ЦЕНА:
30 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
69 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Вплив інформаційних технологій на імідж держави (ID работы: 4686) |
Направление: | Гуманитарные предметы |
Предмет: | Международная информация |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 73 |
Год защиты: | 2006 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Розділ І. Теоретико-методологчіні підходи визначення іміджу
1.1 Наукові підходи до вивчення іміджу: порівняльна характеристика
1.2 Основні характеристики поняття «імідж»
Розділ ІІ. Аналіз та оцінка формування іміджу країни на міжнародних інформаційних каналах та в електронних виданнях
2.1 Форування іміджу країни на міжнародних телевізійних каналах
2.2 Вплив політичного Інтернету на хід передвиборної кампанії
Висновки
Список використаної літератури
Розділ І. Теоретико-методологчіні підходи визначення іміджу
1.1 Наукові підходи до вивчення іміджу: порівняльна характеристика
1.2 Основні характеристики поняття «імідж»
Розділ ІІ. Аналіз та оцінка формування іміджу країни на міжнародних інформаційних каналах та в електронних виданнях
2.1 Форування іміджу країни на міжнародних телевізійних каналах
2.2 Вплив політичного Інтернету на хід передвиборної кампанії
Висновки
Список використаної літератури
Другие работы этого направления