Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Особливості підбора менеджерів в умовах України   (ID работы: 3432)

Направление: Менеджмент
Предмет: Менеджмент персонала
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 48
Год защиты: 2013
ВУЗ: Государственный Институт Подготовки Кадров (ГИПК)
Курс: 3
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА РИНКУ ПРАЦІ НА УКРАЇНІ
1.1. Поняття та особливості формування сучасного ринку праці
1.2. Характеристика попиту і пропозиції на ринку праці України
РОЗДІЛ ІІ. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРІВ
2.1 Основні професійні вимоги до менеджерів
2.2 Структура ринку праці фахівців офісного адміністрування та сучасні механізми його регулювання
2.3. Загальні тенденції попиту на фахівців менеджерів на ринку праці
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Введение
Актуальність теми. Попри те, що загальні теоретико-методологічні питання економічної сутності ринку праці, основні його складові, структурно-функціональні залежності достатньо широко розглянуті у сучасній науковій літературі, однак досі не вирішене питання щодо об’єкту купівлі-продажу на ринку праці, тривають дискусії щодо правомірності вживання самого терміну “ринок праці”.
Водночас формування та функціонування повноцінного ринку праці неможливе лишень за умов саморегуляції за рахунок дії ринкових механізмів. Інструментарій регулювання ринку праці повинен гармонійно поєднувати механізми ринкового та адміністративного регулювання. Ринок праці - економічний феномен, функціонування котрого у виключній мірі впливає на соціальну сферу. Остання потребує проведення сильної, цілеспрямованої, виваженої та обґрунтованої державної політики. Більш того, соціальний чинник нині на державному рівні визнано як безпосередній та дієвий інструмент прискорення економічного зростання, зміцнення порозуміння і злагоди у суспільстві.
Ринок праці — це передусім система суспільних відносин, пов’язаних із купівлею і продажем товару “робоча сила”. Крім того, ринок праці є сферою працевлаштування, формування попиту й пропозиції на робочу силу. Його можна трактувати і як механізм, що забезпечує узгодження ціни та умов праці між роботодавцями і найманими працівниками.
Формування попиту на робочу силу здійснюється під впливом таких факторів: приросту величини трудових ресурсів, співвідношення зайнятого і незайнятого населення, використання мало конкурентних груп населення, особливостей пенсійного законодавства, а також кадрової політики на кожному підприємстві.
Метою роботи є дослідження попиту на менеджерів на ринку праці.
З метою досягнення поставленої мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
- розглянути теоретико-методологічні засади формування попиту на ринку праці на Україні шляхом визначення поняття та особливості формування сучасного ринку праці, здійснити характеристику попиту і пропозиції на ринку праці України;
- проаналізувати особливості державного регулювання попиту та пропозиції на ринку праці;
- дослідити стан і тенденцій попиту на професії менеджера на ринку праці;
- охарактеризувати основні професійні вимоги до менеджерів
- проаналізувати структуру ринку праці фахівців з маркетингу.
Об’ктом дослідження є менеджери і попит на ці професії на ринку праці.
Предмет дослідження. – дослідження особливостей формування попиту на ринку праці на менеджерів.
Заключение
Отже, відповідно до проведеного дослідження можна зробити висновок, що праця фахівців з маркетингу характеризується широтою і розмаїтістю виконуваних функцій і операцій. По-перше, така діяльність вимагає вміння швидко переключатися з одного виду роботи на іншій: аналіз ринку, планування стратегії підприємства, розробка асортименту. По-друге, спеціаліст з маркетингу протягом робочого дня спілкується з відносно великим колом осіб.
Існує тісний зв’язок між інвестиційним процесом і попитом на працю на мікро рівні: створенням, збереженням і ліквідацією робочих місць. Якщо створення робочих місць залежить від інвестиційних витрат, то функціонування робочих місць підтримується так званими поточними витратами.
Попит на працю підприємства залежить від співвідношення його витрат і доходів. Підприємство, яке окупає свої витрати, може підтримувати зайнятість на попередньому рівні. Якщо підприємство стає збитковим, виникає питання про його ліквідацію, ліквідацію робочих місць на ньому. Будь-який чинник, який впливає на витрати, доходи підприємства, є регулятором попиту на працю.
Процеси формування попиту на робочу силу значно відрізняються між собою в адміністративно-командній і ринковій економіках. Це пов’язано, зокрема, з відмінностями механізмів прийняття рішень в сферах інвестицій, виробництва, ціноутворення на готову продукцію.
