Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   400 грн.
ЦЕНА:   920 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Організація комерційної діяльності із закупівлі матеріальних ресурсів на промисловому підприємстві   (ID работы: 8860)

Направление: Коммерция
Предмет: Коммерческая деятельность
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 53
Год защиты: 2020
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІЗ ЗАКУПІВЛІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Дослідження ринку сировини і матеріалів як вихідний етап організації закупівлі матеріальних ресурсів
1.2. Вибір постачальників ресурсів та організація господарських зв’язків з ними
1.3. Особливості забезпечення підприємства матеріальними ресурсами
1.4. Організація і технологія проведення оптової закупівлі товарів у виробників, посередників, на товарних біржах та у інших постачальників
1.5. Форми розрахунків з постачальниками
1.6. Організації оперативного обліку і контролю за оптовою закупівлею
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства
2.1.1. Історичні аспекти розвитку підприємства
2.1.2. Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1.3. Оцінювання параметрів товару
2.1.5. Характеристика організацій конкурентів
2.1.6. Дослідження ринків збуту продукції
2.1.7. Організація роботи служби матеріально-технічного забезпечення
2.2.2. Організація раціональних господарських зв’язків з постачальниками товарів
2.2.3. Визначення потреби підприємства в матеріальних ресурсах
2.2.4. Розробка плану закупіведльн матеріальних ресурсів
2.2.5. Форми і методи оптової закупівлі товарів, які використовуються підприємством
2.2.6. Форми розрахунків з постачальниками ресурсів
2.2.7. Вартісний аналіз заготівельної сфери
2.3. Особливості законодавства України в торгівельній галузі
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА З ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ
3.1. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
3.2. Бюджет впровадження заходу
3.3. Оцінка очікуваних результатів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Другие работы этого направления