ЦЕНА:
40 грн.
|
||
ЦЕНА:
0 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Менеджмент контрольна (ID работы: 7080) |
Направление: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 33 |
Год защиты: | 2016 |
ВУЗ: | Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ) |
Курс: | 3 |
Язык: | Украинский |
Задание
1. Теоретичні питання
2. Аналіз практичної діяльності підприємства у сфері менеджменту
3. Творча ситуація
«Skincare» – компанія, що спеціалізується на виготовленні косметичних та лікувальних засобів для широкого кола споживачів. Окремою є спеціальна косметична лінія для дітей – «Ваbу Skincare».
У 2005 р. обсяги продажів компанії «Skincare» становили 500 млн. грн., у 2007 р. було заплановано збільшити його до 600 млн. дол.
Компанія сформулювала свою місію так: «Компанія «Skincare» присвятила себе турботам про здоров'я і красу людини, освоєнню нових галузей у своїй сфері.
Ми використовуємо наші власні клінічні розробки, застосовуємо сучасну техніку та обладнання.
Ми об'єднали зусилля для поліпшення життя наших клієнтів, відновлюючи їхнє здоров'я та прищеплюючи їм турботу про себе та членів своєї сім'ї.
Ми завжди орієнтуємося на потреби та смаки клієнтів.
Наша репутація ґрунтується на високих стандартах якості продукції.
Ми відстоюємо інтереси клієнтів, активно беремо участь у професійній, освітній і дослідницькій діяльності.
Ми пишаємося тим, що робимо і віддані нашій компанії.
Ми створюємо сприятливу атмосферу для продуктивного співробітництва у всіх сферах».
Завдання: Визначте складові місії компанії «Skincare».
На кого орієнтована місія компанії?
Які складові стратегії компанії можна виділити через місію?
Список використаної літератури
2. Аналіз практичної діяльності підприємства у сфері менеджменту
3. Творча ситуація
«Skincare» – компанія, що спеціалізується на виготовленні косметичних та лікувальних засобів для широкого кола споживачів. Окремою є спеціальна косметична лінія для дітей – «Ваbу Skincare».
У 2005 р. обсяги продажів компанії «Skincare» становили 500 млн. грн., у 2007 р. було заплановано збільшити його до 600 млн. дол.
Компанія сформулювала свою місію так: «Компанія «Skincare» присвятила себе турботам про здоров'я і красу людини, освоєнню нових галузей у своїй сфері.
Ми використовуємо наші власні клінічні розробки, застосовуємо сучасну техніку та обладнання.
Ми об'єднали зусилля для поліпшення життя наших клієнтів, відновлюючи їхнє здоров'я та прищеплюючи їм турботу про себе та членів своєї сім'ї.
Ми завжди орієнтуємося на потреби та смаки клієнтів.
Наша репутація ґрунтується на високих стандартах якості продукції.
Ми відстоюємо інтереси клієнтів, активно беремо участь у професійній, освітній і дослідницькій діяльності.
Ми пишаємося тим, що робимо і віддані нашій компанії.
Ми створюємо сприятливу атмосферу для продуктивного співробітництва у всіх сферах».
Завдання: Визначте складові місії компанії «Skincare».
На кого орієнтована місія компанії?
Які складові стратегії компанії можна виділити через місію?
Список використаної літератури
Другие работы этого направления