ЦЕНА:
500 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
1150 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ" (ID работы: 9342) |
Направление: | Психология/Педагогика |
Предмет: | Педагогика |
Тип работы: | Магистерская работа |
Число страниц: | 104 |
Год защиты: | 2021 |
ВУЗ: | Национальный университет «Черниговский коллегиум» имени Т. Г. Шевченко |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ)
1.1. Метод проєктів – історичний та педагогічний аспект
1.2. Проєктна діяльність – суть, основи організації та форми
1.3. Особливості проєктної діяльності в початковій школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"
2.1. Аналіз Державного стандарту, навчальних програм та підручниківдля початкової школи щодо використання проєктної технології у початковій школі
2.2. Методика використання методу проєктів у початковій школі (з досвіду роботи вчителів (матеріли з журналів «Початкова школа», «Рідна школа» і т. п.), додати матеріал з досвіду вчителів про організацію і використання проєктної діяльності в умовах дистанційного навчання + опитування вчителів і учнів)
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Шляхи оптимізації організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ" (ТРЕТІЙ РОЗДІЛ складається з експеременту в школі, з дітьми 3 класу, проєкти за підручником «Я досліджую світ» автори В. Вдовенко, Н. Копелянець, О. Агєєва)
3.1. Впровадження проєктної діяльності на уроках ЯДС у початковій школі
3.2. Методичні рекомендації щодо використання методу проєктів на уроках ЯДС
Висновки до розділу 3
Висновки та пропозиції
Перелік використаних джерел
Додатки
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ)
1.1. Метод проєктів – історичний та педагогічний аспект
1.2. Проєктна діяльність – суть, основи організації та форми
1.3. Особливості проєктної діяльності в початковій школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"
2.1. Аналіз Державного стандарту, навчальних програм та підручниківдля початкової школи щодо використання проєктної технології у початковій школі
2.2. Методика використання методу проєктів у початковій школі (з досвіду роботи вчителів (матеріли з журналів «Початкова школа», «Рідна школа» і т. п.), додати матеріал з досвіду вчителів про організацію і використання проєктної діяльності в умовах дистанційного навчання + опитування вчителів і учнів)
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Шляхи оптимізації організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ" (ТРЕТІЙ РОЗДІЛ складається з експеременту в школі, з дітьми 3 класу, проєкти за підручником «Я досліджую світ» автори В. Вдовенко, Н. Копелянець, О. Агєєва)
3.1. Впровадження проєктної діяльності на уроках ЯДС у початковій школі
3.2. Методичні рекомендації щодо використання методу проєктів на уроках ЯДС
Висновки до розділу 3
Висновки та пропозиції
Перелік використаних джерел
Додатки
Другие работы этого направления