ЦЕНА:
40 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
92 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Право стародавньої Індії (ID работы: 382) |
Направление: | Право |
Предмет: | История государства и права зарубежных стран |
Тип работы: | Реферат |
Число страниц: | 25 |
Год защиты: | 2008 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Виникнення держави та її розвиток
2. Особливості суспільного ладу
3. Державний устрій, суд, збройні сили
4. Закони Ману
Висновки
Література
1. Виникнення держави та її розвиток
2. Особливості суспільного ладу
3. Державний устрій, суд, збройні сили
4. Закони Ману
Висновки
Література
Введение
Великий Індійський півострів у доісторичні часи мав населення темної барви. Його останками є дравіди, що дотепер живуть у південному Декані. Але в різні часи напливали сюди різні племена із Середньої Азії, так що расовий характер Індії є доволі мішаним. У ІІ тис. до н.е. на індійські низини вдерлися з півночі народи індоєвропейського походження. Називалися вони “арія”, що означає “шляхетно уроджені”. Це були скотарі, що жили зі своїх стад худоби, але також охоче займалися хліборобством. Ділілися на роди й племена та підлягали королям, що мали спадщинну владу. Дуже скоро утворилися суспільні класи: жерців – “брахманів”, войовників – “кшатрія” та хліборобів –
Заключение
Правовий звичай не пов'язаний з божественним розпорядженням, який визначає дхарму. Як усне джерело правил поведінки він використовувався при впорядкуванні дхармасутр, дхар-машастр, які складаються із правил — дхарм. Позитивне індуське право — це звичаєве право. Релігійна норма (індуїзм) могла різною мірою домінувати над нормою-звичаєм, впливати на неї, змінювати ЇЇ за допомогою тлумачення звичаю. Проте норми-звичаї, різні у кожної касти, посідали важливе місце в регулюванні відносин як усередині неї, так і за її межами. У разі відсутності норми в законі суддя міг вирішувати справу відповідно до своєї думки і справедливості, які цілком залежали від звичаїв касти, до якої він належав.
Нормативно-правовий акт (закон) не визнається індуїстською доктриною джерелом права. Це пояснюється такими причинами.
По-перше, мистецтво управління і видання законів і наказів правителем належить до артхи, а не до дхарми.
По-друге, дхарма потребує підкорення легітимним нормативним актам
Нормативно-правовий акт (закон) не визнається індуїстською доктриною джерелом права. Це пояснюється такими причинами.
По-перше, мистецтво управління і видання законів і наказів правителем належить до артхи, а не до дхарми.
По-друге, дхарма потребує підкорення легітимним нормативним актам
Литература
Страхов М. Історія держави і права зарубіжних країн: Підруч. для студент. юрид. спец. вищ. закл. освіти.- Х.: Право, 2001.- 415 с. [В 67 С 83]
Висвітлюється історія виникнення, розвитку і функціонування державно-правових систем Стародавнього світу, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу.
Тищик Б. Історія держави і права країн Стародавнього світу: Навч. посіб. для студент. гуманіт. спец. вищ. навч. закл.- Л.: Світ, 2001.- 383 с.: ілюстр.
Висвітлюється історія виникнення, розвитку і функціонування державно-правових систем Стародавнього світу, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу.
Тищик Б. Історія держави і права країн Стародавнього світу: Навч. посіб. для студент. гуманіт. спец. вищ. навч. закл.- Л.: Світ, 2001.- 383 с.: ілюстр.
Другие работы этого направления