Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   150 грн.
ЦЕНА:   345 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Проект Соціальної педагогіки   (ID работы: 9107)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Социальная педагогика
Тип работы: Индивидуальное задание
Число страниц: 20
Год защиты: 2021
Язык: Украинский
Задание
Ситуація 1
Дев'ятий клас. Загальний стаж роботи Г. І. становить 8 років, у цьому класі - перший рік. Класна команда тільки формується. Є кілька груп дітей, які знайомі ще з початкової школи. Максим, який є лідером серед тих, хто відстає, написав на дошці під час перерви фразу, образливу для Наталки Н. Поки вчитель не з’явився, фраза залишалася на дошці. Напруга зростала, і в класі висіла гнітюча тиша. Напис на дошці заважав нормальному початку уроку. Завданням було збентежити хлопців за вчинок друга, забезпечити, щоб в цій емоційній атмосфері зловмисник відчував докори сумління щодо дівчат та підлітка, яких можна безпідставно звинуватити у потворному вчинку.


Ситуація 2
Четвертий клас. Загальний стаж роботи класного керівника А. Ф. становить 16 років, у цьому класі - перший рік. Команда - це команда: вона складається з хлопців з кількох сусідніх шкіл. Більшість учнів поєднують не лише спільні тренування, а й заняття у спортивних секціях та клубах. Між дітьми існують відносини взаємної підтримки. Вибраний на початку навчального року актив класу лише починає свою роботу. AF нервує, прискіпливий до хлопців, і іноді засмучується з кількох причин. Особливо нетерпима до затримок студентів. Хлопчики помічають ці вади в характері вчителя, іноді намагаючись на них «зіграти». Пізно зайшовши до класу, А. Ф. побачив, що діти не сидять на своїх місцях. Більшість брали пальто в гардеробі. У класі шумно. Потрібно розпочати виховну годину, але ситуація не та ... Вчитель задумався, як знайти спосіб швидко заспокоїти учнів, створити робоче середовище.


Ситуація 3
Артем, 9 років, молодший в багатодітній родині. Сім'ю важко назвати благополучною. Старші діти стоять на обліку в інспекції по справах неповнолітніх. Раніше Артем був покірний, тихий, непомітний, сором'язливий, навіть боязкий. Старанно і відповідально ставився до навчальних занять. Дружив з Михайлом, тихим і спокійним хлопчиком. Але з приходом учня Толі, що залишився на другий рік навчання, з Артемом відбулися різкі зміни. Він став пропускати заняття, палити і навіть красти. Коли з ним розмовляє вчитель, інспектор у справах неповнолітніх або інші дорослі, хлопчик демонструє на обличчі каяття, але дуже скоро забуває про всі умовляння і продовжує свої непорядні справи. Артем став «тінню» Толі, в усьому його наслідує, у нього абсолютно паралізована здатність приймати самостійні рішення. Він очікує реакції друга на зауваження вчителя або його прямої вказівки, як слід себе вести.


Ситуація 4
Руслан, 8 років, навчається в II класі. Хлопчик фізично міцний. Інтелектуальні здібності відповідають віковій нормі. Активний та енергійний на уроках музики, образотворчого мистецтва. Особливо його захоплює малювання. Він добре малює і може займатися цим відносно тривалий час, милуватися своєю роботою, вносити виправлення, але фарби швидше вибирає темні. Дитина гіперактивна. Підвищена веселість, активність можуть раптово змінюватися сльозами. Наприклад, на уроці музики був активний, тягнув руку, схоплювався з місця, розгойдувався на стільці та моментально почав плакати, коли при розподілі дитячих музичних інструментів інший учень зазіхнув на його улюблений інструмент — бубен. Але швидко заспокоївся, витер сльози рукавом, після того, як вчителька вручила йому бубен, енергійно бив у нього при виконанні твору. На уроці потребує постійної уваги, контролю, підтримки, схвалення.


Ситуація 5
Максим, 8 років, виховується у повній сім'ї, де порушені емоційні контакти з дитиною. Хлопчик тривожний, замкнутий. У класі «знедолений», у нього немає друзів, його не люблять однокласники, не приймають до гри. Зовнішня причина — конфліктність, агресивність. Він часто вступає в бійку, може вдарити і дівчинку. За даними психологічного обстеження, у хлопчика низькі показники інтелектуального розвитку: нестійка увага, невисокий обсяг короткочасної пам'яті. Слабкі здібності самоконтролю, самоорганізації створюють значні труднощі у навчальній діяльності. Він повільно працює на уроках, іноді «випадає» з навчального процесу і насилу включається в роботу. На уроках емоційно напружений, болісно реагує на зауваження вчителя. Внутрішньо постійно готовий захищатися. Порушені взаємини з однолітками, відчудженість викликають прагнення бути ближче до дорослих. Важливим та авторитетним для хлопчика є батько.


