ЦЕНА:
40 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
92 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Державна служба як важливий інститут державного урядування. Психологічні та правові аспекти підготовки урядовців (ID работы: 360) |
Направление: | Право |
Предмет: | Административное право |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 29 |
Год защиты: | 2007 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Інститут державної служби: поняття і зміст
2. Поняття державної служби
3. Правовий статус державних службовців
Висновок
Література
1. Інститут державної служби: поняття і зміст
2. Поняття державної служби
3. Правовий статус державних службовців
Висновок
Література
Введение
16 грудня 1993 року був прийнятий закон “Про державну службу”. Цей Закон регулює суспільні відносини, які охоплюють діяльність держави щодо створення правових, організаційних, економічних та соціальних умов реалізації громадянами України права на державну службу. Він визначає загальні засади діяльності, а також статус державних службовців, які працюють в державних органах та їх апараті.
Отже, державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.
Державною службою в Україні визнається професійна діяльність осіб, які
Отже, державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.
Державною службою в Україні визнається професійна діяльність осіб, які
Заключение
Розбудова державності України має супроводжуватися відповідним розвитком та удосконаленням державної служби. Метою реформування цього інституту є становлення справді професійної, високоефективної, стабільної та авторитетної державної служби.
У побудові державної служби насамперед слід виходити з функцій державних органів, розподілу цих функцій між даними органами, визначення повноважень органів у цілому і кожного окремо, а також повноважень їх працівників. Тобто потрібна функціональна класифікація державних органів різних рівнів і напрямів діяльності всіх гілок влади на основі узагальнення предметно-цільових характеристик, функцій та повноважень. Це дасть змогу розмежувати органи за специфікою діяльності, виявити однорідні функції, визначити доцільний функціональний розподіл між структурними підрозділами та штатними посадами.
Мають бути утверджені нові підходи до організації діяльності державних службовців, зокрема у взаємодії з громадянами, насамперед у принциповій
У побудові державної служби насамперед слід виходити з функцій державних органів, розподілу цих функцій між даними органами, визначення повноважень органів у цілому і кожного окремо, а також повноважень їх працівників. Тобто потрібна функціональна класифікація державних органів різних рівнів і напрямів діяльності всіх гілок влади на основі узагальнення предметно-цільових характеристик, функцій та повноважень. Це дасть змогу розмежувати органи за специфікою діяльності, виявити однорідні функції, визначити доцільний функціональний розподіл між структурними підрозділами та штатними посадами.
Мають бути утверджені нові підходи до організації діяльності державних службовців, зокрема у взаємодії з громадянами, насамперед у принциповій
Литература
1. Конституція України від 28.06.1996 року
2. Закон України “Про державну службу” від 16 грудня 1993 року.
3. Закон України “Про боротьбу з корупцією” від 5 жовтня 1995 року.
4. Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 3-4.
5. Порядок перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Уряду України (Кабінету Міністрів); Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 2.
6. Праця і зарплата. 1995. № 23.
7. Колпаков В.К. Адміністративне право України: Підручник-К.: Юрінкгом Інтер, 2001
8. Адміністративне право України / За ред. Бітяка.-Харьків: Право, 2001.
2. Закон України “Про державну службу” від 16 грудня 1993 року.
3. Закон України “Про боротьбу з корупцією” від 5 жовтня 1995 року.
4. Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 3-4.
5. Порядок перебування на державній службі працівників патронатної служби членів Уряду України (Кабінету Міністрів); Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 р. // Офіційний вісник України. 1995. № 2.
6. Праця і зарплата. 1995. № 23.
7. Колпаков В.К. Адміністративне право України: Підручник-К.: Юрінкгом Інтер, 2001
8. Адміністративне право України / За ред. Бітяка.-Харьків: Право, 2001.
Другие работы этого направления