Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   480 грн.
ЦЕНА:   1104 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Редакційно-видавничий аналіз продукції видавництва «Вечірній Коростень» за останні 5 років. Види видань, тематика, дотримання стандартів культура видання, художньо-технічне редагування, шрифти   (ID работы: 7908)

Направление: Издательское дело и редактирование
Предмет: Издательское дело
Тип работы: Бакалаврская работа
Число страниц: 41
Год защиты: 2017
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ І. Регіональна преса в розрізі функції загального інформування населення
1.1. Формування політичної, економічної та інших видів культури населення завдяки читанню періодики
1.2. Особливості подачі інформації в сучасних періодичних виданнях
Висновки до розділу І
Розділ ІІ. «Багодійна» вільна щотижнева газета «Вечірній Коростень» крізь призму її видової, структурної та тематичної специфіка
2.1. Види публікацій газети «Вечірній Коростень»: типові та разові
2.2. Тематико-проблемний аналіз видань газети «Вечірній Коростень»
Висновки до розділу ІІ
Розділ ІІІ. Розвиток формату газети «Вечірній Коростень» за останні років: редакційно-видавничий аналіз
3.1. Дотримання стандартів культури видання
3.2. Художньо-технічне редагування газети: зміна вектору
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел та літератури
Введение
В епоху становлення в Україні інформаційного відкритого суспільства роль засобів масової інформації набуває надзвичайної ваги, адже саме вони розставляють акценти та формують думку громадян, надаючи їм різнорідну інформацію, яка і є осереддям інформаційного суспільства. Завдяки накопиченій інформації за допомогою системи соціальних комунікацій відбувається формування інформаційного сегмента суспільства, у якому періодична друкована преса всіх рівнів, у тому числі, й регіональна, є важливим складником.
На сьогодні процес інформатизації суспільства загалом та кожної окремої людини як члена цього соціуму дуже активізувався, що передбачає значне підвищення інформаційної культури населення. Засоби мсової інформації грають основну роль в цьому, тому їх рівень, якість видань та об’єктивність грає не останню роль у рівнях політичної, економічної та інших видах культури населення.
Актуальність дослідження спричинена тим, що проблема ідентифікації регіональної преси як певної частини всього інформаційного простору України та перспективи її розвитку навіть на сучасному етапі малодосліджені. Також малодосліджена тема розвитку та зміни форматів регіональних видань, що негативно впливає на загальне розуміння чинників формування інформаційної культури того чи іншого регіону. В цьому розрізі можна вести мову про те, що газета «Вечірній Коростень» не є винятком.
Метою дослідження є аналіз регіональної друкованої преси на прикладі щотижневої газети «Вечірній Коростень» з огляду на її вплив щодо створення підґрунтя для розвитку політичної, економічної та інших видів культури українського суспільства, а також виявлення перспектив і основних тенденцій розвою регіональних ЗМІ.
Реалізація мети роботи передбачає виконання таких завдань:
– визначення місця регіональної друкованої преси в інформаційному просторі нашої держави та перспективних напрямків її діяльності;
– характеристика видів та тематики регіональних видань (на прикладі продукції видавництва благодійної вільної щотижневої газети «Вечірній Коростень»);
– аналіз процесу формування політичної, економічної та інших видів культури населення завдяки читанню періодики;
– здійснення редакційно-видавничого аналізу певного регіонального видання для визначення рівня та тенденцій розвитку регіональних друкованих ЗМІ.
Об'єктом дослідження є види, тематика видань друкованої преси певного регіону України й тенденції та перспективи її розвитку (на прикладі щотижневої газети «Вечірній Коростень»).
Предметом дослідження є періодичні видання благодійної вільної щотижневої газети «Вечірній Коростень» за останні п’ять років.
У роботі застосовано такі методи, як типологічний, історичний, системний, а також аналіз та узагальнення. Для теоричного дослідження проблеми застосовано системно-діяльністний підхід як загальнонауковий принцип дослідження. Для дослідження розвитку регіонального видання був використаний метод узагальнення.
