Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Креатив та рекламна діяльність у ЗМІ   (ID работы: 2902)

Направление: Гуманитарные предметы
Предмет: Журналистика
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 41
Год защиты: 2011
ВУЗ: Львовский национальный университет имени Ивана Франко
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Проблеми рекламної творчості (креатив)
Розділ 2. Робота копірайтера над змістом рекламного
Повідомлення
Розділ 3. Форма рекламного повідомлення
Висновки
Список використаної літератури
Введение
Реклама – це повсякденна складова життя сучасної людини. Фахівці стверджують, що людина щорічно стикається з великою кількістю прямої і прихованої реклами. Кожне з таких повідомлень – унікальне та незалежне, і разом вони складають різнобарвну мозаїку. Відбувається постійне перебування всередині рекламної субкультури, всередині великого масиву різноманітної рекламної інформації.
Сучасні засоби масової інформації пропонують різноманітні можливості для реклами. Потужним засобом реклами є газетна або журнальна публікація. Її переваги полягають у своєчасності, широкому охопленні ринку. Однак газетна реклама відрізняється від журнальної більш високою оперативністю. Газетній рекламі, крім того, властиві великі, у порівнянні з журнальною, можливості проникнення в усі соціальні групи населення. Журнальній рекламі властива відносно велика тривалість функціонування, більш високі технічні можливості. Але журнальна реклама відрізняється від газетної більш високими витратами праці і часу на підготовку. Проте найбільш дієвою рекламою, яка має найбільший ореол охоплення є телевізійна реклама.
Розміщення реклами в пресі – один із найактивніших напрямків рекламної діяльності товаровиробників та постачальників послуг. В цілому преса сьогодні досить успішно конкурує з іншими рекламними носіями, у тому числі завдяки різноманіттю пропонованих послуг. Преса, на відміну від інших засобів масової інформації, є виразником інтересів практично усіх видів і типів рекламодавців. Послугами газет та журналів користуються приблизно 90 % усіх компанії, що працюють на українському ринку.
Водночас сучасний ринок реклами засвідчує певну кризовість, бо рекламна продукція поступово втрачає креативність, а послуговується стандартними кліше, які повторюються, а отже, створюють у споживача відчуття не комфортності сприйняття і роздратування або апатію. До того ж рекламний ринок засвідчив низку проблем у роботі копірайтера як над змістом рекламного повідомлення, так і над його формою. Така ситуація пов’язана з недотриманням процесу виробництва реклами, коли пропускається процес розроблення рекламного оголошення, а вся увага зосереджена одразу на реалізації його практичного вигляду. Не зважаючи на те, хто працює над рекламою – велика рекламна агенція, відділ реклами на підприємстві або у ЗМІ чи декілька фахівці з реклами у невеличкій фірмі, увага повинна приділятись двом основним складовим процесу рекламотворення – написанню тексту та художньому оформленню оголошення (дизайну). Якісна та кваліфікована робота людей, які забезпечують виконання цих двох етапів рекламної творчості, допоможе рекламі заволодіти увагою споживача та продати йому товар, що і зумовлює актуальність обраної теми дослідження.
Стан дослідження проблеми. Обрана тема є актуальною і потребує посиленої уваги. Багато українських науковців намагалися проаналізувати рекламне оголошення з погляду теорії рекламної діяльності, а не теорії редагування. Окремим аспектам роботи над рекламою присвячено праці таких науковців, як Бугрим В. В., Іванченко Р. Г., Смирнова Т. В., Шевченко В. Е. та інші.
Вагоме значення у дослідження креатину і рекламної діяльності у засобах масової інформації має праця Е.Ромата «Реклама», де дослідник в розділі «Канали рекламної комунікації» розглядає особливості використання реклами у друкованих та інших засобах масової інформації. «Реклама в пресі забезпечується за допомогою публікацій у різних газетах, журналах, бюлетенях та різних додатках до видання» [57, с.352]. Автор акцентує увагу читачів на вагомих характеристиках реклами у періодичних виданнях, характеризує рекламні ринки Росії та України, відзначає види реклами в газетах і журналах.