Попит на продукцію підприємця багато в чому визначає його попит на працю. Разом з тим існує відома автономність між комерційними результатами діяльності підприємства і його попитом на ринку робочої сили, що пов’язано з дією інституційних, зокрема, соціально-психологічних чинників.
Величина і структура зайнятості на підприємстві залежать від його стратегії на ринках факторів виробництва і готової продукції. Вертикальна інтеграція, або дезінтеграція підприємства супроводжуються зміною на ньому зайнятості. Під час переходу від адміністративно-командної до ринкової економіки відбувається структурна перебудова підприємств і зайнятості на мікрорівні.
Пропозиція праці є однією із складових ринку праці, що справляє вплив на ефективність зайнятості. Відтворення пропозиції праці – це процес відновлення пропозиції праці як на індивідуальному рівні, так і на рівнях підприємства, окремих сегментів ринку праці, в масштабі всього народного господарства. Таке виділення різних рівнів відтворення пропозиції праці має винятково гносеологічний характер, необхідний для більш глибокого вивчення суті питання. Умовність даного підходу полягає в тому, що пропозиція праці окремим індивідом є одночасно пропозицією праці в рамках тих чи інших підприємства, професійно-кваліфікаційної групи, місцевості, країни.
Підсумовуючи результати проведеного дослідження щодо формування попиту на ринку праці менеджерів, менеджерів-менеджерів, аналітиків можна зробити висновок, що в сучасному динамічно розвиваючому суспільстві, в високій конкурентній боротьбі, спеціалісти з маркетингу – це вимога часу, без них неможливе ефективне функціонування підприємства. Це працівники, які дбають про те, щоб товариство провадило свою діяльність ефективно та законно. Практика діяльності підприємств в Україні свідчить, що відсутність повної та достовірної інформації часто є причиною непорозумінь та навіть конфліктів: працівники та керівництво не знають, до кого звернутися для отримання інформації, а посадові особи не мають часу та можливостей для її своєчасної та якісної підготовки.
Менеджер - це в першу чергу людина, що займається оптимізацією процесів усередині відділів компанії і процесів, пов'язаних із зовнішньою взаємодією. Менеджер повинен знати всі області, в яких працює фірма і з якими вона зіткнеться. Менеджер не може бути аналітиком, оскільки це керівна посада, людина повинна разом з директором нести на собі всю відповідальність за політику компанії, стратегію її розвитку. Багато хто неправильно вважає посаду менеджера нижчою виконавчою ланкою, без підлеглих. В основному, їм ставиться в обов'язки порахувати що-небудь, "підглянути" ціни у конкурентів, провести їх порівняння, дати оголошення в газету, яке вже хтось придумав, придумати рекламну кампанію, в якій повинні бути відображені конкретні переваги товару. Причому ці переваги виявлені не менеджером, і можуть взагалі не бути перевагами, які варто озвучувати.
Менеджер повинен уміти переробляти величезну кількість інформації, оперувати великими об'ємами даних - це дуже складна робота. Її можна назвати і творчою, тому що тільки жвавий розум може не втратити суті в інформаційному хаосі. Це, проте, не означає, що менеджер же і повинен займатися пошуком інформації. (Навіть спеціалізовані агентства роблять це за великі гроші і терміни). Менеджер фільтрує інформацію, що поступає, і передає її аналітику із завданням провести певний аналіз. Це вимагає від менеджера знання аналітики (багато хто тому прирівнює менеджера до аналітика), але це не означає, що він винен сам нею займатися, проводити математичні розрахунки. Далі менеджер отримує проаналізовані дані і на їх основі планує подальшу політику фірми.
Якщо представити організацію роботи фірми у вигляді держави, то менеджер в цій фірмі буде парламентом (законодавча влада), її директор - розділом уряду (виконавча влада). Бухгалтерію або фінансові відділи компанії можна представити як міністерства. Вони підкоряються уряду і звітують перед парламентом. Тобто, функції директора, як і підрозділи уряду, полягають в тому, щоб для ухвалення власного винайденого закону (рішення), представити його на розгляд до парламенту і якщо парламент (відділ маркетингу) спільно з урядом пропустить закон, то рішення буде ухвалено.
На мій погляд, зміни й удосконалення в професії менеджера пов'язані в першу чергу із завданнями, які диктують сучасні бізнеси-процеси. А сьогодні необхідні такі якості, як оперативність, інформованість, уміння використовувати сучасні засоби комунікацій, знання ефективних методів планування й основ управління. Це, безумовно, значно розширює вимоги до даної професії.
Литература
1. Конституція України от 28.06.96 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. № 30. ст. 41.
