ЦЕНА:
200 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
460 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Дослідження поведінки споживачів (ID работы: 8441) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Поведение потребителя |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 40 |
Год защиты: | 2018 |
ВУЗ: | Харьковский торгово-экономический институт КНТЭУ (ХТЭИ КНТЭУ) |
Курс: | 2 |
Язык: | Украинский |
Задание
Вступ
1. Теоретичні та методологічні аспекти дослідження поведінки споживачів
1.1. Моделі поведінки споживачів
1.2. Методика проведення діагностики поведінки споживачів
2. Аналіз поведінки споживачів
2.1. Аналіз факторів, що впливають на поведінку споживачів.
2.1.1. Аналіз впливу референтних груп на поведінку споживачів
2.1.2. Аналіз мотивації та структури споживання
2.1.3 Розробка колекції рекламних звернень для різних груп цільової аудиторії
2.2. Дослідження моделі споживчої поведінки.
2.2.1. Розробка моделі прийняття рішень про покупку індивідуальним споживачем
2.2.2. Діагностика поведінки споживачів
3. Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності фірми з виробництва чоловічого одягу
Висновки
Список використаних джерел
1. Теоретичні та методологічні аспекти дослідження поведінки споживачів
1.1. Моделі поведінки споживачів
1.2. Методика проведення діагностики поведінки споживачів
2. Аналіз поведінки споживачів
2.1. Аналіз факторів, що впливають на поведінку споживачів.
2.1.1. Аналіз впливу референтних груп на поведінку споживачів
2.1.2. Аналіз мотивації та структури споживання
2.1.3 Розробка колекції рекламних звернень для різних груп цільової аудиторії
2.2. Дослідження моделі споживчої поведінки.
2.2.1. Розробка моделі прийняття рішень про покупку індивідуальним споживачем
2.2.2. Діагностика поведінки споживачів
3. Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності фірми з виробництва чоловічого одягу
Висновки
Список використаних джерел