Новизна дослідження полягає у здійсненні цілісного системного аналізу осмислення діяльності та специфіки регіональної друкованої преси як складової всього інформаційного простору України, у спробі здійснити системне дослідження функціонування щотижневої газети «Вечірній Коростень» на фоні загальної періодики України.
Теоретичною базою даного дослідження є праці Бурківської Л. Ю., Валуєнко Б. В., Василенко М. В., Ворошилова В. В., Гуревич С. М., Животко А. П., Засурского Я. Н., Іванова В. Ф., Карася М. А., Левченка А. М., Огієнка І. І., Семигіної Т. В., Тимошика М. С., Шевченка В. Е. та інших.
Практичне значення. Опрацьований та узагальнений фактичний матеріал, основні теоретичні положення й висновки можуть бути використані в подальшому для поглибленого вивчення питання розвитку регіональних друкованих засобів масової інформації.
Робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами та висновків. У висновках підсумовано результати дослідження, показано тенденції розвитку регіональної преси, вказано на види та тематику видань, тенденційність та специфіку газети «Вечірній Коростень» в розрізі регіональної періодики.
Список джерел налічує 40 позицій. Загальний обсяг роботи – 41 сторінка.
Литература
1. Буковецкая О. А. Дизайн текста: шрифт, эффекты, цвет / О. А. Буковецкая. – М. : ДМК, 2000. – 304 с.
2. Бурківська Л. Ю. Українська регіональна преса: соціолінгвістичний аспект / Л. Ю. Бурківська // Культура слова. – 2013. – Вип. 79. – С. 130-133.
3. Валуєнко Б. В. Зовнішнє оформлення друкованих видань: Способи композиційного зв’язку шрифту і зображення / Б. В. Валуєнко // Друкарство. – 1999. – № 3. – С. 12–13.
4. Василенко М. В. Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів в українській пресі : монографія / М. В. Василенко // – К. : Вид-во Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2006. – 236 с.
5. Ворошилов В. В. Техника и технология СМИ / В. В. Ворошилов. – М. : Издательство Михайлова В. А., 2000. – 48 с.
6. Гуревич С. М. Газета: вчера, сегодня, завтра / С. М. Гуревич. – М. : Аспект Пресс, 2004. – 170 с.
7. Гуревич С. М. Номер газеты : учебное пособие / С. М. Гуревич. – М. : Аспект Пресс, 2002. – 191 с.
8. Дубина Н. Н. Основы оформления газеты / Н. Н. Дубина [Электронный документ] // КомпьюАрт. – 2005. – №12. – Режим доступа: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=15410
9. Животко А. П. Історія української преси / А. П. Животко. – К. : Наша культура і наука, 1999. – 368 с.
10. Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» // Україна: інформація і свобода слова. – К. : Молодь, 1997. – С.92–110.
11. Засурский Я. Н. Роль средств массовой информации в обществе / Я. Н. Засурский // Вестник Москов. ун-та. Серия 10 : Журналистика. – 1995. – № 2. – С. 3 – 6.
12. Іванов В. Ф. Техніка оформлення газети : курс лекцій / В. Ф. Іванов. – К. : Знання, 2000. – 222 с.
13. Капелюшний А. О. Стилістика редагування журналістських текстів : Навч. посібник / А. О. Капелюшний. – Л. : ПАІС, 2003. – 544 с.
14. Карась М. А. Регіональна преса в демократичному суспільстві (на прикладі періодики США): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 – журналістика / М. А. Карась. – К. : ун-т ім. Тараса Шевченка, 1999. – 35 с.
15. Карпенко В. О. Основи редакторської майстерності. Теорія, методика, практика : підручник / В. О. Карпенко. – К. : Університет «Україна», 2007. – 431 с.
16. Копиленко О. Л. Влада інформації / О. Л. Копиленко. – К. : Україна, 1991. – 108 с.
17. Кросс К. Політична комунікація і висвітлення новин у демократичних суспільствах: Перспективи конкуренції [Текст] / К. Кросс, Р. Гакет; пер. з англ. Р. Ткачук. – К. : Основа, 2000. – 142 с.
18. Лаврик О. В. Соціальна проблематика газетних виступів: навчально- методичний посібник для студентів зі спеціальності «Журналістика» / О. В. Лаврик. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2010. – 72 с.