Також варто зосередити увагу на книзі Ю.Бернадської «Текст в рекламі», в якій дослідниця детально розглядає основні принципи створення рекламного тексту. Значна увага приділяється інформаційній складовій рекламного тексту. Аналізується роль зображальних засобів мови і стилю та їх вплив на рекламне повідомлення.
У книзі Б.Дурняка, А.Батюка «Розробка і дизайн рекламних видань» детально описано засоби реклами і види рекламних матеріалів, визначаються елементи друкованої реклами, характеризується композиція в дизайні.
Але поза увагою науковців залишалася проблема комплексного вивчення реклами як об’єкта редакторської діяльності на рівні творення тексту і композиції.
Метою роботи є детальна оцінка креатину та рекламної діяльності у засобах масової інформації. Здійснення зазначеної мети потребує розв’язання таких завдань:
• визначити особливості реклами у засобах масової інформації;
• з’ясувати проблеми рекламної творчості;
• охарактеризувати креатив як складову рекламного процесу;
• розглянути роботу копірайтера над змістом рекламного повідомлення;
• виявити основні прийоми роботи з рекламними текстами;
• сформулювати основні прийоми роботи з художнім оформленням рекламних оголошень;
• розробити форму рекламного повідомлення.
Об’єктом дослідження є рекламні оголошення в друкованих періодичних виданнях.
Предметом дослідження є форма та зміст рекламних оголошень. В межах цієї роботи проведено аналіз ряду друкованих мас-медіа (напр., журналу «LQ», «Корреспондент»; газет «ВВС», «Газета по-київські», «Сегодня», «Коментарі»).
Методи дослідження. Аналітичний метод (вивчення наукових розвідок з проблеми редакторського опрацювання реклами), методи контент-аналізу та моніторингу (аналіз рекламних матеріалів у друкованих періодичних виданнях), індуктивний метод (узагальнення та систематизація результатів дослідження та вироблення низки рекомендацій з редакторської обробки рекламних матеріалів).
Обсяг і структура курсової роботи обумовлена внутрішньою логікою розкриття теми дослідження, характером предмета, а також поставленою метою та основними завданнями роботи. Дослідження складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.
Заключение
Під час здійснення дослідження було зроблено спробу ідентифікувати поняття рекламне повідомлення, визначити редакторської роботи над текстовою та художньою частинами рекламного матеріалу:
В роботі над рекламою задіяні фахівці різного профілю. Серед співробітників рекламних агенції, рекламних відділів підприємств, рекламних відділів ЗМІ вирізняють дві найголовніші професії – автора рекламних текстів та художника-оформлювача рекламних матеріалів.
Копірайтинг – це мистецтво написання текстів, здатних збудити в людині бажання купити те, про що йдеться в даному тексті; це є вміння продавати за допомогою друкованого слова. визначили особливості журнальної і газетної реклами, перерахували переваги та недоліки розміщення рекламних оголошень в газетних та журнальних виданнях. Хоча зовні рекламний текст може нагадувати діловий документ, наукову статтю, публіцистику і навіть художній текст, проте виконувати цілком конкретне завдання – продавати рекламований товар. Тому створювати рекламний текст повинні професійні копірайтери, а літературні редактори можуть давати їм лінгвістичні поради.
Написання рекламного тексту вимагає специфічної майстерності. Особливостями рекламного тексту є використання таких прийомів, як ударні слова, слова, що спонукають до дії, емоційні слова, алітерація, розмовні вирази, синтаксичні конструкції, повтори тощо.
Сучасні друковані рекламні оголошення мають ряд недоліків: туманність, абстрактність викладу інформації, відсутність стислості розповіді, застосування кліше та штампів, використання заперечень.
Художні редактори приймають таку ж активну участь у створенні рекламного тексту, як і копірайтери, адже зовнішній вигляд реклами має велике значення у сприйнятті читачами рекламного оголошення в цілому.
