ЦЕНА:
350 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
805 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Методика роботи над словосполученнями і реченнями в початковій школі (ID работы: 9161) |
Направление: | Гуманитарные предметы |
Предмет: | Лингвистика |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 53 |
Год защиты: | 2021 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти формування початкових уявлень про словосполучення і речення в учнів початкової школи
1.1. Психолого-фізіологічні особливості молодших школярів на етапі формування початкових уявлень про словосполучення і речення
1.2. Методичні особливості роботи над засвоєнням понять «основа речення», «головні члени речення»
1.3. Формування умінь та практичних навичок молодших школярів про однорідні члени речення
1.4. Основні прийоми і методи ознайомлення молодших школярів зі складними реченнями
Розділ ІІ. Формування комунікативних компетентностей молодших школярів та практичне засвоєння ними основних понять про словосполучення і речення
2.1. Пропедевтична робота з учнями початкової школи над вивченням уявлень про словосполучення і речення
2.2. Методичні прийоми формування у школярів умінь розпізнавати різні типи речень та застосовувати їх в комунікативних ситуаціях
2.3. Особливості роботи над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення
2.4. Методика проведення аналітичних і синтаксичних вправ із синтаксису
Висновки
Список використаних джерел
Додаток а
Розділ І. Теоретичні аспекти формування початкових уявлень про словосполучення і речення в учнів початкової школи
1.1. Психолого-фізіологічні особливості молодших школярів на етапі формування початкових уявлень про словосполучення і речення
1.2. Методичні особливості роботи над засвоєнням понять «основа речення», «головні члени речення»
1.3. Формування умінь та практичних навичок молодших школярів про однорідні члени речення
1.4. Основні прийоми і методи ознайомлення молодших школярів зі складними реченнями
Розділ ІІ. Формування комунікативних компетентностей молодших школярів та практичне засвоєння ними основних понять про словосполучення і речення
2.1. Пропедевтична робота з учнями початкової школи над вивченням уявлень про словосполучення і речення
2.2. Методичні прийоми формування у школярів умінь розпізнавати різні типи речень та застосовувати їх в комунікативних ситуаціях
2.3. Особливості роботи над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення
2.4. Методика проведення аналітичних і синтаксичних вправ із синтаксису
Висновки
Список використаних джерел
Додаток а
Другие работы этого направления