19. Лазутина Г. В. Основы творческой деятельности журналиста / Г. В. Лазутина. – М. : Аспект Пресс, 2000. – 240 с.
20. Лазутина Г. В. Журналистское познание мира / Г. В. Лазутина // Основы творческой деятельности журналиста: Учеб. для студ. вузов по спец. «журналистика» / Ред.-сост. С. Корконосенко. – СПб. : Знание, 2000. – 272 с.
21. Левченко А. М. Роль регіональних ЗМІ у соціокультурній, економічній та політичній системах суспільства [Електронний ресурс] / А. М. Левченко. – Режим доступу до ресурсу: URL:www: http://j ournlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article= 1381.
22. Михайлин І. Л. Історія української журналістики XIX століття: Підручник / І. Л. Михайлин. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 720 с.
23. Москаленко А. З. Вступ до журналістики: Підручник / А. З. Москаленко. – К. : Школяр, 1997. – 300 с.
24. Москаленко А. 3. Теорія журналістики. Підручник / А. З. Москаленко. – К. : Експрес-об’ява, 1998. – 334 с.
25. Недопитанський М. І. Сучасна українська періодика: типологічний аспект [Електронний ресурс] / М. І. Недопитанський. – Режим доступу : URL:www: http://journlib.univ.kiev.ua/ index. php?act=article &article=1553.
26. Огієнко І. І. Історія українського друкарства / І. І. Огієнко // Упоряд., авт. іст.-біогр. нарису та прим. М. Тимошик. – К. : Либідь, 1994. – 446 с.
27. Оформление периодических изданий : учебное пособие / под ред. А. П. Киселева. – М. : Издательство Московского университета, 1988. – 160 с.
28. Пикок Д. Издательское дело / Д. Пикок. – М. : ЭКОМ, 2002. – 424 с.
29. Семигіна Т. В. Інформаційне забезпечення соціальної сфери : метод. посіб. до курсу / Т. В. Семигіна. – К. : Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2007. – 156 с.
30. Ситников В. П. Техника и технология СМИ: Периодическая печать / В. П. Ситников. – М. : Факультет журналистики МГУ, 2002. – 215 с.
31. Технологія газетно-журнального виробництва : навчальний посібник / С. Ф. Гавенко, З. М. Сельменська, Л. Й. Кулік, І. М. Назар. – Львів : Українська академія друкарства, 2009. – 304 с.
32. Тимошик М. С. Редагування текстів за видами видань (газетно-журнальні, рекламні, інформаційні) / М. С. Тимошик // Друкарство. – 2003.– №5. – С. 18-21.
33. Українська журналістика: вчора, сьогодні, завтра / За заг. ред. проф. В. І. Шкля¬ра. – К. : Просвіта, 1998. – Вип. 3. – 180 с.
34. Феличи Д. Типографика: шрифт, верстка, дизайн / Д. Феличи. – СПб. : БХВ, 2004. – 496 с.
35. Чапек К. Як робиться газета / К. Чапек // Чапек К. Твори : у 2 т. – К. : Дніпро, 1987. – Т. 2. – С. 445-464.
36. Чекмишев О. В. Регіональна преса з 1976 року до нинішнього часу / О. В. Чекмишев // Сучасна українська журналістика. Поняттєвий аспект. – К., 1997. – № 9.– С. 32-36.
37. Шевченко В. Е. Архітектоніка сучасного українського газетного видання (системна організація та закономірності розподілу елементів) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.08 / В. Е. Шевченко. – К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2002. – 19 с.
38. Шевченко В. Е. Оформлення сучасного газетного видання: Навч. посібник / В. Е. Шевченко. – К., 2003. – 344 с.
39. Шевченко В. Е. Система рубрикації газети – основа її архітектонічної організації / В. Е. Шевченко // Наукові записки Інституту журналістики. – 2003. – Т. 13. – С. 45-51.
40. Яненко Я. В. Методичні вказівки до лекційних, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Газетно-журнальне видання» / Я. В. Яненко. – Суми : Сумський державний університет, 2012. – 24 с.
Другие работы этого направления