Під час виробництва друкованої реклами найпершою формою існування рекламного образу є рекламна композиція, або ескіз оголошення у заданих розмірах. Ескіз-композиція виконує дві функції: механічну, для з’ясування місцезнаходження усіх елементів оголошення, і психологічну, для демонстрації візуального образу фірми або товару у майбутньому оголошенні.
Велике значення для забезпечення успішності реклами має використання в ній візуальних засобів. Ілюстрація в рекламі повинна привертати і захоплювати увагу читача, давати уявлення про предмет, створювати позитивні враження та ін.
Загалом рівень професійної роботи копірайтерів, літературних та художніх редакторів, що працюють з рекламними оголошеннями, досить високий. Помилки, допущені в змісті або у оформленні реклами, є стандартними і можуть виникнути через недбалість чи брак часу працівників рекламної сфери, адже відомо, що спеціалісти з реклами дуже серйозно ставляться до своєї роботи і поважають як своїх рекламодавців, так і їх клієнтів. Серед аналізованих рекламних матеріалів зустрічалися високопрофесійні та високохудожні роботи, що заслуговують на найвищу оцінку.
Литература
Анатомия рекламного образа / Под общ. ред. А. Овруцкого. – СПб. : Питер, 2004. – 225 с.
2. Антонова С. Редакторская подготовка изданий: Учебник / Антонова С., Васильев В., Жарков И., Коланькова О., Ленский Б.В. – М.: Издательство МГУП, 2002. – 468 с.
3. Антонова С., Соловьев В., Ямчук К. Редактирование. Общий курс: Учебник для вузов / С.Антонова. – М. : Изд-во МГУП, 1999. – 256 с.
4. Бове К., Аренс У. Современная реклама. / К.Бове, У. Аренс – Тольятти: Издательский Дом Довгань, 1995. – 704 с.
5. Блинкина-Мельник М. Рекламный текст: Задачник для копирайтеров. / Блинкина-Мельник М. М. : ОГИ, 2004. – 200 с.
6. Бугрим В., Компанець Т. Український споживач і реклама // Телерадіовісник України. – 1997. – № 5. – С. 30–31.
7. Бугрим В., Компанець Т. Ментальність і реклама // Рекламист. – 1997. – № 8. – С. 6–11.
8. Буковецкая О. Дизайн текста: Шрифт, эффекты, цвет. / Буковецкая О. – М. : ДМК, 2000. – 304 с.
9. Валладарес Дж. Ремесло копирайтинга / Пер. с англ. под ред. С. Жильцова. – СПб. : Питер, 2005. – 272 с.
10. Васильев Г., Поляков В. Основы рекламной деятельности. Учебное пособие для вузов. / Г.Васильев. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 416 с.
11. Власова Н. Рекламный конструктор. – СПб, 1998.
12. Ворошилов В. Маркетинговые коммуникации в журналистике. Конспект лекций. – М. : Издательство Михайлова В., 1999. – 64 с.
13. Головлева Е. Основы рекламы. Учебное пособие. / Е.Гоголь. – М. : Главбух, 2003. – 272 с.
14. Гольман И. Рекламная деятельность: планирование, технологии, организация. / И.Гольман. – М. : Гелла-Принт, 2002. – 400 с.
15. Дейан А. Реклама. / Декан А. – СПб. : Нева, 2004. – 128 с.
16. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник. /Ф.Джефнікс. – К. : Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 456 с.
17. Джулер Дж., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе / Пер. с англ. под ред. Ю. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 384 с.
18. Дзикевич С. Эстетика рекламы. / С.Дзинкевич. – М. : Гардарики, 2004. – 232 с.
19. Евстафьев В. Журналистика и реклама: Основы взаимодействия (опыт теоретического исследования). / В. Евстафьев – М. : ИМА-Пресс, 2001. – 263 с.
20. Евстафьев В., Ясонов В. Что, где и как рекламировать. Практические советы. – СПб. : Питер, 2005. – 432 с.
21. Зернецька О.. Нові засоби масової комунікації: Соціокультурний аспект. – К. : Наукова думка, 1993. – 128 с.
22. Имшинецкая И. Жанры печатной рекламы, или Сундук с идеями для копирайтера. / И. Имшинецкая – М. : РИП-Холдинг, 2002. – 132 с.
