ЦЕНА:
100 грн.
|
||
ЦЕНА:
230 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Контрольна робота зі стратегічного управлінського обліку (ID работы: 8512) |
Направление: | Учет и аудит |
Предмет: | Управленческий учет |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 10 |
Год защиты: | 2019 |
ВУЗ: | Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ) |
Курс: | 4 |
Язык: | Украинский |
Задание
1. Охарактеризуйте стратегічну калькуляцію як прийом стратегічного управлінського обліку
2. Вкажіть вимоги до інформації, що сформовано стратегічним управлінським обліком
Задача
Фірма “Аверс” збирається відкрити підрозділ з виробництва пластикових труб. Доцільність інвестицій, які керівництво планує здійснювати протягом 2016-2017 рр., вирішено перевірити за допомогою показника ЕVA. Менеджерам нового підрозділу було повідомлено, що результати їх роботи оцінюватимуться за величиною ЕVA. Якщо у 2017 р. ЕVA становитиме не менше 1 млн. грн., менеджери отримують премію в розмірі 10% від величини ЕVA; якщо значення ЕVA буде більше 100 млн. грн. – менеджери отримують 5%, а якщо менше 100 млн. грн. – жодна винагорода виплачена не буде і декого з них буде звільнено.
Згідно з прогнозами фінансової служби компанії, підготовленими разом з менеджерами нового підрозділу, в 2017 р. очікуються такі значення показників, необхідних для розрахунку ЕVA: витрати на маркетингові дослідження у 2015 р. склали 0,3 млн. грн., в 2016 р. – 0,9 млн. грн. Для розрахунку ЕVA ці витрати повинні бути капіталізовані й амортизовані, виходячи з 3-річного терміну життєвого циклу.
Необхідно:
1) розрахувати прогноз ЕVA на 2017 р.;
2) з’ясувати, яку винагороду отримають менеджери (або не отримають взагалі);
3) відповісти на запитання, чи зацікавлені менеджери нарощувати інвестиції в маркетингові та інші дослідження і розробки, коли результати їх роботи оцінюються залежно від величини ЕVA.
Вихідні дані подані в табл.
Таблиця - Вихідні дані для аналізу
Показники Млн. грн.
В1 В2 В3 В4 В5 В6 В7 В8 В9 В10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Вартість активів підрозділів 22 21 23 21 26 27 25 24 29 22
Поточні зобов’язання, за якими не передбачається спла-та відсотків 9 7 4 6 8 2 9 10 7 8
Чистий доход від реалізації продукції 34 32 36 31 39 38 35 33 41 31
Чистий прибуток 4,8 4,7 4,2 4,4 4,9 4,6 4,3 4,9 5,1 4,2
Відсотки за корис-тування кредитом 12 13 15 18 12 14 17 12 15 16
Відсоток оподат-кування, % 37,5 38,2 41,2 37,5 37,5 39,0 41,2 38,5 39,1 37,8
Середньозважена вартість капіталу, % 35,1 34,2 34,7 35,2 37,6 35,4 32,5 36,4 38,2 39,5
Список використаних джерел
2. Вкажіть вимоги до інформації, що сформовано стратегічним управлінським обліком
Задача
Фірма “Аверс” збирається відкрити підрозділ з виробництва пластикових труб. Доцільність інвестицій, які керівництво планує здійснювати протягом 2016-2017 рр., вирішено перевірити за допомогою показника ЕVA. Менеджерам нового підрозділу було повідомлено, що результати їх роботи оцінюватимуться за величиною ЕVA. Якщо у 2017 р. ЕVA становитиме не менше 1 млн. грн., менеджери отримують премію в розмірі 10% від величини ЕVA; якщо значення ЕVA буде більше 100 млн. грн. – менеджери отримують 5%, а якщо менше 100 млн. грн. – жодна винагорода виплачена не буде і декого з них буде звільнено.
Згідно з прогнозами фінансової служби компанії, підготовленими разом з менеджерами нового підрозділу, в 2017 р. очікуються такі значення показників, необхідних для розрахунку ЕVA: витрати на маркетингові дослідження у 2015 р. склали 0,3 млн. грн., в 2016 р. – 0,9 млн. грн. Для розрахунку ЕVA ці витрати повинні бути капіталізовані й амортизовані, виходячи з 3-річного терміну життєвого циклу.
Необхідно:
1) розрахувати прогноз ЕVA на 2017 р.;
2) з’ясувати, яку винагороду отримають менеджери (або не отримають взагалі);
3) відповісти на запитання, чи зацікавлені менеджери нарощувати інвестиції в маркетингові та інші дослідження і розробки, коли результати їх роботи оцінюються залежно від величини ЕVA.
Вихідні дані подані в табл.
Таблиця - Вихідні дані для аналізу
Показники Млн. грн.
В1 В2 В3 В4 В5 В6 В7 В8 В9 В10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Вартість активів підрозділів 22 21 23 21 26 27 25 24 29 22
Поточні зобов’язання, за якими не передбачається спла-та відсотків 9 7 4 6 8 2 9 10 7 8
Чистий доход від реалізації продукції 34 32 36 31 39 38 35 33 41 31
Чистий прибуток 4,8 4,7 4,2 4,4 4,9 4,6 4,3 4,9 5,1 4,2
Відсотки за корис-тування кредитом 12 13 15 18 12 14 17 12 15 16
Відсоток оподат-кування, % 37,5 38,2 41,2 37,5 37,5 39,0 41,2 38,5 39,1 37,8
Середньозважена вартість капіталу, % 35,1 34,2 34,7 35,2 37,6 35,4 32,5 36,4 38,2 39,5
Список використаних джерел
Дополнительная информация
В завданні до роботи методичка
Другие работы этого направления