2. Закон України “Про оплату праці” від 24 березня 1995 року №108 / 95-ВР // ВВРУ. – 1995. № 17. – ст. 121. Алексеева М. Планирование деятельности фирмы. - М.: Экономика, 1997. – 239 с.
3. Національний класифікатор України – КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2005 набув чинності з 01 квітня 2006 р.
4. Авер'янова Є., Аханов С., Баліян С., Бабак В., Василенко В. Кадрове діловодство: Консультації, відповіді, первинні документи, нормативна база. - Д. : Баланс-Клуб, 2005. - 160с.
5. Анкудович Т. Є. Дослідження взаємозв’язку індикаторів ринку праці з блоками макроекономічних та демографічних показників // Вісник. - Рівне, 2006. - Вип.4 (36): Економіка, ч.1: Механізми відтворення людських і матеріальних ресурсів. - С.227–234.
6. Басаков М.И. Делопроизводство: (Документац. обеспечение упр.): Учеб. пособие для студентов образоват. учреждений сред. проф. образования / Изд.-торг. корпорация «Дашков и К°». - 2-е изд.. - М., 2003. - 336 с.
7. Безтелесна Л. І. Дефіцит кваліфікації на ринку праці // Вісник. - Рівне, 2005. - Вип.4 (32): Економіка. - С.18–24
8. Беспянська Г. В. Діловодство: Навч. посіб. для дистанц. навч. / Відкритий міжнародний ун-т розвитку людини "Україна" - К.: Університет "Україна", 2005. - 418с.
9. Бєляєв О. О. Регулюючі параметри ринку праці та їх роль у відтворенні робочої сили // Формування ринкової економіки. - К., 2006. - Вип.15. - С.30–37
10. Бичікова Л. А. Стан попиту на робочу силу та його вплив на збалансованість територіальних ринків праці України // Стан і проблеми трансформації фінансів та економіки регіонів у перехідний період. - Хмельницький, 2004. - С.261–263
11. Волкова О. В. Особливості забезпечення попиту на ринках праці регіонів України в умовах реалізації зовнішньоекономічних відносин (на матеріалах Полтавської області) // Наук. вісн. - Полтава, 2005. - N1 (15). - С.26–32.
12. Демуш О. Б. Методологія дослідження і сучасні теоретико-методологічні основи формування ринку праці // Формування ринкової економіки. - К., 2005. - Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики, т.3: Регулювання соціально-трудових відносин на ринку праці. - С.155–159
13. Демуш О. Сучасні теоретико-методичні основи формування ринку праці // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - Т., 2005. - Вип.10. - С.113–122
14. Єсінова Н. І. Тенденції ринку праці в трансформаційній економіці // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - Х., 2005. - Вип.1. - С.425–433.
15. Заяць Т. А. Пріоритетні напрямки регулювання попиту і пропозиції робочої сили на територіальних ринках праці // Зайнятість та ринок праці. - К., 1995. - Вип.3. - С.35–42
16. Іляш О. І. Тенденції та перспективи розвитку конкурентоспроможності сучасного ринку праці в Україні // Науковий вісник. - Львів, 2005. - Вип.15.2. - С.253–256.
17. Квятковський С. М. Вплив ринку праці на реформування системи професійної освіти // Наука і сучасність. - К., 2003. - Т.38. - С.68–75
18. Килин О. В. Дослідження ринку праці в Україні // Вісник. - Львів, 2008. - Вип.19: Сер.: Економічна. - С.371–374.
19. Книш В. Проблеми ринку праці України // Вісник. - К., 2006. - Вип.1 (4). - С.61–63
20. Кравченко В. Л. Концептуальні основи формування молодіжного сегменту ринку праці та методи його регулювання // Продуктивні сили і регіональна економіка. - К., 2005. - Ч.2. - С.123–127
21. Кравчук А. Л. Якості, що мають бути притаманні сучасному менеджеру// Вісник економіки транспорту і промисловості. - Х., 2003. - N4. - С.125–127.
22. Кравчук О. І. Процесний підхід до нормування чисельності фахівців із працевлаштування на ринку праці // Социально-экономические аспекты промышленной политики. - Донецьк, 2006. - Т.2. - С.132–139
23. Кучумова І. Ю. Основні напрями вдосконалення механізму державного регулювання ринку праці в Україні // Вісник економіки транспорту і промисловості. - Х., 2005. - Вип.12. - С.177–181
24. Мартин О. Чинники та проблеми формування попиту на працю в перехідній економічній системі України // Вісник. - Львів, 2005. - N12: Економіка АПК. - С.441–446.