23. Имшинецкая И. Креатив в рекламе. / И. Имшинецкая – М. : РИП-холдинг, 2004. – 174 с.
24. Кармин А. Психология рекламы. / А. Кармин – М. : ДНК, 2004. – 512 с.
25. Кеворков В. Слоган. Практическое руководство. / В.Кеворков. – М. : РИП-холдинг, 2004. – 155 с.
26. Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов. – СПб. : Питер, 2004. – 144 с.
27. Корнилова Е., Гордеев Ю. Слово и изображение в рекламе. / Е.Корнилова, Ю. Гордеев – Воронеж : Кварта, 2001. – 222 с.
28. Костина А. Эстетика рекламы. Учебное пособие. / А.Костина. – М. : Вершина, 2003. – 304 с.
29. Кохтев Н. Реклама: искусство слова. Рекомендации для составителей рекламных текстов. /Н. Кохтев. – М. : МГУ, 1997.
30. Краско Т. Психология рекламы / Под ред. Е. В. Ромата. – Харьков: Студцентр, 2002. – 216 с.
31. Кромптон А. Мастерская рекламного текста. – Тольятти: Издательский Дом Довгань, 1998. – 234 с.
32. Курушин В. Д. Графический дизайн и реклама. – М. : ДМК Пресс, 2001. – 272 с.
33. Кутлалиев А., Попов А. Эффективность рекламы. / А.Кутлалиев, А. Попов – М. : Эксмо, 2005. – 326 с.
34. Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. / А. Лебедев-Любимов – СПб. : Питер, 2002. – 368 с.
35. Лейн Р., Рассел Т. Реклама. / Р.Лейн, Т.Рассел – СПб. : Питер, 2004. – 544 с.
37. Малышкин Е., Мильчин А., Павлов А., Шадрин А. Настольная книга издателя. Справочное пособие для редактора, технического редактора, верстальника и художника. – М. : АСТ, 2004. – 840 с.
38. Мокшанцев Р. Психология рекламы. Учебное пособие. / Р.Мокшанцев – М. : Инфра-М, 2005. – 230 с.
39. Морозова И. Рекламный креатив. В поисках ненавязчивой идеи. / И. Морозова – М. : Гелла-Принт, 2003. – 224 с.
40. Морозова И. Слагая слоганы. / И. Морозова – М.и: РИП-холдинг, 2004. – 174 с.
41. Назайкин А. Иллюстрирование рекламы. / А. Назайкин – М. : Эксмо, 2004. – 320 с.
42. Назайкин А. Практика рекламного текста. / А. Назайкин – М. : Бератор-Пресс, 2003. – 320 с.
43. Назайкин А. Рекламная деятельность газет и журналов. Практическое пособие. / А. Назайкин – М. : РИП-Холдинг, 2002. – 208 с.
44. Назайкин А. Эффективная реклама в прессе. / А. Назайкин – М. : Гелла-Принт, 2000. – 306 с.
46. Огилви Д. Откровения рекламного агента. / Д. Огилви – М. : Сирин, 2001. – 144 с.
47. Открытые методики рекламы и Public Relations. Креативные технологии. Рекламное измерение. – М. : Ось-89, 2004. – 320 с.
48. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. – СПб. : Питер, 2003. – 320 с.
49. Панкратов Ф., Баженов Ю., Шахурин В. Рекламная деятельность. Учебник. – М. : Дашков и К°, 2004. – 528 с.
50. Песоцкий Е. Реклама и психология потребителя. / Е.Песоцкий. – М. : Феникс, 2004. – 192 с.
51. Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. / Е.Песоцкий. – Ростов-на-Дону: Изд-во „Феникс”, 2001. – 320 с.
52. Пирогова Ю., Баранов Н., Паршин Б. Рекламный текст: семиотика и лингвистика. – М., 2000.
54. Полукаров В. Основы рекламы. Учебник. / В.Полукаров. – М. : Дашков и К°, 2004. – 240 с.
