Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетингове дослідження та їх запровадження в роботі організації в сфері торгівлі   (ID работы: 6556)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинговые исследования
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 131
Год защиты: 2008
ВУЗ: Государственная Академия Руководящих Кадров Культуры и Искусств (ГАРККиИ)
Специальность (факультет): Кафедра менеджменту та економіки
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Основні теоретичні поняття маркетингового дослідження
1.1. Сутність та система маркетингових досліджень
1.2. Маркетингова інформація та її значення у дослідженні
1.3. Навколишнє бізнес-середовище та мікросередовище підприємства як об’єкти маркетингових досліджень
1.4. Маркетингові дослідження ринку
РОЗДІЛ ІІ. Характеристика сучасного стану дослідження маркетингу на підприємстві ПП „Модіан”
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства та основні показників діяльності
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства та формулювання цілей його маркетингового дослідження
2.3. Характеристика ефективності функціонування маркетингового дослідження на ПП „Модіан”
РОЗДІЛ ІІІ. Напрямки вдосконалення маркетингового дослідження на підприємстві
3.1 Вдосконалення системи оцінки конкурентного середовища підприємства та вироблення конкурентної стратегії
3.2 Вдосконалення процесу маркетингового дослідження та дизайн маркетингового дослідження
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Другие работы этого направления