ЦЕНА:
70 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
161 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Формування маркетингової товарної політики на підприємстві (ID работы: 4248) |
Направление: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент организаций |
Тип работы: | Бакалаврская работа |
Число страниц: | 98 |
Год защиты: | 2014 |
ВУЗ: | Национальный университет биоресурсов и природопользования (НУБиП) |
Курс: | 4 |
Язык: | Украинский |
Задание
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Другие работы этого направления