Ситуація 6
З розповіді вчительки: «У 4-му класі, де я є класним керівником, був учень, який дуже погано вчився, порушував дисципліну. Виховувався він в неповній сім'ї. Батько його рано помер, мати активно влаштовувала власне життя. Хлопчик був кинутий напризволяще. Одного разу в розмові з матір'ю я порадила їй влаштувати сина до інтернату. Вона не погодилася, але ми з нею домовилися, що «залякаємо» хлопця інтернатом для того, щоб домогтися змін на краще в його поведінці та навчанні. І ось «долякалися» до того, що він залишає записку і пішов на горище вішатися. Він, правда, цього не зробив, але адміністрація школи звинуватила у всій історії тільки мене. Як мені пережити цю ганьбу?»


Ситуація 7
«Мій чоловік помер у день народження сина (9 років). Після похорону син став дуже замкнутим, хоча до цієї події він ділився зі мною своїми думками і враженнями. Замкнутий і неговіркий він скрізь: і вдома, і в школі, в оточенні друзів. Таке враження, що він перестав цікавитися навіть тим, що до цих трагічних подій його захоплювало. Що зробити, щоб він став таким, яким був?»


Ситуація 8
У третьому класі відразу впадає в очі вогненно-руда голова жвавого хлопчика, який ні хвилини не може всидіти спокійно. Він - уособлення руху і непосидючість завжди в колі товаришів. Здавалося б, хто як не він почуває себе серед дітей «як риба у воді». Але ні. Якщо у нього своя «ахіллесова п'ята», - він вогненно-рудий і це не приховаєш. Варто лише трохи схибити перед обличчям своїх товаришів, або просто комусь не сподобатися, як прізвисько готово. А для нього це чи не найбільша образа. Ось і перетворюється хлопчисько за одну мить в розлюченого бика, перед носом якого крутять червоною ганчіркою. А дитяче товариство всуціль так поруч дивно зухвало і безжально ...


Ситуація 9
Зі скарги матері:
«Нас у сім'ї четверо: я, чоловік і два сини. Старшому, Віталію - 10 років, молодшому Борису - 7. Раніше ми жили дружно, але ось уже майже два роки сім'я страждає від конфліктів, причиною яких є молодший син. З Віталієм ніколи не було клопоту: спокійний, врівноважений, слухняний, поганого слова не скаже, нікого не образить. А Борис - повна йому протилежність, немов і не дитина власних батьків - швидкий, агресивний. Старший син щодня від нього плаче, молодший - б'є його.
Мені і чоловікові також потрапляє. Якщо синочку щось не подобається, він відразу накидається з кулаками. На суворість не реагує. Навпаки, навмисне продовжує робити те, що недозволено, а коли, буває, плеснеш його, починається істерика. Летять подушки, ковдри, стукає кулаками по стіні. Найбільше лякає, що в таких випадках він кричить: «Я вб'ю тебе!.. Заріжу!.. Задушу!». Та ще й вживає погані слова, все, що знає.
Я намагаюся , як кажуть, гладити «по шерсті». Але чоловік мені каже: «Ось підросте він - сяде тобі на шию». Я розумію, що не можна виховувати дитину тільки поступками, але і строгість не дає жодних результатів. Навпаки - після суворих заходів дитина все більше озлоблюється. Я з острахом думаю, що буде, коли мій син виросте. Чоловік останнім часом все настійніше пропонує перевірити дитини у лікаря, можливо син хворий.
Виходу я не знаходжу. Час іде, а змін не видно».


Ситуація 10
У 3-му класі є дівчинка Катя, яка навчається в міру своїх можливостей, веде себе дуже скромно і приблизно. Але час від часу вона 2-3 дні не з'являється в школі. А коли приходить, то часто з синцями від побоїв. Виправданні для пропусків не має, виглядає як зацьковане звірятко. На запитання не відповідає. Діти кажуть, що це батько б'є її, коли приходить додому напідпитку. Розмова класного керівника з матір'ю на цю тему не вдалася. Жінка напружено мовчала, слухаючи педагога. Учитель звернувся до соціального педагога з питанням: що робити?
Через якийсь час, піддавшись умовлянням, мати дівчинки все-таки прийшла до соціального педагога. Вона відкрила деякі подробиці їх неблагополучної сімейного життя. Чоловік систематично випиває, але навідріз заперечує те, що це хвороба. Уже почав виносити речі з дому. Живуть в 1-кімнатної квартирі - йти нікуди. Старша дочка (йому нерідна, від першого шлюбу), доведена їм до відчаю, обіцяє накласти на себе руки. Жінка слізно просила соціального педагога втрутитися в їхні сімейні справи, поговорити з чоловіком. Можливо, хоч якось вдасться вплинути на нього, адже під загрозою не тільки психічне здоров'я молодшої дочки, а й життя старшої.
Другие работы этого направления