25. Маршавін Ю. М. Шляхи досягнення професійно-кваліфікаційної відповідності ринку праці і ринку освітніх послуг // Социально-экономические аспекты промышленной политики. - Донецьк, 2006. - Т.2. - С.45–52.
26. Михайлишин Р. Особливості сегментації ринку праці у сучасній економіці // Формування ринкової економіки в Україні. - Львів, 2004. - Спецвип. 13: Економіка України в євроінтеграційних процесах. - С.236–246
27. Мірошніченко Т. Особливості попиту на робочу силу на українському ринку праці в порівнянні зі світовим // Зб. наук. пр. - К., 2002. - Вип.31. - С.161–168
28. Нікіфорова О. В. До питання про основні складові ринку праці // Управління розвитком. - Х., 2004. - N2: Спецвип.: Проблеми і перспективи розвитку інформаційних систем і технологій в економіці: Мат. конф. - С.97–98.
29. Петрова I.A. Сегментація ринку пpaцi: теорія i практика регулювання. - К.: Тиксон, 2007. - 296 с.
30. Подплєтній В. В. Напрями підвищення ефективності регуляторів попиту та пропозиції робочої сили на ринку праці // Социально-экономические аспекты промышленной политики. - Донецк, 2003. - Т.3. - С.134–138
31. Поліщук О. Особливості формування національного ринку праці в умовах перехідної економіки України // Формування ринкової економіки в Україні. - Львів, 2004. - Спецвип. 13: Економіка України в євроінтеграційних процесах. - С.307–316.
32. Праця в Україні у 2007 році: Статистичний збірник / Державний комітет статистики України. - К., 2008. - 350 с.
33. Праця в Україні у 2008 році: Статистичний збірник / Державний комітет статистики України. - К., 2009. - 355 с.
34. Савостенко Т. Практика формування та проблеми національного ринку праці // Актуальні проблеми державного управління. - Д., 2006. - Вип.3 (25). - С.64–73
35. Семикіна М. В. Конфліктність і партнерство на ринку праці: аналіз світових тенденцій та протиріч // Наук. пр. - Кіровоград, 2006. - Вип.9. - С.28–36.
36. Середа Г. В. Проблеми безробіття в контексті інтеграції України до ринку праці Європейського союзу // Социально-экономические аспекты промышленной политики. - Донецьк, 2006. - Т.2. - С.164–170.
37. Соціальне партнерство на ринку праці України / Ю.Н. Маршавін (керівник авторського колективу), С.В. Бакуменко, В.М. Данюк, О.С. Зінченко, А.М. Колот, Н.В. Мартиненко: Навч. посібник. - К., 2005. - 152 с.
38. Соціальні пріоритети ринку праці: методологія, практика, шляхи забезпечення / С.І. Бандур, Т.А. Заяць, В.В. Онікієнко, О.О. Кубинська, Ю.П. Туранський та ін. - К.: РВПС України НАН України, 2001. - 261 с.
39. Статистичний щорічник України за 2007 рік / Державний комітет статистики України. - К.: Техніка, 2008. - 646 с.
40. Статистичний щорічник України за 2008 рік / Державний комітет статистики України. - К.: Техніка, 2009. - 646 с.
41. Федотова Т. А. Потоки робочої сили на ринку праці // Економіка: проблеми теорії та практики. - Д., 2005. - Вип. 199, т. 3. - С.725–738.
42. Чабан А. І. Попит та сукупна пропозиція на ринку праці // Академія праці і соціальних відносин Федерації профспілок України. Вісник. - К., , 1999. - N2 (4). - C.85–93
43. Шамота В.М., Тімофєєв В.О. Соціально-економічні передумови формуван-ня трудових відносин ринкового типу // Социально-экономические аспек-ты промышленной политики. Социально-трудовые отношения в современ-ных экономических условиях: Сб. научн. тр. – Донецк: Ин-т экономики пром-сти НАН Украины. – 2003. – Т. 1. – С. 55 – 64.
44. Шевченко Л. С. Посередники на ринку праці: форми та особливості діяльності // Вестник. - Х., 2006. - Вып.2: Технический прогресс и эффективность производства. - С.114–122
45. Щербак О. Г. Дії і вчинки як сфера здійснення менеджерських міжособистісних комунікацій // Сучасні проблеми економіки сільського господарства та АПК. - Суми, 2003. - Ч.1. - С.275–282
46. http://www.ukrstat.gov.ua – офіційний сайт Державного комітету статистики України
47. http://www.mlsp.gov.ua – офіційний сайт Міністерства праці та соціальної політики
Другие работы этого направления