ЦЕНА:
10 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
23 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Контрольна мікроекономіка (ID работы: 4962) |
Направление: | Экономика |
Предмет: | Микроэкономика |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 13 |
Год защиты: | 2003 |
Язык: | Украинский |
Задание
1. Реакція споживача на зміну його доходу. Лінія “дохід-споживання”. Нахил лінії як свідчення відношення споживача до благ. Поняття “повноцінних” і “неповноцінних” благ. Крива Енгеля. Функція Торнквіста.
2. Рівновага фірми, галузі, ринку в довгостроковому періоді за умов досконалої конкуренції.
Завдання 1
Визначте ефективний варіант вкладення інвестицій, якщо за першим варіантом прибуток складає 300 тис. грн.: 150 тис. грн. у цей рік і 150 – через рік; за другим варіантом прибуток складає 350 тис. грн.: 50 тис. грн. у цей рік і по 150 в наступні два роки при ставці 5%.
Завдання 2
Споживач вирішує, яким чином розподілити свій дохід між придбанням двох товарів. Рисунок ілюструє його бюджетну лінію та криву байдужості. Вкажіть за ним наступні точки:
А) точку, в якій споживач максимізує свої потреби;
Б) точку, в якій він купує тільки товар 1;
В) точку такого набору, при виборі якого споживач не витратить весь свій бюджет;
Г) точку, в якій він максимізуючи корисність, виходить за рамки бюджетних можливостей;
Д) точку, де він купує тільки товар 2;
Є) точку кращого набору благ, в якій споживач виходить за рамки свого бюджету.
Список використаної літератури
2. Рівновага фірми, галузі, ринку в довгостроковому періоді за умов досконалої конкуренції.
Завдання 1
Визначте ефективний варіант вкладення інвестицій, якщо за першим варіантом прибуток складає 300 тис. грн.: 150 тис. грн. у цей рік і 150 – через рік; за другим варіантом прибуток складає 350 тис. грн.: 50 тис. грн. у цей рік і по 150 в наступні два роки при ставці 5%.
Завдання 2
Споживач вирішує, яким чином розподілити свій дохід між придбанням двох товарів. Рисунок ілюструє його бюджетну лінію та криву байдужості. Вкажіть за ним наступні точки:
А) точку, в якій споживач максимізує свої потреби;
Б) точку, в якій він купує тільки товар 1;
В) точку такого набору, при виборі якого споживач не витратить весь свій бюджет;
Г) точку, в якій він максимізуючи корисність, виходить за рамки бюджетних можливостей;
Д) точку, де він купує тільки товар 2;
Є) точку кращого набору благ, в якій споживач виходить за рамки свого бюджету.
Список використаної літератури
Другие работы этого направления