціях та установах.
Державна служба здійснюється на професійній основі. Такий порядок обумовлюється необхідністю забезпечення неперервної, компетентної
Заключение
Розбудова державності України має супроводжуватися відповідним розвитком та удосконаленням державної служби. Метою реформування цього інституту є становлення справді професійної, високоефективної, стабільної та авторитетної державної служби.
У побудові державної служби насамперед слід виходити з функцій державних органів, розподілу цих функцій між даними органами, визначення повноважень органів у цілому і кожного окремо, а також повноважень їх працівників. Тобто потрібна функціональна класифікація державних органів різних рівнів і напрямів діяльності всіх гілок влади на основі узагальнення предметно-цільових характеристик, функцій та повноважень. Це дасть змогу розмежувати органи за специфікою діяльності, виявити однорідні функції, визначити доцільний функціональний розподіл між структурними підрозділами та штатними посадами.
Мають бути утверджені нові підходи до організації діяльності державних службовців, зокрема у взаємодії з громадянами, насамперед у принциповій зміні характеру цієї взаємодії. Необхідно встановити стандарти якості роботи державних службовців та їх поведінки по відношенню до громадян. На сьогодні головною рисою діяльності державних службовців повинен стати пріоритет прав та інтересів особи.
Потрібно виробити нову управлінську ідеологію, спрямовану на оновлення адміністративної культури, формування готовності управлінського персоналу до прийняття рішень в умовах зростаючої свободи дій та підвищення особистої відповідальності з орієнтацією на служіння громадянам. Слід ідентифікувати, стандартизувати та оприлюднити певні види державних послуг з метою їх поліпшення і спрощення порядку надання (дерегуляція), делегування
У побудові державної служби насамперед слід виходити з функцій державних органів, розподілу цих функцій між даними органами, визначення повноважень органів у цілому і кожного окремо, а також повноважень їх працівників. Тобто потрібна функціональна класифікація державних органів різних рівнів і напрямів діяльності всіх гілок влади на основі узагальнення предметно-цільових характеристик, функцій та повноважень. Це дасть змогу розмежувати органи за специфікою діяльності, виявити однорідні функції, визначити доцільний функціональний розподіл між структурними підрозділами та штатними посадами.
Мають бути утверджені нові підходи до організації діяльності державних службовців, зокрема у взаємодії з громадянами, насамперед у принциповій зміні характеру цієї взаємодії. Необхідно встановити стандарти якості роботи державних службовців та їх поведінки по відношенню до громадян. На сьогодні головною рисою діяльності державних службовців повинен стати пріоритет прав та інтересів особи.
Потрібно виробити нову управлінську ідеологію, спрямовану на оновлення адміністративної культури, формування готовності управлінського персоналу до прийняття рішень в умовах зростаючої свободи дій та підвищення особистої відповідальності з орієнтацією на служіння громадянам. Слід ідентифікувати, стандартизувати та оприлюднити певні види державних послуг з метою їх поліпшення і спрощення порядку надання (дерегуляція), делегування
Литература
1. Закон України “Про державну службу” від 16 грудня 1993 року.
2. Закон України “Про боротьбу з корупцією” від 5 жовтня 1995 року.
3. Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 3-4.
4. Порядок перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Уряду України (Кабінету Міністрів); Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 2.
5. Праця і зарплата. 1995. № 23.
6. Колпаков В.К. Адміністративне право України: Підручник-К.: Юрінкгом
2. Закон України “Про боротьбу з корупцією” від 5 жовтня 1995 року.
3. Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 3-4.
4. Порядок перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Уряду України (Кабінету Міністрів); Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 2.
5. Праця і зарплата. 1995. № 23.
6. Колпаков В.К. Адміністративне право України: Підручник-К.: Юрінкгом
Дополнительная информация
Робота складає 40 сторінок все інше додаток
Другие работы этого направления