Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   200 грн.
ЦЕНА:   459 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності зарубіжних компаній (на прикладі компанії Coca-cola)   (ID работы: 7737)

Направление: Менеджмент
Предмет: Международный менеджмент
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 46
Год защиты: 2017
ВУЗ: Донецкий национальный университет им. Василя Стуса
Курс: 2
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти використання Інтернет - комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства
1.1 Поняття, мета і функції Інтернет – маркетингу
1.2 Переваги і недоліки Інтернет – маркетингу
1.3 Інструменти Інтернет – маркетингу
Розділ 2. Використання методів Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.1 Загальна інформація про корпорацію Coca-cola. Аналіз новітніх методів інтернет-маркетингу
2.2 Застосування Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.3 Сутність інтернет-брендінгу компанії
Розділ 3 . Напрямки розвитку інтернет-маркетингової системи компаніїCoca-cola
3.1 Розробка концепції інтернет-маркетингу корпорації Coca-cola
Висновки
Список використаних джерел