Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   70 грн.
ЦЕНА:   161 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Формування маркетингової товарної політики на підприємстві   (ID работы: 4248)

Направление: Менеджмент
Предмет: Менеджмент организаций
Тип работы: Бакалаврская работа
Число страниц: 98
Год защиты: 2014
ВУЗ: Национальный университет биоресурсов и природопользования (НУБиП)
Курс: 4
Язык: Украинский
Задание
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Другие работы этого направления
Контрольна робота з дисципліни «Менеджмент організацій»
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФАРАОН»)
Формування культури управління організацією та шляхи її підвищення на прикладі "ЗАТ Інтер-поліс"
Способи підвищення ефективності управління організацією на прикладі ВАТ “УкрНДІШП”
УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАХОВИМИ ОПЕРАЦІЯМИ (НА ПРИКЛАДІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «АСКО-ДОНБАС ПІВНІЧНИЙ»)
Методи та методики оцінювання міри ризику
Впровадження системи управління проектами (СУП) на проектно – орієнтованому підприємстві на прикладі ТОВ «Галтрейд»
Інноваційні процеси в організації в умовах формування ринку (На прикладі підприємства ТОВ „Мітра”)
Впровадження системи управління проектами (СУП) на проектно – орієнтованому підприємстві
Удосконалення прогнозування та планування діяльності підприємства "Меридіан"
Напрямки розвитку організаційної структури фармацевтичного закладу на прикладі ТОВ “Ліго-Фарм”
Менеджери організації
Теоретичні і практичні аспекти складання аудиту звітності транснаціональних корпорацій та їх дочірніх підприемств на прикладі ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
Удосконалення управління фінансовими ресурсами підприємства на прикладі ПП«Алекс-поліграфсервіс
Стратегія управління аграрними підприємствами України в умовах Євроінтеграції
Формування культури управління організацією та шляхи її підвищення на прикладі "ЗАТ Інтер-поліс"
Підвищення ефективності використання людських ресурсів на підприємстві
Планування як підсистема управління підприємством
Управління системою роботи ЗНЗ з обдарованими учнями