55. Пронин С. Рекламисту о дизайне. Дизайнеру о рекламе. / С.Пронин. – М. : Бреатор, 2004. – 168 с.
56. Пронин С. Рекламная иллюстрация. Креативное восприятие. / С.Пронин. – М.: Бератор-Пресс, 2003. –144 с.
57. Ромат Е. Реклама. Учебник для вузов. / Е.Ромат. – СПб. : Питер, 2003. – 560 с.
58. Рощупкин С. Язык рекламы. / С.Рощупкин. – М. : МГУКИ, 2003. – 116 с.
59. Смирнов Э.А. Управление качеством рекламы: Учебное пособие /Э.А. Смирнов. - М.: Рип-холдинг, 2001. - 263 с.
60. Соловьев В., Рябинина Н. Редакторская подготовка периодических изданий: Учебное пособие. – М. : Изд-во МГАП «Мир книги», 1993. – 100 с.
61. Стефанов С. Полиграфия для рекламистов и не только. Руководство к действию. / С.Стефанов. – М. : Гелла-Принт, 2002. – 352 с.
62. Тимошик М. Видавнича справа та редагування / курс лекцій у 2-х ч. – Ч. 1. – К.,2002.– 98 с.
64. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама. Принципы и практика. – СПб.: Питер, 2001. – 800 с.
65. Фарби Э. Как создать успешную рекламу. – СПб.: Нева, 2004. – 256 с.
66. Фещенко Л. Структура рекламного текста. – СПб.: Петербургский институт печати, 2003. – 232 с.
67. Царев В. Эстетика и дизайн непродовольственных товаров. Учебное пособие. – М.: Академия, 2004. – 224 с.
68. Шатин Ю. В. Построение рекламного текста. – М.: Бератор-Пресс, 2002. – 128 с.
69. Шевченко В. Оформлення сучасного газетного видання / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики / За ред. В. В. Різуна. – К.: Поліграф. д-ця Інституту історії України НАН України, 2003. – 344 с.
70. Шейнов В. Эффективная реклама. Секреты успеха. / В.Шейнов. – М. : Ось-89, 2003. – 448 с.
71. Шишкин И. Мастер слова: Профессия: копирайтер // PR в России. – 2001. – N 6. – c. 46 – 48.
Другие работы этого направления
Аналіз статті Переворот в Киргизии: Бакиев готовит ответ Северу, но крови не будет
Журналістські жанри і журналістські тексти: основні вимоги і параметри
Журналістка-вар.4
Журналістика-вар.7
Бібліотека Короленка
Використання сучасних інтернет-технологій у медіа галузі
Факт, ситуація, проблема в журналістському творі
Сьома Європейської конференції Ради Європи 2005 року
Розвиток аудиторії інтернет-ЗМІ
Функції іншомовних слів у мовленні засобів масової інформації
Типологія жанрів інтернет-журналістики: теоретичні аспекти
Стан та тенденції розвитку спортивної преси в Україні
Особливості використання фразем у сучасному журналістському мовленні
Контент релігійних інтернет-порталів (RISU.org.ua)
Перелік фахових якостей військового журналіста
Зв'язок літератури з професійною діяльністю режисера телебачення
Вплив на свідомість як функція журналістської аналітики
Висвітлення в українських медіа теми легалізації криптовалюти
Редагування відповідно до вимог національних стандартів уривка тексту на прикладі матеріалів редакції «Буковина»
Тенденції розвитку видавничої справи та види видавничої продукції
Історія становлення та сучасне обличчя телебачення
ПРОБЛЕМА Й ПОНЯТТЯ СВОБОДИ ПРЕСИ: CУТНІСТЬ, ЗМІСТ, СТРУКТУРА
Лексична синонімія в сучасних журналістських текстах Закарпаття
Дослідження ринку дитячих книг казок
Реклама як особливий вид масової комунікації
ПРОФЕСІЙНА ЕТИКА ЖУРНАЛІСТА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТІЇ В УКРАЇНІ
Мовно-стилістичні особливості контенту медіа та їхня роль у розвитку конфлікту ( на прикладі конфліктів у Лівії та Сирії )