Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   10 грн.
ЦЕНА:   23 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Контрольна мікроекономіка   (ID работы: 4963)

Направление: Экономика
Предмет: Микроэкономика
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 12
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Задание
1. Корисність блага. Ординалістська та кардиналістська теорії поведінки споживача: сутність та принципи визначення
2. Параметри підприємства як мікроекономічної моделі
Задача

Заповніть пропуски в таблиці для підприємства, що купує необхідні йому ресурси і реалізує свою продукцію на конкурентному ринку. Ціна одиниці продукції підприємства – 3 грн. од.

Список використаної літератури
Другие работы этого направления
1. Виробничий процес, його складові. Виробнича функція та економічна ефективність виробництва 2. Загальний, середній та граничний продукт, їх динаміка 3. Поняття виробничої функції, її властивості
Ефект заміщення та ефект доходу по Слуцькому та Хіксу
Мікроекономіка
Контрольна мікроекономіка
Мікроекономіка контрольна
Мікроекономіка в системі економічних наук
Мікроекономіка контрольна
Мікроекономіка задача
Задача Мікроекономіка
Задачі з дисципліни "Мікроекономіка"
Світова торгівля її форми та структура
Контрольна робота з дисципліни "Мікроекономіка" (Варіант №5)
Контрольна робота з мікроекономіки
Еластичність попиту та пропозиції, практичне застосування знань про еластичність
Характеристика підприємства як суб’єкта ринку
Реакція споживача на зміну доходу. Крива Енгеля
Еластичність пропозиції, порівняння коротко- та довгострокового коефіцієнта еластичності. Застосування теорії еластичності у податковій політиці держави
Ринок землі
Мікроекономіка контрольна робота
Ринок монополістичної конкуренції
Мікроекономіка
Мікроекономіка контрольна
Модель монополістичного ринку: сутність та умови існування
Мікроекономіка задача
Джон(Форбс) Неш: рівновага Неша і пояснення дилеми ув’язнених
Основні моделі олігополістичного ціноутворення
Ринкова рівновага у трьох періодах (миттєвий, короткостроковий та довгостроковий). Надлишок споживача та продавця.
Модель олігополістичного ринку: сутність та причини виникнення
Мікроекономіка